wtorek, 18 września 2012

Lysalpha matifiante krem do cery tradzikowej

Jednym z kremów w mojej kosmetyczce jest Lysalpha Matifiante.
Na co dzien borykam się z tłustą problematyczną skórą,więc w ramach testów zakupiłam sobie ten kremik w 5ml próbkach na allegro.
Stosuje go juz od miesiąca i mogę mu dać mocną 4.
Lysalpha
-dobrze sie rozprowadza,
-nie wysusza skóry
- nie pozostawia tłustej powłoki
-dobrze matuje ale nie na dlugo,moją buźke na ok 3-4 godz,ale mam bardzo tłusta cerę,
-dobrze radzi sobie jako krem pod makijaż,nie roluje podkładu
-ma ładny zapach,
-nałożony na noc wygładza i odświeża cerę,rano buzia jest wypoczęta i nawilżona
-co do własciwości leczniczych to leczy raczej średnio,nie zauważyłam spektakularnych efektów ale w żaden sposób nie pogorszył kondycji mojej cery,
Podsumowując krem dobry ale bez zachwytów ,nie wyleczy tak problematycznej cery jak moja ale pomaga w jej pielęgnacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)