środa, 10 października 2012

Genialne mydełko z Alepp z czerwona glinka

Hej,hej.
Dzisiaj przyszła kolej na powiedzenie parę słów o mydełku Aleppo z czerwona glinka.Gdy je zakupiłam wyglądało własnie  tak
Brązowa kostka mydełka zapakowana w pudełeczko z okienkiem z którego wygląda  do Nas gustowne  mydełko z tajemniczymi napisami.Opakowanie zarazem  eleganckie i proste.Na pierwszy rzut oka przypomina mi kawał pysznej  czekolady;)
Opis ogólny tego mydełka najczęściej przedstawia się tak


Mydło Alep z Czerwoną Glinką 

Mydło Alep z Aleppo z dodatkiem Czerwonej Glinki jest zalecane do codziennej pielęgnacji dla całej rodziny. Do pielęgnacji skóry i włosów (szampon twardy, 100% naturalny). Zaleca się stosowanie do skóry mieszanej, tłustej, wrażliwej i alergicznej, dotkniętej świądem,  pryszczami, wągrami, łupieżem, do włosów tłustych ... Jest stworzone do odkrywania radości i przyjemności mycia w tradycji z Aleppo.
Mydło z Aleppo z dodatkiem Czerwonej Glinki jest produktem 4 w 1.

1) Oczyszczanie: jest przede wszystkim doskonałym mydłem do codziennej toalety.
2) Maska na twarz: 1 minuta aplikacji wystarcza aby rozświetlić cerę, usunąć zanieczyszczenia i sebum.
3) Peeling twarzy: namydlić mydłem twarz i następnie opuszkami palców lekko masujemy skórę aż do uzyskania porządanych rezultatów.
4) Rytuał golenia: daje stabilną piankę i doskonały poślizg.  Nigdy więcej skaleczeń i podrażnień!

Skład:

Sodium Olivate (oliwa z oliwek), Hektoryty (czerwona glinka), aqua (woda), sodium laurate (olej z jagod Laurie), sodium hydroxyde (soda kaustyczna, śladowe ilosci pochodzące z soli morskiej).


Po paru miesiącach stosowania mydełko zmieniło swoją konsystencję  i teraz wygląda tak:)


Ta ciapajka to efekt pozostawienia mydełka w gorącej łazience ale pomimo tego nadal świetnie się sprawdza jako żel do mycia twarzy:)Tutaj moje ostrzeżenie aby mydełko trzymać w chłodnym miejscu a najlepiej w lodówce a także aby jak najdłużej utrzymywało swoją postać dobrze jest je podzielić na mniejsze części,ułatwi nam to wówczas jego aplikacje


Ale konkretnie.
Mydełko Aleppo towarzyszyło mi przez ostatnie miesiące zaczynając od wakacji,więc wydajność ma szałową:)Przez pierwszy miesiąc myłam nim twarz 2 razy dziennie wraz z metodą OCM o której to przygodzie z nią opowiem innym razem,a przez resztę miesięcy używałam go raz dziennie najczęściej  z rana.
Mydełko ładnie się pieni,
ma znośny zapach,wbrew pierwszym obawom nie śmierdzi glinką
ładnie oczyszcza skórę,
buzia po jego zastosowaniu jest czysta,naciągnięta,odświeżona
nie wysusza skóry a raczej ją nawilża,
skóra jest dobrze oczyszczona więc mniej się błyszczy i doskonale sprawdza się przy cerze mega tłustej takiej jak moja
do tego dochodzi jego extra wydajność,co za cenę na allegro ok 19zł jest wielkim plusem.

Mydełko z czerwoną glinką jest świetną alternatywą dla wszelkiego rodzaju żeli i pianek do oczyszczania twarzy a także może pełnić rolę  szybkiej maseczki gdzie także sprawdza się doskonale.Mydełko sprawdza się również przy kobiecym goleniu nóżek tak i u mężczyzn przy goleniu zarostu na twarzy.Używane jest także do mycia włosów choć akurat tej opcji nie przerabiałam.
Jednym słowem wiele zastosowań w jednym niepozornym  produkcie.Mydełko z Aleppo jest warte wypróbowania tym bardziej dla cer tłustych i mieszanych.Następny razem myślę o zakupie innego rodzaju tego mydełka bo jest genialne.Ode mnie ten produkt dostaje zasłużoną 6;)

2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego z tych mydełek, jednak kuszą mnie tak bardzo, że na pewno sobie sprawię za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze polecam do przetestowania;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)