poniedziałek, 25 marca 2013

Moje nowe nabytki:-)


Zima w pełnej krasie,grypa szaleje  więc i na mnie trafiło choróbsko(a raczej przeszło na mnie z mojej córuni) więc leże i się kuruje:-) Na szczęście mój humor się poprawił na widok listonosza u mych drzwi ;-)Na szczęście  nie musiałam mu się pokazywać w tak opłakanym stanie bo jeszcze by się biedaczek przeraził:-)Dostałam w swoje łapki przesyłkę z miła zawartością
PODKŁAD MEHRON CELEBRE HD oraz BEAUTY BLEANDER oczywiście podróbka gdyż szkoda mi kasy na oryginał,ale podobno jest między nimi mała różnica w stosowaniu więc po co przepłacać.

Niedługo pierwsze testy,już się nawet maźnełam podkładem i wygląda obiecująco ale dopóki nie doprowadzę swojego nosa do stanu normalności to nici z testowania więc muszę trochę jeszcze przecierpieć:-S
Mój kot przyszedł się zagrzać więc trzeba też dalej się kłaść żeby szybciej wyzdrowieć;)


Buziaki;)

9 komentarzy:

  1. Jestem ogromnie ciekawa opinii o "podróbce".Mam oryginał i wg mnie taki sam efekt mozna uzyskac pędzlem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście pędzla nie uzywłam choc przymierzam się do zakupu hakuraka więc na razie nie będę miała porównania ale z czasem zapewne także porównam efekty w makijażu po zastosowaniu jajka i pędzla;)

      Usuń
  2. ciekawe jakie bedzie to jajko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. daj koniecznie znac jak ten beauty blender:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok;)Na razie testuję z moimi podkładami i zobaczymy ile punktów uzyska za całokształt;)

      Usuń
  4. Fajna gąbeczka :)
    obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)