wtorek, 7 maja 2013

wishe....;)

Siedząc na słoneczku i rozkoszując się pięknym dniem zastanawiałam sie nad swoimi zachciejkami kosmetycznymi i stwierdzam że nawet troche się ich uzbierało:)
A są to


SMASHBOX STUDIO SKIN  TRWAŁY PODKŁAD NAWILŻAJACY-naczytałam się o nim  samych dobrych opini,do tego często jest porównywany z EL DW albo nawet ma być jego lżejszą wersją o czym juz niedługo mam zamiar się przekonać;)



BIKOR WET DRY PUDER PRASOWANY -który chodzi juz za mną od jakiegos czasu,puder i podkład w jednym,może być nakładany za mokro i sucho.Na stronie Bikor dwie wersje tego produktu.Puder wet dry w opakowaniu gabinetowym w 3 odcieniach,gdzie kolorek dopasowuje się do karnacji oraz także 

BIKOR WET DRY PODKŁAD w oryginalnym opakowaniu



Dostepny z 3 wersjach dopasowujących się do każdej cery
1 rozświetlajacy
2 delikatnie kamuflujacy i rozświetlajacy
3 kamuflujacy pełne krycie

Najbardziej ciekawia mnie 2 i 3.

GUERLAIN METEORITES VOYAGE meteoryty w wersji prasowanej,podobno świetny delikatny puderek i bardziej by mi odpowiadałą ta wersja prasowana.Wypasiona puderniczka nie jest moim must have,chetnie nabyłabym sam wkład tego pudru ale na to musze więcej zaoszczędzić.

LAVERTU ZIEMIA SŁONECZNA -kusi mnei najbardziej chyba ze względu na 3 odcienie,właśnie ta 3 jest do jasnej cery więc cos dla mnie,ewentulanie myślę o

IKOS ZIEMIA EGISPKA która ma 2 odcienie dla jasnej i ciemnej cery czyli  też coś dla mnie by się znalazło do jasnej cery.Z Bikoru troche przeraża mnie odcień tego pudru więc raczej nie będe ryzykowała.

GIVENCHY PRISME AGAIN!VISAGE PUDER PRASOWANY-chciałam wypróbować kosmetyk który podobno matuje jak i rozświetla cerę:)

KORRES WILD ROSE COMPACT POWDER ROZŚWIETLAJACY PUDER-ostatnio ciągnie mnie do takich puderków chociaż mam cerę tłustą,ale po dobrych doświadczeniach z meteorytami mogłabym także zaryzykować z Korresem;)

Dla odmiany tusz LOREAL FALSE LASH WINGS -sama nie wiem czemu chyba z sentymentu do tuszów Loreala z których jestem zadowolona więc czemu nie;)

PĘDZEL  DO PODKŁADU HAKURO H50S- najbardziej znany pędzel i także zachwalany na rozlicznych forach,przymeirzam sie do niego od paru miesięcy ale ciągle wpada mi w oko cos innego,najczęsciej jakis puder i ze względów finansowych odkładam jego zakup na potem;)

LANCOME HYPNOSE TUSZ POGRUBIAJACY- wpadł mi w oko niedawni więc raczej szybko sobie na niego nie pozwolę,chyba że mi się uda dorwać go taniej na allegro;)

BALAMIN AMBER GRIS -mam odlewkę tych perfum zapach mnie oczarował,po prostu to jest to!!!!!

I to chyba jak na tą chwilę wszystkie moje największe wishe zakupowe,zobaczymy jak mi pójdzie z ich nabywaniem,choć szybko i łatwo nie będzie a na pewno drogo tak;)

A jakie są wasze wishe?
Miałyście może któreś z tych produktów?
Chętnie usłyszę Waszą opinie o nich:):)

6 komentarzy:

  1. Moja wishlista jest długa i namiętna (znajdziesz ją u mnie na blogu) :) Z rzeczy, które wymieniłaś to chciałabym z Givenchy, ale nie puder, tylko róż. Słyszałam, że ten puder ichny ma podobne działanie do Meteorków, tylko bez efektu glow, ale nie wiem, ile w tym prawdy, bo sama go nie posiadam.
    A jeśli chodzi o puder prasowany z Guerlain to trochę mnie szokuje cena, bo puder kosztuje tutaj około 100funtów (czyli około 550 zł!), a sam wymienny wkład kosztuje bodajże 30 albo 35 funtów, to trochę ich pogięło chyba, bo to oznacza, że za samo opakowanie płacimy 65! Raczej się na niego nie skuszę, ale za to z pewnością skuszę się na standardowe kulki Guerlain w odcieniu 01 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak też słyszałam o porówniach givenchy z meteorytami i to mnie zaciekawiło,więc może kiedyś się skusze.Z guerlaina voyage ten przeraża mnie cena choć ostatnio widziałam aukcje na allegro gdzie wkład voyage poszedł za 100zł więc jeszcze nie najgorzej.Masz rację z tą cena strasznie zdzierają za ta puderniczke voyage,tyle bym za niego nie dała,nawet gdybym miała tyle kasy;)Myslałam także o meteotytach teint rose choć nie wiem czy na lato się nie będą za bardzo wybielać cery,zastanawiałam się nad 02 ale ten zakup na razie odłozyłam na pózniejszy termin,za duzo pokus na każdym kroku czycha ech....;)

      Usuń
  2. Jejku jestem pod wrażeniem Twojej listy! Chyba jestem też mocno w tyle bo nic z tych rzeczy nie mam i nie znam :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem,zaszalałam z ta moją listą ale wiadomo wszystkiego na raz nie kupię ale powoli może chociaż część z tych moich upatrzonych cudeniek,nie martw sie ja też nie wszystko ogarniam i o wielu kosmetykach nigdy nie słyszałam;)

      Usuń
  3. znam loreala maskare, ta mi sie niestety obsybuje i kruszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to nie dobrze ale chyba i tak nie wytrzymam i ją kupię muszę sama się przekonać bo ciągle będzie mi ona chodzić po głowie;)

      Usuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)