piątek, 17 maja 2013

moj makijaz Zabawa makijażowa u Mirabelki

Hej dziewczęta;)

Obserwując bloga mirabelka1993.blogspot.com trafiłam na zorganizowaną zabawę makijażową w której postanowiłam i ja wziąć udział.

Projekt nosi nazwę




Zabawa ma trwać  6 tygodni od 04.05 do 15.06.
W tym czasie można wykonac i zaprezentować 6 makijaży o różnej tematyce.
Dokładne informację i i kategorie makijaży na stronce lub klikajac w baner na prawym pasku bocznym.



Mój makijaż starałam się zrobić w stylu Look a la baby doll


Słodki,trochę odnoszacy się do stylu retro a przede wszystkim bardzo uwodzicielski i dziewczęcy

Mój makijaż jest po prostu rozowy i prosty









Twarz Estee Lauder Double Wear 1N1 ,Guerlain Meteorites de Paradis
Oczy eyeliner Up girls w pisaku,tusz Loreal Million Lashes,cienie Sleek Divine Monaco.
Usta na gornym zdjeciu Loreal  blyszczyk Loreal Glyme Shine 102 na  dolnych  szminka Lavertu Excellent 103.

7 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę że znalazłaś czas na przygotowanie makijażu.Bardzo fajna propozycja.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat miałam ochot na taki róż i stwierdziłam że połącze przyjemne z pożytecznym;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kreska jest śliczna, ja zawsze długo się męczę z narysowaniem w miarę równej, a Twoja jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja czasami też się męcze to zalezy od dnia raz idzie szybko i sprawnie innym razem można się załamać;)

      Usuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)