poniedziałek, 15 lipca 2013

Swarzkopf Odzywka Gliss Kur Satin Relax do włosów suchych i niesfornych?

hej dziewczyny.
Jak już wspomniałam w ostatnim poście przyszedł czas na ocenę odżywki z Gliss Kur  Satin Relax która dostałam gratis do szamponu.
Skoro trafiła się taka darmowa odzywka to należało ją przetestować i sprawdzić jej działanie na włosach;)

Obietnice producenta:

Unikalna formuła zawarta w Gliss Kur Satin Relax, regenerująca strukturę włosa, wygładza powstałe uszkodzenia i pomaga ujarzmić nie dające się ułożyć loki. Rezultat to satynowa gładkość i piękny połysk. Włosy nie puszą się nawet pod wpływem wilgoci i zimnego wiatru. Gama Gliss Kur Satin Relax, zawiera kompleks nabłyszczający i wygładzający, który sprawi, że nawet suche i niesforne włosy będą urzekać gładkością i połyskiem.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Polyquaternium-72, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Propylene Glycol, Ceteareth-20, Citric Acid, Phenoxyethanol, Polyquaternium-37, Dimethiconol, Parfum, Methylparaben, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, PPG-1 Trideceth-6, Cyclomethicone, Sodium Chloride, Hexyl Cinnamal, Hexyl Salicylate, Linalool.

Skład nie jest fantastyczny ale tez nie taki zły;)

Aqua -woda

Cetearyl Alkohol - alkohol tłuszczowy,emolient tłusty,zapobiega odparowywaniu wody z powierzchni przez co kondycjonuje czyli zmiękcza i wygładza włosy.

Quaternium -87 - odżywia włosy działa antystatycznie

Dimethicone -  emolient suchy - Substancja kondycjonująca włosy: poprawia rozczesywanie na mokro i na sucho, zapobiega splątywaniu, wygładza włosy, wykazuje działanie antystatyczne, dzięki czemu zapobiega elektryzowaniu się włosów.


Isopropyl Myristate emolient suchy -Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy.

Polyquaternium 72- składnik chemiczny kondynujący włosy.

Prunus Amerniaca Kernel Oil - olej ze słodkich migdałów - nawilża skórę.

Panthenol - nawilża

Cocodimonium Hydroksypropyl Hydrolized Keratin - hydrolizat keratyny substancja antystatyczna,zapobiega elektryzowaniu włosów,tworzy film ograniczający odparowywanie wody dzięki czemu nawilża.

Hydrolyzed Keratin - keratyna, to białko strukturalne występujące  w skórze,włosach i paznokciach,substancja higroskopijna wchłania wodę.



Odżywka zamknięta w plastikowej czerwonej tubce o pojemnośći 200ml ,stawianej na zakrętce dzięki czemu zawartość spływa na sam dół i nie trzeba bawić się w wydłubywanie zawartości;)





Odzywka ma białą barwę i ładny perfumowany zapaszek.




Po zastosowaniu na włosach :
-łatwo się rozczesują co jest główną zaletą tej odżywki
-nie obciąża włosów,
-ogranicza puszenie się włosów
-wygładza
-lekko nawilża
-włosy są błyszczące.

Odżywka nie jest zła choć nie zachwyciła ani nie zaskoczyła mnie w żaden sposób.Po jej użyciu włosy są lejące , zadbane i błyszczące a także trochę nawilżone choć do pełnego nawilżenia trochę jeszcze brakuje więc nie wiem czy ta odzywka zadowoliła by kogoś o bardzo przesuszonych włosach.
Na moich włosach nawet się sprawdziła,dała bym jej 4 ;)

14 komentarzy:

  1. Lubię ich odżywki bez spłukiwania, za tymi normalnymi nie przepadam jakoś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie odżywki bez spłukiwania za abrdoz obciążaja moje włosy niestety

      Usuń
  2. Często kupuję ich odżywki bez spłukiwania, jednak takich nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś ją miałam, ale daaawno temu c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam odżywkę w sprayu i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię szampony, odżywki i olejki z Gliss kur tej jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze do czynienia z tym produktem :)
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam glisskur,więc pewnie i ten produkt jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest zła,jestem z niej zadowolona;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)