sobota, 22 lutego 2014

Disqus -nowy system komentarzy na moim blogu -proszę Was o opinie;)



Hej kochani;)


Od paru dni testuje na swoim blogu nowy system komentarzy - DISQUS

O tym systemie jest już dosyć głośno od dłuższego czasu i jak każda nowość ma swoje plusy i minusy:)
Disqus jest bardzo przejrzystym i rozbudowanym systemem komentarzy.
Nie trzeba mieć założonego konta aby pozostawiać po sobie komentarze ale znowu trzeba za każdym razem wpisywać nick i adres e-mail jeśli chcemy być anonimowi,co może być pewnym utrudnieniem i zniechęcać nas do pozostawienia po sobie śladu.W Disqusie jest możliwość logowania przez różne portale społecznościowe jak Facebook czy Google co ułatwia komentowanie bez przymusu zakładania konta ale nadal  nie daje nam to jeszcze pełnych możliwości tego systemu.
Disqus daję szansę na nowe znajomości i poszerzenie kontaktów i dzięki temu rozbudowanie swojego bloga co uważam za duży plus;)



Wiadomo ,że najlepsze efekty daje założenie konta w Disqus które jest bardzo proste i nie zajmuje wiele czasu.Konto można powiązać z Blogerem i cieszyć się jego czytelną i przejrzystą formą.Bardzo wygodnym udogodnieniem w Disqusie są przychodzące powiadomienia o odpowiedziach na nasze pytania na innych blogach.Nie trzeba sprawdzać i szukać blogów z pozostawionymi komentarzami na co nie zawsze znajdujemy czas w szale codziennych obowiązków;)Dodatkowym plusem jest kontrola antyspamowa co bywa pomocne gdy bombardują nas różne zagraniczne wiadomości spamowe.

Na tą chwilę bardzo podoba mi się ten system choć brakuje mi np waszych avatarów w komentarzach które się nie pokazują bez założonego konta  a także mam utrudniony dostęp na blogi które nie mam w obserwowanych i to mnie martwi;(

Chciałabym abyście się kochani wypowiedzieli i odpowiadali

Czy odpowiada Wam taki system komentarzy?, 
Czy bylibyście chętni  założyć konto na disqusie?
Czy  wprost przeciwnie 
Czy ten system Was wkurza??Nie podoba się Wam?

Jestem ciekawa Waszych opinii które są dla mnie bardzo ważne i bez dobrego kontaktu z Wami nie byłoby sensu prowadzić mojego bloga:(

Podam Wam linki to ciekawego artykuł o systemie Disqus abyście mogli trochę bliżej go poznać;)

Rejestracja w disqus jest możliwa Tutaj

Tutaj możecie poczytać jak poruszać się po tym programie,wszystko jest po kolei opisane i dobrze wyjaśnione;)

ZAPRASZAM WAS DO DYSKUSJI!!!

MAM NADZIEJĘ ,ŻE MI POWIECIE O SWOICH ODCZUCIACH;)

10 komentarzy:

  1. Szczerze to trochę dziwaczny wydaje mi się ale trzeba się po prostu do niego przyzwyczaić i jakoś to będzie - a o tych odpowiedziach na komentarze kurde fajna sprawa może u siebie nad tym pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sprawa. Sprawdziła się już u Ines i u Hexxany. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się:-* Prześlij mi link do siebie żebym mogła Cię odwiedzićB-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się ten system nie podoba :( Mam tam konto, bo moja przyjaciółka też tego używa, ale w sumie z własnej woli go nie założyłam, po prostu ona mnie poprosiła. wolę standardowe komentarze :) Ale to oczywiście tylko moja opinia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wiadomo że nie każdemu może sie podobać,przyjmuję każdą opinie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wciąż się przyzwyczajam do tego typu komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten system ma wiele zalet,teraz mogę odpisywać na komentarze z telefonu co wcześniej było utrudnione:-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)