poniedziałek, 31 marca 2014

Brocato Holdon Styling Gel do stylizacj włosów


  

Hej kochani;)

Przybywam do Was z recenzją żelu do stylizacji BROCATO HOLDON,który wybrałam sobie  do testów 

w ramach współpracy ze sklepem  FRYZOMANIA



;)



OPIS PRODUCENTA:


BROCATO

Holdon Styling Gel - utrwalający żel do stylizacji

Co to jest Holdon Styling Gel?

Żel Holdon Styling Gel należy do grupy pięciu klastycznych produktów Sama Brocato.  Zapewnia fryzurom bardzo wysoki stopień utrwalenia i stwarza wyjątkowe możliwości stylizacji i modelowania włosów. Nadaje włosom objętość i połysk oraz ułatwia ich rozczesywanie. Sprawia, że włosy są silniejsze, łatwiej się układają i dłużej zachowują swój kolor. Chroni przed promieniowaniem UV.

Kiedy należy stosować żel Holdon Styling Gel?

Żel Holdon należy stosować przed oraz podczas suszenia i stylizacji włosów, aby wzmocnić włosy i ułatwić ich układnie.

Co decyduje o wyjątkowości żelu Holdon Styling Gel?

Żel Holdon zapewnia trwałość fryzury oraz objętość i łatwość stylizacji włosów. Fryzurę można ułożyć palcami lub użyć do jej wymodelowania narzędzi do stylizacji termicznej, które umożliwią jeszcze większą swobodę stylizacji.

Podstawowe składniki produktu to: 

Żel z aloesu barbadensis - ma właściwości odżywcze. 
Ekstrakt z morszczynu - zapewnia włosom połysk i ułatwia ich   układanie. 
Hydrolizowana keratyna i proteiny pszeniczne - dodają włosom   siły i objętości.

Jak należy stosować:

Rozprowadzić żel na wilgotnych włosach, koncentrując się na     miejscach, które wymagają mocniejszego modelowania. 
Ułożyć fryzurę palcami lub wymodelować ją. Żel można również   stosować na suche włosy w celu wzmocnienia fryzury lub nadania   jej zindywidualizowanego charakteru.

Opcje mieszania:

W celu uzyskania miękkości i połysku: 1 część żelu Holdon      Styling Gel + 1 część odżywki Detangle Spray
·W celu uzyskania połysku i utrwalenia: 1 część żelu Holdon Styling Gel + 1 część serum Shine Drops
·W celu wzmocnienia tekstury włosów: 1 część żelu Holdon Styling Gel + 1 część kremu Texture Creme
Pojemność: 250ml


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



Żel mieści się w poręcznej plastikowej buteleczce z biało-szara nalepką informacyjną



oraz dobrym  dozownikiem na  zatrzask choć otwór potrafi się trochę przytkać.




Żel ma przezroczystą trochę żółtawą barwę o lekko owocowym zapachu.


po roztarciu na ręce odczujemy lekkie lakierowe lepienie.




CO MYŚLĘ??

Żel Brocato Holdon testowałam na różne sposoby i na mokro i na sucho,dałam go nawet do testów swojemu facetowi,którego pierwszą reakcja było -"Chociaż dobrze pachnie".
Fakt pachnie trochę dziwnie ale da się wyczuć  taki lekko owocowy zapaszek,bez przesadnej chemii.

Czy mogę zgodzić się z obietnicami producenta że zauważę?

-zwiększoną  objętość  włosów
-dobre utrwalenie
-połysk
-łatwiejsze rozczesywanie

TAK:)

Faktycznie żel sprawdza się w tych rolach choć w różnym stopniu i nie dla każdego będzie to stopień zadowalający.Trzeba tez się do niego trochę przyzwyczaić i nauczyć się go właściwie aplikować:)
Dla mnie dobrze spełnia swoją rolę;)

Objętość:
Nałożony na mokre włosy podczas suszenia, dodaje im objętości nie sklejając ich.No dobrze,można odczuwać lekkie lakierowe sklejenie na początku po aplikacji,ale w czasie suszenia i czesania włosów ta lepkość znika i otrzymujemy w rezultacie nie posklejane ani nie obciążone włosy.

Utrwalenie:
Włosy po zastosowaniu żelu są mocno utrwalone ale nie tworzą na głowie sztywnego hełmu to raczej takie elastyczne utrwalenie fryzury.Włosy są ujarzmione i lekkie oraz bardziej podatne na stylizacje a przy mojej fryzurze takim podrabianym bobie dosyć ważne jest aby włosy właściwie się ułożyły

Połysk:
Faktycznie włosy po stylizacji tym żelem wyglądają na zdrowe i błyszczące oraz dobrze zadbane.

Łatwe rozczesywanie:
Fakt nie ma problemów z ich rozczesaniem bo włosy nie są sklejone.

Żel Holdon Brocato jest dobrym gadżetem do stylizacji włosów gdzie  może pełni trzy rolę ,pianki,żelu  i lakieru do włosów więc powiedziałabym że to taki produkt 3 w 1;) 
Najlepiej sprawdził się u mnie podczas nakładania go na wilgotne włosy gdyż na wysuszonych może pozostawić na włosach takie suche uczucie ale pomimo tego nadal jest w stanie dodać  objętości  nawet wysuszonym  włosom oraz dobrze je utrwalić.
Mój men także jest z niego zadowolony gdyż żel dobrze wystylizował  i utrwalił jego krótkie włosy.

Najbardziej podoba mi się właśnie ten efekt utrwalenia na włosach po zastosowaniu tego żelu który to utrzymuje się nawet na drugi dzień po przespanej nocy,gdyż budzę się po jego użyciu  mniej roztrzepana niż zwykle;)
Żel jest bardzo wydajny,niewielka ilość wystarczy do wystylizowania fryzury więc posłuży mi jeszcze dosyć długo.Do jego zalet zalicza się także ciekawy skład gdzie możemy znaleźć  m.in sok z aloesu i proteiny pszeniczne oraz hydrolizowaną keratynę więc składniki które mają wspomóc naszą pielęgnacje włosów.

Żel do stylizacji BROCATO HOLDON można kupić w sklepie FRYZOMANIA gdzie jest dostępny w niższej ,promocyjnej cenie.


Dziękuje Fryzomani za udostępnienie mi tego produktu do testów.
Fakt ten nie wpłyną na moją opinie o produkcie.


POZDRAWIAM:)











5 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy, i ma fajne opakowanie, kusi mnie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście takich produktów nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, wart wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam takich specyfików na włosy. Jedynie mycie, naturalnie sobie schną i odżywka bez spłukiwania, a czasem ze spłukiwaniem.
    Mimo wszystko produkt mnie zaciekawił i chciałabym się dowiedzieć co by zrobił moim włosom :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy sobie nie dawałam rady z takimi specyfikami :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)