środa, 14 maja 2014

Wella Enrich maska termiczna do suchych włosów



Hej kochani:)

Dzisiaj pragnę Wam przedstawić maskę termiczną WELLA PROFESSIONALS ENRICH ,którą dostałam do testów  w ramach współpracy ze hurtownią fryzjerską  Fryzomania

hurtownia i sklep fryzjerski


&




OPIS PRODUKTU:


KONSYSTENCJA:


SKŁAD:


CO MYŚLĘ?


Maska termiczna zamknięta jest w miękkiej,pomarańczowej tubie z zatrzaskiem.
Ma białą gęstą konsystencję,która nie spływa z włosów oraz ładny i dosyć intensywny zapach moreli,który utrzymuje się jeszcze parę godzin na włosach.
Po aplikacji na włosach czujemy miłe, rozgrzewające nasz ciepełko,które trwa parę sekund.
Po tą maskę sięgam dosyć często i muszę stwierdzić,że spełnia swoją rolę w pielęgnacji moich suchych włosów.Po jej użyciu włosy utrzymują dobry stopień nawilżenia,są gładkie,błyszczące
i miękkie w dotyku.Nie mam problemu z ich ułożeniem gdyż włosy po zmyciu maski są gładkie i zdyscyplinowane,rozczesują się także bez żadnego problemu.Wydajność jest dobra,wszystko zależy od częstotliwości jej stosowania ale tak 2 razy w tygodniu powinna wystarczyć na parę miesięcy.Dostępność to sklepy internetowe lub ewentualnie salony fryzjerskie gdyż jest to kosmetyk profesjonalny.
W składzie maski  znajdziemy pozytywne składniki takie jak olej migdałowy i olej  z pestek moreli choć ogólny skład nie zachwyca nas naturalnością.Pomimo tego nie zauważyłam na swoich włosach i skórze jakichkolwiek negatywnych skutków oddziaływania tej maski,jestem zadowolona z rezultatów pielęgnacyjnych po jej stosowaniu .
Małym minusem może być jego dosyć wysoka cen ale aktualnie można ją dostać w niższej cenie w hurtowni FRYZOMANIA.PL -KLIK

Buziaki:)

Fakt ,że dostałam ten kosmetyk do testów nie wpłyną na moją opinię o produkcie.





8 komentarzy:

  1. Fajnie, że się sprawdza:) Ja nie miałam jeszcze ani jednego produktu od Wella, może poza lakierem do włosów :D Haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta maska... ale nie do mojego typu włosów :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej maski. Super, że jesteś zadowolona z jej działania :).

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam jej wcześniej, ale warto wiedzieć, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosów suchych raczej nie mam wiec mogłaby mi obciążać włos :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam masek, bo mam obawy przed obciążeniem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze tego wypróbować, ale może kiedyś :)
    http://just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydało by się wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)