środa, 16 lipca 2014

Chi Keratin Silk kuracja jedwabna z keratyną



Hej kochani:)

Przyszedł czas na recenzję produktu który między innymi otrzymałam do testów od sklepu HAIRSTORE



Hairstore.pl – sklep i hurtownia fryzjerska



a jest to 

JEDWAB DO WŁOSÓW Z KARATYNĄ

CHI KERATIN SILK INFUSION

CHI Keratin, jedwab do włosów z keratyną, 15ml


OPIS PRODUCENTA:

Jedwab do pielęgnacji włosów, zawierający dobroczynną i skuteczną keratynę natychmiast widocznie regeneruje, wygładza i upiększa włosy.
Jeśli Twoje włosy mają tendencje do puszenia się, plątania, są łamliwe, widocznie zniszczone lub osłabione wypróbuj ten łatwy w użyciu i skuteczny jedwab.
Regenerujący jedwab keratynowy CHI Keratin to silna kuracja przenaczona do każdego rodzaju włosów. Szczególnie pomocny w przypadku suchych, osłabionych i widocznie zniszczonych włosów o naruszonej strukturze zewnętrznej. Natychmiast widocznie odbudowuje, wręcz leczy włosy, nawilża, delikatnie wygładza i dodaje naturalnego blasku. 

Jedwab do włosów CHI Keratin regeneruje i upiększa włosy:

  • naturalna keratyna odbudowuje zewnętrzną strukturę włosa
  • proteiny jedwabiu głęboko przenikają do wnętrza włosów, 
  • pomaga utrzymać naturalny poziom wilgotności wewnątrz włosa
  • wygładza i chroni zewnętrzną strukturę włosa
  • poprawia elastyczność włosów i zapobiega ich łamliwości
  • przeciwdziała puszeniu się i wysuszaniu włosów
  • jest bardzo wydajny i pięknie, luksusowo pachnie
  • produkt nie testowany na zwierzętach
Najlepszy efekt regeneracyjny uzyskasz stosując całą gamę produktów z serii CHI Keratin.

Sposób użycia:

Rozprowadź na wilgotnych, umytych włosach, szczególnie skupiając się na zniszczonych partiach i pozostaw na włosach bez spłukiwania. Rozczesz i układaj fryzurę wedle uznania. Można stosować również na suche włosy.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Kuracja znajduje się w małej plastikowej buteleczce o pojemności 15 ml.
Buteleczka mieści się w kartonowym opakowaniu z opisem.




Odżywka ma przezroczysty kolor i lekko oleistą formę choć najbardziej kojarzy mi się w dotyku z bazą silikonową.Dozownik jest duży i trochę mało wygodny i trzeba uważać podczas aplikacji.


SKŁAD:



Trochę rozmazany ale widać co nie co.Na początku silikony lotne,potem znajdujemy w składzie  keratynę,proteiny jedwabiu,olejek arganowy i jojoba,glicerynę i ekstrakt z chleba świętojańskiego.Na końcu znajdziemy substancję zapachowe i konserwanty.Skład może nie idealny ale parę dobroczynnych składników zawiera więc to na plus:)

CO MYŚLĘ?

Z odżywką Chi Keratin moje włosy bardzo się polubiły pomimo tego ,że zazwyczaj nie tolerują odżywek bez spłukiwania.Używam jej raz na jakiś czas więc ciężko mi coś powiedzieć o efekcie leczniczym czy wzmacniającym włosy.Na moich włosach daje dobry efekt,nie obciążając ich .Włosy po jej aplikacji są miękkie,błyszczące i wygładzone oraz zdyscyplinowane a piękny zapach zostaje na nich trochę dłużej niż przy zwykłych odżywkach.Kuracja jest bardzo wydajna gdyż wystarczy kropla do aplikacji więc pojemność 15 ml wystarcza na dłuższy czas użytkowania.
Cena także jest zachęcająca gdyż taki maluszek kosztuje aktualnie 4.99 zł na stronce sklepu HAIRSTORE klik
Dostępne są też większe pojemności tego produktu.

Polecam:)

Fakt,że dostałam ten produkt do testów nie wpłyną na moją opinie.

A Wy kochani lubicie takie odżywki?

9 komentarzy:

  1. Lubię tego typu kosmetyki do włosów

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie miałam nic z CHI ;) kiedyś stosowałam serum szare z czerwoną nakrętką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam, na razie mam mega zapasy, ale może kiedyś wpadnie w moje łapki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego produktu, ale bardzo chętnie wypróbuję :) Moje włosy niestety lubią się puszyć i przyda im się coś wygładzającego. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten produkt;)


    ps. a u mnie ? Plażowo na Śląsku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie kiedyś wypróbuję. miałam jedwab chi i bardzo go lubiłam,

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja boję się jedwabiu ! Więc chyba nie sięgnę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam jedwab do włosów CHI i byłam z niego zadowolona. :-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)