wtorek, 12 sierpnia 2014

Nowości sierpniowe



Hej kochani:)

Ostatnio na nic nie mam czasu i odbija się to na częstotliwości moich postów;(
Niestety praca,zajmuje mi większość czasu,mam nadzieję,że we wrześniu będzie luźniej i będę mogła nadrobić zaległości także na Waszych blogach:)

Dzisiaj szybki post o moich nowościach.
W końcu trafił w moje ręce pędzel do podkładu Hakuro H50s oraz 2 odsypki podkładu mineralnego Annabelle Minerals.

Już dawno miałam ochotę wypróbować ten podkład.




Używałyście zapewne tego podkładu oraz pędzla.
Co o nich myślicie?

21 komentarzy:

  1. Nie używałam ani podkładów ani pędzla - ale pędzel bardzo mnie ciekawi i kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skad podklady mineralne? tez bym kupila te mniejsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupilam na allegro,probki annabelloe minerals za 7,50 jeden

      Usuń
  3. Gdzie kupowałaś pędzelek? Bo też mam zamiar go sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały pędzelek, marzy mi się od dawna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj mi też brakuje mi czasu na wszystko ! Przydałoby się parę dodatkowych godzin do doby ! ;) Same dobre opinie słyszałam o tych pędzelkach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie zapowiada się ten pędzel kusisz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tego Hakuraka, bardzo lubię te pędzle i one przeważają w mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten pędzel ale dla mnie był za bardzo zbity i nie umiałam się nim malować...a podkłady AM używam od dłuższego czasu i jestem z nich bardzo zadowolona:-) mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. H50s to fajny pędzel, ale strasznie ciężko go doprać :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam H50s :) jestem Ciekawa Twojej opinii na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne są pędzelki z Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem ciekawa jak się spiszą;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ukochany pędzel :) Jeden podkradła mi siostra, ale szybko zamówiłam nowy :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)