czwartek, 30 października 2014

Ziaja Oczyszczanie z Liścmi Manuka



Hej kochani:-)


Kosmetyki Ziaji z Liscmi Manuka robily duzy szum w blogosferze i zawitaly w moim koszyku podczas zakupow w sklepie zielarskim.Akurat polowalam na jakis prosty i tani kosmetyk o dzialaniu nawilzajacym.Moj wybor padl na nowosc Ziaji i teraz po wielu testach moge wyrazic swoja opinie zarowno o kremie nawilzajacym Liscie Manuka jak i o toniku




ZIAJA OCZYSZCZANIE LISCIE MANUKA KREM NAWILZAJACY BALANS KORYGUJACO SCIAGAJACY


OPIS PRODUCENTA:


Nietłusty, bardzo lekki krem z filtrami przeciwsłonecznymi. Szybko się wchłania, jest idealny pod makijaż. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

substancje czynne głęboko oczyszczające
Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-łagodzący glukonian cynku
normalizujący kwas oleanolowy

substancje czynne głęboko nawilżające
biodostępna sól kwasu hialuronowego
alga brunatna Laminaria ochloreuca

substancje czynne ochronno-korygujące
fotostabilne filtry UVA/UVB
wygładzający pigment balance

czysta i świeża skóra
• Reguluje pracę gruczołów łojowych.
• Zmniejsza tłustość skóry oraz zapewnia efekt matujący.
• Redukuje zaskórniki i przeciwdziała ich tworzeniu.
• Skutecznie nawilża oraz łagodzi podrażnienia.
• Pozostawia skórę zadbaną, gładką o jednolitym kolorycie.

Sklad:

Skład: Aqua (Water), C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Isononyl Isononanoate, Cetyl Alcohol, Cyclopentasiloxane, Glyceryl Stearate, Peg-100 Stearate, Potassium Cetyl Phosphate, Panthenol, Dimethicone, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol (Nano), Octocrylene, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha (Bark) Extract, Oleanolic Acid, Laminaria Ochroleuca Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Zinc Gluconate, Sodium Hyaluronate, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Sodium Polyacrylate, Ci 77891 (Titanium Dioxide), Mica, Tin Oxide, Xanthan Gum, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Eugenol, Sodium Hydroxide                                                 


                                                                        *********

Krem Ziaji zamkniety jest w prostej,plastikowej tubce z nakretka.Szkoda ze nie ma zamykania na klik gdyz wtedy nie trzebaby sie bawic z odkrecaniem i zakrecaniem tubki co jest dosyc niewygodne.Krem ma lekka konsystencje barwy bialej i bardzo delikatny i rzeski zapach.


CO MYSLE?

Krem Ziaji ma nie najgorszy sklad choc nie idealany gdyz znajdziemy w nim i konserwanty i sporo substancji zapachowych.Na mojej skorze nie odczulam zadnego negatywnego dzialania tego kosmetyku.
Krem dobrze nawilza skore,dosyc szybko sie wchlania,pozostawiajac po sobie delikatny film.Nadaje sie do alikacji pod makijaz.Nie powoduje  nadmiernego blyszczenia na mojej skorze ale i jej nie matowil,raczej daje satynowe wykonczenie wiec nie wiem czy posiadaczki cery tlustej bda z tego faktu zadowolone.Posiada filtr przeciwsloneczny SPF 10,nieduzy bo nieduzy ale jakas minimalna ochrona jest zapewniona za  co duzy plus oraz cena kremu jest bardzo atrakcyjna gdyz za ok 7 zl otrzymujemy 50 ml kremu,ktory wystarcza na wiele aplikacji.
Ogolnie krem ma u mnie ocene dobra,moze mnie nie zachwycil ale spelnia swoje funcje w pielegnacji mojej skory.To po prostu poprawny,lekki krem nawilzajacy.Cudu na mojej skorze nie zrobil.


ZIAJA LISCIE MANUKA TONIK ZWEZAJACY PORY na dzien i na noc.



OPIS PRODUCENTA:

Tonizująco -uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

substancje czynne głęboko oczyszczające
ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-łagodzący glukonian cynku
złuszczający kwas migdałowy 
nawilżający kwas laktobionowy
łagodząca prowitamina B5

czysta i świeża skóra
• Łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu.
• Działa ściągająco na rozszerzone pory skóry.
• Zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym.
• Wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych. 
• Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych.


Sklad:
Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Gluconate, Lactobionic Acid, Mandelic Acid, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Polysorbate 20, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.
                                                         ********************

Tonik miesci sie w ladnej,zielonej i przezroczystej butelce ze spryskiwaczem ,ktory niestety jest malo wygodny.Zacina sie i nie daje dobrego rozprysku plynu przez co czuje sie jakbym chlupnela sobie woda po twarzy.A znowu aby zaaplikowac go na wacik trzeba sie niezle namachac aby go zmoczyc.Pojemnosc toniku 200ml.




CO MYSLE?

Ogolnie tonik nie jest niby zly,odswieza skore,ladnie ja tonizuje,nie wysusza,nie ma drazniacego zapachu,nie podraznia.Czy nawilza? Trudno mi stwierdzic.Nie zauwazylam tez zeby pomagal mi znaczaco w demakijazu.Na pewno nie zweza porow.Oczyszcza raczej delikatnie a nawet za delikatnie jak na produkt oczyszczajacy.Sklad toniki jest krotki i nawet dobry za co duzy plus. Mimo tego i tak mam jakis niedosyt co do tego produktu i mieszane uczucia co do jego dzialania na moja skore.Najbardziej  irytuje mnie jego  niewygodna aplikacje.Plus takze  za niska cene dzieki ktorej mozna sobie pozwolic na jego wyprobowanie:-)


 Juz poznalayscie serie Ziaji z Lisciem Manuka?



                                      ZAPRASZAM NA ROZDANIE;)

            ZATROSZCZ SIE O PIEKNA OPALENIZNE NAWET ZIMA;)

                                                                    KLIK


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja mam pastę, z kolei tomik jakoś mnie nie kusi.
      Z kremu też zrezygnuje bo moja cera z tych tluściejszych jest :-)

      Usuń
  2. mnie jakoś nie kusi ta seria w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie skusiłam się na kosmetyki tej marki i z tej serii. Po przeanalizowaniu składu doszłam do wniosku, że kosmetyki te wyrządziłyby mi więcej szkody niż pożytku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam pastę z tej serii i jestem bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kusi tylko pasta z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z ich produktów i nie wiem czy się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam żel-peeling, pastę i krem na noc z kwasem migdałowym. Wszystko bardzo polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja póki co jestem na etapie wypróbowywania pasty i jestem nią zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie z tej serii interesuje tylko pasta, bo każdy się nią zachwyca na blogach. Nie jest przeznaczona do mojego typu cery ale jednak zamierzam ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja moze i sie zastanowie nad ta pasta skoro tyle z Was poleca;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten krem jest całkiem niezły. Stosuję go często pod makijaż i z cerą tłustą radzi sobie całkiem dobrze. Nie błyszczy się jakoś mocno, więc nie mogę narzekać :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)