wtorek, 25 listopada 2014

Jak dobrze być sobie św.Mikołajem;)



Hej kochani:)

Kazdy z Nas lubi dostawac prezenty ale takze obdarowywac nimi najblizszych.
Akurat zblizajac sie Mikolajki wiec korzystajac ze zgromadzonych kuponow w w sklepie Iperfumy zrobilam sobie taka swiateczna paczke.Okropny ze mnie samolub ale akurat planuje dla najblizszych inne prezenty bardziej nie kosmetyczne wiec zaszalalam jednym slowem:-) Choc pare rzeczy zamowilam nie tylko dla siebie to wiekszosc zamowienia trafi pod moja mikolajkowa poduche:-)

Otwieranie tej gigant paczuchy bylo strasznie przyjemna czynnoscia;)


A w srodku zgromadzilam;)




Balmain Ambre Gris moje ulubione perfumy.Dzisiaj sie nimi psiknelam i od razu czuje sie cieplej w ten zimowy,sniezny dzionek<3 Kocham je,kocham,kocham!<3

Kallos Latte maska do wlosow takze moj ulubieniec<3

Tangle Tezzer Compact Styler szczotka do torebki,wieksza ma corka a ta zakupilam
dla siebie

Gloria Vanderbilt Vanderbilt woda toaletowa -skusila mnie promocja i bardzo niska cena,zapach mocny jak piorun ale podoba mi sie@-}--

Sallos Aroma Roll-on odswiezajacy roll-on bardzo mnie zaciekawil ten kosmetyk Sallosa,niedawno pisalam o tej czeskiej firmie wiec musialam sprobowac czegos z ich asortymentu.:-*

Rimmel Apocalips lakier do ust nie moglabym sie obyc bez kupna szminki w pieknym ciemno rozowym kolorku<3
Brishe Gerard szminka takze o ladnym kolorku

Gestil Placenta ampulki przeciw wypadaniu wlosow ,firma ma dobre opinie odnosnie tych ampulek wiec zal bylo ich nie przetestowac;-)

Maybelline Eyeliner Lasting Drama czyli kolejny eyeliner zelowy

Rimmel Scandal Eyes wodoodporna kredka do oczu, dawno chcialam ja wyprobowac

Babyliss Air Brushes Airstyle 300 lokowko suszarka do wlosow,moja jest juz na wykonczeniu a marka Babyliss bardzo mnie zaciekawila.

Zestaw Helena Rubinstein Lash Queen Mascara Fatal Black ,zestaw kosmetykow Helenki byl w bardzl atrakcyjnej cenie wiec bardziej sie oplacalo wziac zestaw niz sam tusz a juz dawno mialam chrapke na tego pytonka:-)

Naras Palette paleta kometykow 78 kolorow,prezentowala sie swietnie wiec trudno bylo sie nie skusic;-)

Missha M Perfect Cover krem BB,dosyc zachwalany wiec skusilam sie na mniejsza wersje 20 ml

Brishen Bombato cienie do powiek ,zachecily mnie pieknymi kolorami

W prezencie jednej osobce kupilam wode perfumowana Madonna Nudes 1979 ma bardzo delikatny zapaszek wiec moze sie spodoba:-)

Moj mezczyzna chcial abym mu kupila balsam po goleniu oraz antyperspirant wiec kupilam mu balsam Adidas Skin Protection ora Garnier Men Mineral Extreme antyperspirant w kulce.

Dla corki wzielam ciekawe gumki InvisiBobble Traceless Hair Ring w odcieniu niebieskim gdyz jest pare kolorow do wyboru.

A gratisa dostalam probke maseczki do suchych i normalnych wlosow Schwarzkopf Professional BC Bonacure Moisture Kick

I to cala moja super paka I juz chyba o nic nie poprosze Mikolaja w tym roku:-)

Co Was zaciekawilo?
Mialyscie cos z tych kosmetykow?

Rozdanie trwa  jeszcze 2 dni ;)



22 komentarze:

  1. ojaaaaaaa;) też tak chcę :P

    ____________________________________
    już jest!
    fashion stylizacja w najgorętszym kolorze jesieni
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. wow to sobie pakę sprawiłaś! ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna taka paka, myślę, że poprawiłaby mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no, gratuluję !
    super kosmetyki wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne paczka, sama na taką skusiłabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega paczka i bardzo fajna. ;)
    Pozdrawiam. ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Raz się żyje ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie zaszalałaś :) Musiałaś być wyjątkowo grzeczna w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. konkretna paczucha :) widze produkt z babyliss- porzadna firma :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasmi trzeba poszaleć :) Świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też zamówiłam sobie latte z innymi czarami z mintishop tym razem :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)