niedziela, 16 listopada 2014

Moc przed - swiatecznych promocji na Iperfumy



Hej kochani;)

Swieta coraz blizej co najbardziej widac juz na polkach sklepowych ,ktore kusza nas coraz to wieksza iloscia promocji i obnizek.Nam zwyklym konsumentom nie pozostaje nic innego jak skorzystac z bardziej atrakyjnych okazji;)


W sklepie Iperfumy co  chwile organizowane sa przerozne obnizki i atrakcyjne promocje markowych kosmetykow z nizszej i wyzszej polki cenowej.

Niedawno sklep uruchomil bardzo ciekawy przewodnik po prezentach







Zobaczmy jakie sa propozycje prezentow dla kobiety;)


Do wyboru mamy jeszcze osobowosc;)

A takze rozne polki cenowe;)



Zobaczmy jakie prezenty sklep proponuje seksownej kobiecie;)

I tak w ofercie znajdziemy





 1.Katy Perry Purr woda perfumowana 


Fikusny fioletowy flakonik z glowa kota ukrywa w swoim wnetrzu zapach uwodzicilski i seksowny.Otwiera sie swieza kombinacja zapachu brzoskwini,jablka,gardenii i bambusa.Stopniowo przechodzi w kwiatowe,delikatne tony jasminu,rozy i frezji.
Podstawe zapachu tworza drzewne nuty otulone zmyslowa wanilia i dopelnione upojnym ,egxzotycznym zapachem kokosa.
Perfumy przeznaczone dla kobiet,ktore lubia czuc sie seksowne i czarujace,zapach stworzony na wieczorne wyjscia i noce pelne wrazen.Zapach Purr dodaje pewnosci siebie i poczucia wyjatkowosci,badz uwodzicoelska i seksowna a rownoczesnie zostan soba.Perfumy Katy Perry sa ucielesnieniem namietnosci,powabu,figlarnosci a zarazem subtelnosci,swiezosci i elegancji.

2.Elizabeth Arden 5 Avenue NYC woda perfumowana


Elegancki,prosty flakon perfum 5 Avenue NYC laczy w sobie styl,luksus i energie 5 Avenue w Nowym Yorku.Perfumy emanuja ekscytujacym nocnym zyciem wielkiego miasta i wszystkim tym co  jest z tym zwiazane.Wstep do zapachu perfum Elizabeth Arden pojawiaja sie nuty bergamonki,brzoskwini i soczystego jablka.Serce zapachu otwiera sie na nuty porzeczki,jasminu,piwoni i sliwki.Na zakonczenie zapachu otula nas cieple nuty  drzewa sandalowego,fasoli Tonka,ekscytujacej wanilii  i przepelnionego sloncem bursztynu.A kropke nad i stanowi drogocenne  pizmo .
ekskuzywny zapach od Elizabeth Arden jest stworzony dla kobiet ktore chca pozostac soba ale wyroznic sie  z tlumu.

3 Schwarzkopf BC Repair Rescue zestaw

Seria profesjonalnych kosmetyków do włosów zawierająca przełomową technologię Biomimetic Repair, która jest rewolucją w procesie pielęgnacji i odbudowy włosów zniszczonych. Dzięki niej będziesz w stanie nie tylko pielęgnować, ale także prawdziwie odbudować zniszczoną powierzchnię łuski włosa. Zawiera Technologię Amino Cell Rebulid, która przywraca włosom naturalną elastyczność wzmacniając wewnętrzną strukturę ich komórek.

W sklad zestawu wchodza:

*Schwarzkopf BC Repair Rescue Shampoo to regeneracyjny szampon delikatnie oczyszczający zniszczone włosy. Pozostawia je wzmocnione i przywraca im elastyczność, dzięki czemu są one mocne, sprężyste i promienieją blaskiem.


*Schwarzkopf BC Repair Rescue Biomimetic Intense Spray Conditioneto dwufazowa, intensywnie odbudowująca odżywka przeznaczona do zniszczonych, osłabionych, pozbawionych życia włosów. Intense Spray Conditioner wygładza i odnawia strukturę pasm przywracając im sprężystość i elastyczność, a dzięki technologii biomimetic repair w znacznym stopniu ułatwia także rozczesywanie.

*Schwarzkopf BC Repair Rescue Treatment to intensywna maska regeneracyjna, która idealnie sprawdzi się w przypadku pielęgnacji włosów zniszczonych. Jej specjalnie opracowana formuła zawiera wysokie stężenie proteo-lipidów, które sprawiają, że włosy stają się do 100% bardziej elastyczne, a ich łamliwości spada nawet o 95%! Regularne stosowanie maski umożliwia szczelne domknięcie łuski włosa oraz skuteczną odbudowę jego struktury, czego rezultatem są zdrowe, pełne energii, stale chronione przed uszkodzeniami pasma.
Schwarzkopf BC Repair Rescue Oil Miracle -szampon z olejkiem arganowym

 A jakie sa propozycje dla romantyczek;)





1.Guess Guess woda perfumowana 


Perfumy ukryte sa w pieknym i oryginalnym flakoniku.
Wnetrze skrywa zapach stowrzony dla prawdziwej romantyczki teskniacej za chwilami odwzajemnionej milosci.Wspanialy melaz kwiatow i owocow tworzy  lagodny bukiet ktory podkresli osobosc niepoprawnej romantyczki.Odurzajaca won frezji,magnolii i piwonii laczy sie z soczysta brzoskwinia,orzezwiajacym jabluszkiem i mandarynka aby na koniec rozwinac sie w ziemiste nuty cedrowego drzewa i mchu.

2.Loreal Paris Triple Action zestaw


*Krem do cery suchej i wrazliwej 

Formuła łącząca gricelor i pochodne cukrów, które pomagają gromadzić wodę w skórze, aby zapewnić jej odpowiednie nawilżenie. Kompleks przeciw utleniający na bazie witaminy E, aby przeciwdziałać powstawaniu wolnych rodników odpowiedzialnych za przedwczesne starzenie się skóry. Formuła łącząca ceramid i witaminę E, aby wspomóc odbudowę warstwy ochronnej i nadać skórze blask 

* Woda tonizujaca do cery suchej i wrazliwej

Delikatny tonik do twarzy do cery suchej i wrażliwej. Usuwa również makijaż. Wpływa na prawidłowe nawilżenie skóry i koloryt. 
3.Elizabeth Taylor  Diamond and saphire woda toaletowa
Luksusowe  perfumy Elizabeth taylor lacza w sobie kwiatowe nuty z delikatnym powiewem orientu.Lacza kwiaty ze swiezymy owocami  ale takze potrafia wyczarowac kwiaty slodko  kremowe i  cieple.
Zapach otwiera sie owocami ,czuc tu frezje z domieszka galbanu oraz inne delikatne owocowe tony.Serce prezentuje nuty kwiatow  rozy i ylang-ylang ,ktore sa nasycne tajemniczym orientalnym zapachem korzeni.Podstawa jest utworzona z sandalowego drzewa,ambry i pizma dodajac im zmyslowosci i glebi.
Kompozycja jest perfekcyjnie wywazona i doskonale harmonjna.


3.Tangle Tezzer Compat szczotka do wlosow


Innowacyjna  szczotka do wlosow w roznych kolorach do wyboru.
Swietnie rozczesuje wlosy i nie dopuszcza do ich splatania.Dzieki malej wielkosci oraz zabezpieczajacej zabki nasadce mozna ja zawsze miec przy sobie,gdyz szczotka w wersji compact zmiesci sie w kazdej kobiecej torebce.Szczotka dobrze rozczesuje wlosy,nie ciagniee ani nie niszczy splatanych kosmykow.Geste zabki szczotki sprawiaja ze czesanie wlosow staje sie przyjemnoscia a wlosy zyskujaaksamitna miekkosc.Ciesz sie pieknymi i zadbanymi wlosami dzieki szczotce Tangle Tezzer.

Wlasciwosci;
-rozczesuje wlosy
- nie dopuszcza do ich slatywania sie
-nadaje wlosom miekkosc i blask
- latwe stosowanie oznacza brak mechanicznych uszkodzen
-praktyczne opakowanie sprawia,ze szczotke mozemy miec zawsze przy sobie.

A dla sportsmenek mamy  takie propozycje





1.Salvador Dali Sea and Sun in Cadaques woda toaletowa



Delikatny,swiezy zapach,ktory odzwierciedla spokojne,proste zycie w malej miejscowosci Cadaques w Hiszpanii.
Nuty glowy tworza  soczyste owoce porzeczka,kumkwat,morela.Nuty serca tworza kwiaty wodne jak grzybien polnocny,lotos,frezja ,ktore nadaja wodzie slodko swiezy zapach.Podstawe zapachu tworza pizmo,ambra i cydr nadajace temu zapachowi goracy,hiszpanski temperament.
Salvadore Dali Sea and Sun to perfumy stworzone dla wyjatkwoej kobiety.
Flakon inspirowany jest obrazem Salvadora Dali -Afrodyta z Knidos.

2.Schwarzkopf Professional BC Bonacure Kick zestaw

Zestaw przeznaczony jest do odnowy wlosow normalnych i suchych.
Zestaw sklada sie;

*Kuracja dla suchych wlosow  w formie pianki ,zawierajaca w swoim skladzie kwas hialuronowy oraz technologie Amino Cell Rebuild,ktora odnawia cebulki wlosowe.
* Dwufazowa odzywka w sprayu z kwasem hialuronowym
* Nawilzajacy szampon do suchych wlosow 

3.Elizabeth Arden Splendor


Zapach doskonale pasuje na specjalne okazje. Kwiatowa kompozycja przywoluje romantyczne chwile.Nute glowy tworza frezja,lilia i groch.Serce zapachu uwiedzie nas szampanem,magnolia i pizmem.Podstawe zapachu tworza drzewo sandalowe,roza i bursztym.
Splendor to zapach odswiezajaco kwiatowy  w ktorym udalo sie uchwycic ducha romantyzmu i zabawy.

                                                                     *******

Promocje ciagle sie zmieniaja i faktycznie mozna znalezc cos ciekawego i dla siebie i dla najblizszych;)

Dodatkowo istnieje mozliwosc zwrotu nietrafionych prezentow i zamiana ich na kupon podarunkowy o wartosci zakupionych produktow.
Po szczegoly zapraszam na strone sklepu Iperfumy.pl


A Wy kochani dostaliscie kiedys nietrafiony prezent?

9 komentarzy:

  1. Fajny przewodnik, na pewno z niego skorzystam przed świętami :-)

    juicy-raspberry.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mają wiele ciekawych produktów i kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba poproszę Mikołaja o TT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, na pewno można wybrać coś na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super sprawa! :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nietrafione prezenty to moja specjalność^^ szkoda ze przy obecnych możliwościach (własnie takich serwisach także, jaki to zaprezentowałaś) niektórym i tak nie chce się poświęcić chwili i wolą wyrzucić pieniądze w błoto ;p pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. już czas pomyśleć o świątecznych prezentach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. flakon perfum .Katy Perry jest piękny!

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)