sobota, 20 grudnia 2014

Krem odzywczy z olejem z kielkow pszenicy od Bingo Spa



Hej kochani;)

Nadszedl czas na recenzje kremu z olejem z kielkow pszenicy ,ktory moglam  testowac dzieki BINGOSPA





OPIS PRODUCENTA:

Krem odzywczy z olejem z kiełków pszenicy (Oil Triticum Vulgare) BingoSpa

Odżywia i odmładza, dla wszystkich typów skóry szczególnie do suchej i dojrzałej.
Krem BingoSpa, odżywczy z olejem z kiełków pszenicy i opatentowanym kompleksem algowym - Pheohydrane®. Delikatnie i skutecznie pielęgnuje skórę zapewniając jej skuteczne odżywienie i poprawę jej kondycji. Zwiększa jędrność i elastyczność skóry oraz wzmacnia jej mechanizmy regeneracyjne. Sprawia, że skóra twarzy staje się bardziej jędrna, napięta, wyraźnie .
Nowoczesna formuła kremu zawiera:
  • olej z kiełków pszenicy (Oil Triticum Vulgare) wnika do głębokich warstw skóry, odżywia ją, nawilża i wygładza. Chroni zarówno przed działaniem promieni słonecznych jak i przed wczesnym starzeniem się. Działa antybakteryjne, przeciwzmarszczkowo, łagodzi podrażnienia i poprawia koloryt skóry. Zawiera witaminy A, E i F.
  • Pheohydrane® - kompleks wyciągów z Laminaria Digitata (listownica palczasta) i Chlorella vulgaris; głęboko nawilża, odbudowuje obecny w skórze NMF i restrukturyzuje płaszcz hydrolipidowy; wspomaga utrzymanie odpowiedniego poziomu nawilżenia na długi czas. Jest jednym z najefektywniejszych kompleksów algowych; ma działanie nawilżające jeszcze przez 7 dni po zakończeniu stosowania.

                                                                          *******

Krem znajduje sie w przezroczystym opakowaniu zakrecanym czarna nakretka o pojemnosci 100g.Konsystencja kremu jest lekka,powiedzialabym ze troche zelowa.Zapach delikatny,pachnie mi owocowo;)




Sklad starl mi sie troche z opakowania wiec podaje uproszczony;)
Woda,emolient,emulgator,emolient,emolient,emolient,olej parafinowy,emolient,emolient,silikon lotny,olej z kielkow pszenicy,sol kwasu alginowego,witamina E,konserwant,konserwant,konserwant,konserwant,konserwant,konserwant,
skladnik zapachowy.



CO MYSLE?

Krem przyjemny w stosowaniu;)
Ma delikatna konsystencje,ktora bardzo szybko wchlania sie w skore nie pozostawiajac po sobie tlustego filmu.Krem delikatnie nawilza oraz matuje moja skore,ktora pochlania go jak gabka wode.Po aplikacji skora jest bardzo przyjemna w dotyku,miekka i gladka.Nie podraznil mojej cery.Bardzo dobry krem na lato,na zime moze zbyt slabo nawilzac cere sucha .Przy mojej normalnej cerze w strone suchej sprawdza sie bardzo  dobrze.Aplikuje go najczesciej rano a na noc uzywam mocniej nawilzajacego kremu.Kosmetyk wydajny,uzywam go dluzszy czas i zuzylam moze polowe.Cena jest przystepna ok 14 zl.
Daje mu 4/5 ;)


12 komentarzy:

  1. Kremu osobiście nie stosowałam ale z tego co pamiętam firma ma dobre opinie. Co do rzęs to wydaje mi się że warto przeleć ten czas bo efekt są naprawdę łał a i leżenie nie jest takie straszne jak się wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kremik na parwde pozytywnie mnie zaskoczyla.Z rzeskami to moze sie skusze na wiosne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym go rownież wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kremy Bingo Spa dobrze wspominam ,mi odpowiadają:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie używałam kosmetyków BingoSpa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kremami Bingo Spa to istna loteria. Miałam z witaminą C i okazał się fatalny. Jakby nie rozmieszany, bo na wierzchu zalegała spora warstwa parafiny. Potem było lepiej, ale w połowie mnie uczulił. Za to kremik z kwasami całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam mieszane odczucie co do kremów Bingo Spa... u mnie zbytnio się nie sprawdziły :o(

    OdpowiedzUsuń
  8. Od Bingo Spa jeszcze nic nie miałam, dlatego ciekawią mnie ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam kosmetyków do twarzy ani do włosów z bingo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz częściej widzę dobre opinie na temat produktów BingoSpa, ale jakoś nadal się nie mogę do nich przekonać. Może kiedyś przyjdzie ten dzień.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie, kiedyś się skusze na przetestowanie go :)

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. od jakiegos czasu używam tylko maści z wit a , kremów nie posiadam ;d

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)