sobota, 27 grudnia 2014

Zapach lata od Carlo Bossi





Hej wszystkim:-)


Swieta mijaja,czas powoli wrocic do codziennych obowiazkow;)


Jakis czas temu w ramach wspolpracy z firma Carlo Bossi dostalam do przetestowania wode perfumowana 555 Carlo Bossi.




OPIS PRODUCENTA:

Subtelny, a jednocześnie wyrafinowany, pełen przepychu i elegancji zapach dla nowoczesnych kobiet. 
Nuta głowy:
 aksamitka, mandarynka, liście jabłka, czarna porzeczka 
Nuta serca: śliwka, jaśmin, konwalia 
Nuta bazy: bursztyn, piżmo, morela, drzewo cedrowe, drzewo sandałowe

                                                          *******

Perfumy znajduja sie w smuklej i eleganckiej w swej prostocie przezroczystej buteleczce o pojemnosci 100ml.W ofercie sklepu dostepne sa tez inne pojemnosci.



Atomizer nie zacina sie i dawkuje odpowiednia ilosc pachnacej mgielki:-)

W pierwszym momencie zapach odurza mnie swoja intensywnoscia. Polaczenie nut owocowych i kwiatowych tworzy prawdziwy koktajl zapachowy,dosyc slodki i ostry.Na szczescie po paru minutach te mocne zapachowe doznania troche lagodnieja i po chwili czuje na swojej skorze zapach aksamitki,ktory jest dosyc intensywny i dominuje nad pozostalymi nutami zapachowymi.Po paru minutach rozpoznaje slodki zapach mandarynek dojrzewajacych w goracym sloncu .Te  nuty dominuja na mojej skorze choc gdzies w tle powoli rozwijaja sie nuta jasminu przeplatana  rzeska konwalia.


Zapach bardzo cieply i letni,kojarzy mi sie ze slonecznym,letnim dniem.
Trwalosc srednia,na mojej skorze utrzymuja sie ok 4-5 godzin,dluzej pozostaja na ubraniach.Moge pokusic sie na stwierdzenie,ze perfumy Carlo Bossi przypominaja troche wode perfumowana Elizabeth Arden 5-th Avenue,ktora takze posiadam ale to tylko takie delikatne podobienstwo gdyz oba zapachy inaczej sie rozwijaja na skorze.
Oczywiscie to tylko moja subiektywna opinia.

Zapach 555 Carlo Bossi jest zarazem prosty ale i elegancki jak sama buteleczka perfum.
Walory zapachowe  lacza sie walorami estetycznymi,wszystko dobrze z soba wspolgra:-)
Zapach nie do konca jest w moim typie ale kto nie lubi poczuc zima zapach cieplego lata na swojej skorze;-)

Lubicie tego typu zapachy?

6 komentarzy:

  1. Sądzę, że zapach ten mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie zapachowe :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie wąchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam od nich elixe i bardzo fajnie pachnie :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wydają się ciekawe, ciekawe jak pachną :) super wpis

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)