środa, 14 stycznia 2015

Bingo Spa Maska z glinką Ghassoul



Hej kochani:-)

Ostatnim produktem ktory testowalam za sprawa sklepu BINGO SPA jest
Maska do wlosow  z glinka Ghassoul.

OPIS PRODUCENTA:

Glinka Ghassoul (Rassoul lub Rhassoul) występuje tylko w jednym miejscu na świecie, w północno-zachodniej części Maroka w rejonie miasta Fez. Glinka Ghassoul  zawiera unikalne bogactwo krzemu, magnezu i wapnia, które remineralizują i odbudowują włosy.
Glinka charakteryzuje się wysoką zawartością składników mineralnych, zwłaszcza krzemionki, która ma bardzo ważny wpływ na wygląd skóry, włosów i paznokci. Krzemionka zwiększa gładkość i sprężystość włosów.
Bardzo dobry współczynnik absorbcji i stosunek wymiany jonowej powoduje, że Ghassoul w oczyszczaniu, odtruwaniu i leczeniu skóry głowy jest bardziej skuteczna niż większość innych glinek. 

                                                          ***'*
Maska znajduje sie w duzym ,plastikowym opakowaniu z nakretka.
Ma perlowa barwe i przyjemny cytrusowy zapach.


 Konsystencja nie jest za gesta ale nie splywa z wlosow.


SKLAD:


CO MYSLE?

Maska z glinka Ghassoul sprawdza sie w pielegnacji moich wlosow choc nie wywolala u mnie efektu Wow! Na moich oslabionych wlosach spisuje sie dobrze,wlosy po jej uzyciu sa miekkie,blyszczace,lekkie,dobrze sie rozczesuja i ladnie sie prezentuja po umyciu:-)
Sklad nie jest rewelacyjny gdyz sama glinka Ghassoul znajduje sie nizszym miejscu w skladzie wiec nie mam jej zbyt duzo w tej masce.Mimo wszystko maska odgrywa dobrze swoja pielegnacyjna funkcje na wlosach wiec ogolnie jestem z niej zadowolona.
Wydajnosc maski jest duza a jesli polaczymy ta wydajnosc z niska cena ok 12 zl za 500 ml produktu to wszystko przemawia na jej korzysc:-)Dostepnosc kosmetykow Bingo Spa jest coraz lepsza wiec takze jest to duzy plus.

Maska dostepna jest na stronie sklepu Bingo Spa

UZYWALYSCIE MASEK DO WLOSOW Z BINGO SPA?
JAK SIE U WAS SPRAWDZILY?

24 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o BingoSpa to dla mnie najlepsza maska!! Najlepszaaaa!! :)))))) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Produktów do włosów z BingoSpa nie miałam, jak na szampon bym się nie zdecydowała tak maskę mogłabym chętnie wypróbować. Muszę się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy posiadam szampon z keratyną i powiem szczerze, że nie robi na mnie ogromnego wrażenia ale pachnie sympatycznie :) Ciekawa właśnie jestem maski ale tak jakby zrazili mnie tym szamponem, gdyż spodziewałam się czegoś naprawdę szałowego...

    OdpowiedzUsuń
  4. cena raczej zachęca do zakupu i przetestowania mimo składu

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować ich maski, bo dużo pozytywów o nich słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wlasnie poszukuje jakies maski do wlosow , moze ta?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jej nie miałam, mam tylko samą glinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze chyba nic z bingospa,ale poluję na kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy00:31:00

    Jeśli chodzi o kosmetyki do włosów to z BingoSpa jeszcze nic nie miałam. Może kiedyś wypróbuję ale na razie mam duże zapasy

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie posiadam nic z tej firmy w mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej jeszcze nie miałam i trochę się jej obawiam - kiedyś dodałam glinki ghassoul do maski i zrobiła mi z włosów prawdziwy stóg siana. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo glinki w tej masce nie ma więc nie powinna zrobić krzywdy :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tej maski, ale zauważyłam,że kosmetyki tej marki nie dość,że są tanie to również dostępne są w dużych opakowaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam i niestety się z nią nie polubiłam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie różnie z kosmetykami BingoSpa
    raz pasują , a raz nie do końca !

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17:58:00

    słyszałam sporo dobrego o tych maskach, ale nigdy nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam żadnej maski z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam wiele dobrego o ich produktach, aczkolwiek nigdy jeszcze nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie stosowałam.. moze kiedys ;)

    Pozdrawiam! ;)
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje, kiedys tez robilam czerwone, ale postawilam na rudy jednak ;)

    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak mi się marzą produkty BingoSpa i jak wykończę zapasy to uzupełnię je właśnie tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam do czynienia z żadną maską z BingoSpa, obecnie używam Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kosmetyki BingoSpa znam tylko z teorii, niemniej glinka ghassoul średnio się u mnie sprawdza na włosach... wolę ją na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)