wtorek, 6 stycznia 2015

Kolagenowy balsam od Bingo Spa



Witam Was kochani w Nowym Roku:-)

Dzisiejszy post poswiece kosmetykowi ktory m.in dostalam do testow od Bingo Spa







KOLAGEN DO CIALA



OPIS PRODUCENTA:

Kolagen do ciała BingoSpa dzięki lekkiej konsystencji i wyjątkowo aktywnym składnikom, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd. 
Po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe powodując utratę jędrności i elastyczności, pojawiają się zmarszczki. Aby utrzymać skórę w doskonałej kondycji, zachować jej zdrowy i młodzieńczy wygląd, należy dostarczać jej kolagenu. Kolagen BingoSpa sprawia, że skóra staje się gładka i sprężysta, promieniejąca młodzieńczym blaskiem.Kolagen do ciała BingoSpa do codziennej pielęgnacji, doskonale się rozprowadza i szybko wchłania, bez niemiłego uczucia lepkości. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i pachnącą.
                                                                           *******
Balsam znajduje sie w przezroczystej,prostej butelce z nalepka.Na etykiecie nie znajdziemy wiele informacji o produkcie jak we wszystkich kosmetykach tej marki.
W butelce znajdziemy 300 ml produktu.



Balsam ma konsystencje emulsji,przypomina mi troche smietanke.Aplikacja jest troche utrudniona gdyz butelka jest troche twarda i nie mozna z niej dobrze wycisnac produktu,pozostaje jedynie potrzasniecie butelka co skutkuje wyplynieciem zbyt duzej ilosci emulsji z dosyc sporego otworu.Zapach troche dziwny ale dla mnie przyjemny,delikatny.



SKLAD:



CO MYSLE?
Kolagen ma lekka konsystencje,troche wodnista wiec potrzeba pare minut aby calkowicie wchlona sie w skore.Produkt dobry na okres letni gdy nasza skora ma odpowiedni stopien nawilzenia gdyz w okresie zimowym nie nawilzy dobrze skory przesuszonej ze wzgledu na swoja konsystencje.Po aplikacji skora jest gladka i mila w dotyku,nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy gdy juz wchlonie sie w skore.Tuz po aplikacji troche slizga sie na skorze ale po paru minutach nie czuc na skorze zadnej nieprzyjemnej warstewki.Wydajnosc dobra,wystarczy niewielka ilosc do aplikacji na cialo.
Sklad nie zachwyca,znajdziemy w nim parafine,ktora nie kazdemu sluzy i parabeny a sam kolagen znajduje sie dosyc daleko w skladzie.
Produkt ciekawy ale raczej do pielegnacji skory w okresie letnim,na zime skora potrzebuje wiekszego nawilzenia:-)
Cena nie przeraza,kosztuje 14 zl na stronie sklepu Bingo Spa

Testowalyscie?

11 komentarzy:

  1. kusi !

    ____________________________________________
    # new in January!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Bingo jeszcze nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale mam inny balsam tej firmy, który bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawsze potrzebuję intensywnego nawilżenia bo mam skórę suchą, nie tylko zimą.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ten kolagen się nie sprawdził ;/ słabo nawilżał i długo się wchłaniał.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ciekawy! :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresowałaś mnie nim! :)
    Obserwuję :)
    majesticmess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość mnie zainteresowała,niestety opakowanie nie zachęca mnie do kupna :/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)