czwartek, 30 kwietnia 2015

Byc jak kleopatra czyli kosmetyki z kozim mlekiem



Hej kochani;)

Dobroczynne wlasciwosci mleka koziego byly dobrze znane juz starozytności .Kobiety czesto sięgały po mleko czy miod czyli naturalne surowce  spożywcze i kosmetyczne do poprawiania wyglądu swojej skory.
Najstarsza tradycjyjna metoda wykorzystywania mleka koziego w pielęgnacji ciała są kapiele.
Sama krolowa egiptu Kleopatra swoja piekna ,alabastrowa skore zawdzieczala odzywczym kapielom w kozim mleku.
Kozy uwzane sa za bardzo zdrowe gdyz potrafia lepiej sie bronic przed zanieczyszczeniem srodowiska i pozbywac sie z organizmu niektorych ,szkodliwych pierwiastkow.W mleku kozim znajduje sie duza ilość odzywiajacych skore witamin od A do E a dzieki trojglicerydom  i kwasom tluszczowym pomaga utrzymać odpowiedni poziom ph oraz wykazuje silne dzialanie antybakteryjne.Mleko kozie zawiera rowniez  wysoką zawartosć kazeiny o wartości wyzszej niz w przypadku zwykłego mleka.Zapewnia doglebne nawilzenie skory a mleczne proteiny pobudzają ją do produkcji kolagenu,zwiazku odpowiedzialnego za jej jedrność.Jedwabista gladkosć skory po zastosowaniu mleka koziego efekt aktywnosci peptydów,ktore tworza na powierzchni skory naturalny,ochronny film.Witalność i mlody wyglad oraz zdrowy kolor skory to rezultat aktywnosci laktoferyny neutralizujacej szkodliwy wplyw wolnych rodników.Mleko kozie zawiera ponadto cenny dla skory kwas lipolowy nalezacy do grupy Omega 6 oraz zawiera w swoim skladzie inne naturalne tłuszcze ,ktore bardzo korzystnie dzialaja nie tylko na skore ale takze na włosy.Dzieki nawilzajacym wlasciwosciom mleka koziego wlosy odzyskuja swój blask i duzo lepiej sie ukladaja.
Dlugotrwale uzywanie kosmetykow na bazie mleka koziego moze znacznie poprawic zarowno miekkosc wlosów i jedrnosc naszej skory co czyni kosmetyki z zawartoscia tego surowca produktami wielozadaniowymi i wszechstronnymi w swoim działaniu.
Dodatkowa zaleta kosmetyków z dodatkiem tego skladnika jest fakt ,ze nie sa  one ani zasadowe ani kwasowe,co czyni je produktami idealnymi dla naszej skory ,ktorej ph jest neutralne.
Odpowiada za to funkcje  zawarty w mleku kwas mlekowy ,ktory zapewnia kosmetykom odpowiedni dla naszej skory odczyn ph.W ten sposób nie naruszamy naturalnej bariery ochronnej naskórka ,ktora zabezpiecza go przed działaniem drobnoustrojów.Kwas mlekowy należacy do grupy alfa-hydroksykwasów to takze skladnik silnie nawilzajacy i stymulujacy ochrone komorkową..W skladzie koziego mleka zawarte sa cenne dla naszej skory proteiny,ktore posiadają zdolność do penetracji wartstw naskórka i dzieki temu dogłebnie pielegnuja skóre.Ponadto produkty majace w skaldzie  ten surowiec czesto zawieraja rozne substancje pozyskiwane ze slodkich migdałów czy kokosa co czyni je kosmetykami niezwykle nawilzajacymi i kojacymi nasza skore.
Mleko kozie mozemy traktowac jako zrodło zdrowia i piekna .Regularnie spozywane poprawia nasza odpornosc i chroni nasz organizm przed chorobami.Z kolei jako skladnik kosmetyków dodatkowo pielegnuje i odzywia nasza skore.

W sklepie Iperfumy znajdziemy marki kosmetyczne produkujące kosmetyki na bazie koziego mleka:-) 


Najprzyjemniejsza metoda poznania wspanialych wlasciwosci mleka koziego jest przemienienie sie w Kleopatre i zafundowanie swojej skorze goracej kapieli z dodatkiem mleka.Wystarczy dolać 2-3 szklanki mleka do wanny z ciepła wodą i gotowe, mamy krolewska kapiel w zaciszu domowym.
Zawsze mozemy skorzystac z gotowych produktow do kapieli w formie sproszkowanego mleka koziego .Firmy kosmetyczne wychodząc na przeciw naszym potrzebom proponuja spora game tego typu produktów ,ktore są o wiele prostsze w zastosowaniu.

La Chevre Embellir nawilżający, mleczny dodatek do kąpieli


Skora po takiej kąpieli jest gładka,odpowiednio nawilzona oraz uelastyczniona.
Podobne działanie wykazują rowniez rózne mydełka i płyny do kąpieli  zawierające w swoim składzie kozie mleko.

La Chévre Embellir żel pod prysznic z lawendą



Pielęgancje suchej skóry mozemy rozwniez uzupełnic stosując masła ,balsamy zawierajace ten składnik a takze rózne mleczka,płyny ,maseczki  i kremy,ktore pozwalają zachowac na dłuzej efekt,nawilżonej ,wygładzonej skory.
Posiadaczki wrazliwej i podatnej na rozne podraznienia cery moga siegnac po zele do mycia twarzy ,kremy oraz maseczki  z mlekiem kozim,ktore odpowiednio ukoja skore oraz znormalizują jej odczyn ph.

Ziaja Goat's Milk mleczko do ciała



Regal Goat's Milk balsam z kozim mlekiem




Regal Goat's Milk krem do twarzy z serum z koziego mleka




Regal Goat's Milk krem do rąk z kozim mlekiem



Ziaja Goat's Milk nawilżający krem na dzień do skóry suchej



La Chévre Épiderme odżywcze mleczko do twarzy





La Chévre Tout-Petit łagodny szampon dla dzieci



La Chévre Embellir krem wyszczuplający



Ziaja Goat's Milk krem pod oczy do skóry suchej




La Chévre Embellir ujędrniająco-odżywcze mleczko do ciała



Regal Goat's Milk szampon z kozim mlekiem



Regal Goat's Milk krem na dzień z kozim mlekiem


Ziaja Goat's Milk kremowy żel pod prysznic




Produkty ,ktore zawieraja  w skladzie kozie mleko  zapewniaja pelne nawilzenie przesuszonej skórze .Skierowane sa do osob mających problemy z podraznieniami czy uczuleniami  choc nie tylko gdyz ten skladnik wykorzystywany jest takze przy produkcji kosmetykow do cery tlustej.
Nic wiec dziwnego ze firmy kosmetyczne coraz czesciej siegaja po mleko kozie,wrazajac tym samym do tradycyjnych i znanych od tysiecy lat metod pieegnacji ciala,twarzy i wlosow.
I dzieki temu dzieki  wielu kosmetykom mozemy korzystac z bogactw witamin zawartych w kozim mleku;)



AWy kochani uzywacie kosmetykow z kozim mlekiem?
Jakie Marki wykorzystujące ten szczególny skladnik znacie? 

Życzę Wam ciepłego majowego weekendu :-* 






22 komentarze:

  1. Miałam mleczko z Ziaji z kozim mlekiem :) całkiem je lubiłam, ładnie pachniało i było delikatne - jednak poziom nawilżenia był niski.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem dlaczego ale mma jakas barere psychiczna co do stoswoania mleka w kosmetykach;) Tobie też Ciepłego weekendu :) buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seria Ziaja z kozim mlekiem ma dziwny zapach i strasznie mnie to drażni.
    Reszty kosmetyków jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja żel pod prysznic był fajny krem pod oczy nie spisywał się zbyt fajnie reszty niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji używać tego produktu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie, fajnie by było dostać taki prezent :o!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki na bazie koziego mleka :)))
    Miłego weekendu :]

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam żadnego kosmetyku z kozim mlekiem, ale podejrzewam, że mogą być fajne :) sama Kleopatra brała kąpiele w mleku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie miałam nic z kozim mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiałam kiedyś żel z Ziai. Bardzo podobał mi się zapach. Marzą mi się kąpiele w mleku, ale niestety nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  11. moja mama używała kiedyś ziajki z kozim mlekiem ;) ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakiś czas temu używałam Vellie Kozie Mleko odżywczy krem do ciała i był dość dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. La Chévre Embellir nie znam ... msuze zobaczyc coz to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba jeszcze nie miałam nic z mlekiem kozim :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem jak to się stało ale dotąd nie miałam nic z kozim mlekiem ;/ Muszę bliżej przyjrzeć się tym kosmetykom :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrz zapomniałam o tym cennym składniku, potrzebuję balsamu czyli już wiem za czym się rozglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam z ziaji ta serie z kozim mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja mama dawniej bardzo często stosowała kosmetyki z kozim mlekiem, głównie Ziai :) Balsam do ciała jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś stosowałam żel pod prysznic z kozim mlekiem i byłam zadowolona, nie wiem w sumie dlaczego przestałam to robić :P skóra faktycznie byłą bardzo gładka i nawilżona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam nigdy okazji używać ale widzę że ziaja ma ich bardzo dużo :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem ogromną fanką kremu do rąk ziaja z kozim mlekiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam serię Ziaja z kozim mlekiem <3 chętnie sięgam po produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)