sobota, 4 lipca 2015

Krem odżywczy Himalaya Herbals


Hej słoneczka:-) 

W ten piękny, wakacyjny dzionek przedstawiam Wam krem odżywczy do twarzy i ciała Himalaya Herbals.



Opis produktu :


Krem znajduje się w zielono białym, plastikowym pojemniku.Moja wersja zawiera 200ml kremu choć dostępny jest także w mniejszej 50ml pojemności choć zauważyłam że czasami podawany jest inny skład i zmieniona szara graficzna kremu.

Krem posiada ochronne folie, która zabezpiecza kosmetyk.


Konsystencja kremu jest lekko żelowa ale także gestsza, barwy białej o delikatnym, przyjemnym zapachu.



Skład :


Woda, parafina (Emolient), humektan, emolient, emolient, Emulator, emolient, regulator pH, sok z liści aloesu, wiśnia indyjska drzewa kino, emolient, Emulator, zagęstnik, konserwant, zapach, zenszen indyjski, trawa tygrysia, konserwant, konserwant, składniki kompozycji zapachowych

                   *****

Krem dzięki swojej lekkiej konsystencji bardzo szybko wchłania się w skóre, odpowiednio ja odżywiając choć nie wiem czy sprawdziłby się w pielęgnacji skóry bardzo suchej.
Nie pozostawia po sobie tłustej warstewki na skórze. Przeznaczony jest do aplikacji zarówno na całe ciało jak i na twarz. Nadaje się do aplikacji pod makijaż gdyż daje na skórze lekko matowo-satynowy efekt i wspaniałe nawilża i odżywia  moja sucha w kierunku mieszanej skórę twarzy, która po jego aplikacji jest miękka,nawilżona i wygładzona. Sprawdza się również dobrze przy pielęgnacji ciała choć wydaje mi się że z lekko mniejszym efektem nawilżenia w porównaniu do skóry mojej twarzy. Nie przeszkadza mi nawet fakt że zawiera w składzie parafine, która raczej nie używam na skórę twarzy ale w tym wypadku zupełnie nie czuć jej obecności na skórze. W składzie znajdziemy także ciekawe ekstrakty jak sok z liści aloesu, ekstrakt z wiśni indyjskiego drzewa kino, zenszen indyjski czy trawę tygrysia. Zapach kremu jest lekko ziołowy, bardzo mi odpowiada i pozostaje jeszcze jakiś czas na skórze. Krem nie wywołał i mnie żadnych podrażnien skóry czy uczucia dyskomfortu choć słyszałam że przy występujących podrażnienia skóry może wywoływać lekkie szczypanie.
Krem jest dosyć wydajny,niewielka ilość wystarczy do aplikacji. Cena także jest korzystna i wynosi ok 10-15 zl, zależnie od sklepu i w większej wersji, ja swój kupiłam w zestawie z maseczka peel -of za 8zl w drogerii Jasmin. Produkty Himalaya dostępne są także w sklepach zielarskich,Hebe i aptekach doz.

Krem odżywczy Himalaya to jeden z moich ulubieńców więc bardzo kuszą mnie inne kosmetyki tej marki.

Znacie kosmetyki Himalaya Herbals?

Życzę Wam miłego weekendu B-) 

28 komentarzy:

  1. Fajny krem, lubię produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam z tej marki bardzo dobrą piankę do oczyszczania skóry twarzy. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie sie prezentuje ten kremik
    Dobrze że jest lekki, w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy jeszcze nic nie miałam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremu nie miałam, ale uwielbiam ich maseczki i pasty do zębów

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go, ogólnie jak dotąd miałam tylko kilka kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten kremik, ale jeszcze nie stosowałam ;) dałam za swój jakieś grosze (ok. 5 zł), bo mam małą wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie miałam nic tej firmy :). Zaciekawiła mnie obecność aloesu, na który moja skóra zawsze dobrze reaguje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam zupełnie tej firmy. Muszę się jej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego produktu tej firmy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. póki co nieznana mi firma :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z tej firmy miałam tylko maskę do twarzy którą bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawi mnie ta firma, miałam kilka próbek i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ze ma w składzie parafine:(

    OdpowiedzUsuń
  15. produkty Himalaya lubię, ale ten krem nie kusi mnie ze względu na skład ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tym kremie, ale chyba się na niego skuszę :)
    obserwuję i zapraszam do siebie! :)
    natuuszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo, bardzo mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używałam nigdy :)

    klikniesz w boczy baner u mnie ? http://anicix.blogspot.com/2015/06/choies.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo po składzie widać że dobrze nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo osób unika parafiny, więc pewnie ten składnik może zniechęcać. Mnie się podoba ta marka, ponieważ mają dość tanie produkty które dobrze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie miałam kosmetyków z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hmm nie słyszałam o nim wcześniej :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Tej marki miałam jedynie pastę do zębów, którą bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam ale słyszałam o tym kremie wiele dobrego. :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)