poniedziałek, 13 lipca 2015

Promocyjne ceny perfum w dużych pojemnościach



Hej wszystkim;);)


Nie ma nic przyjemniejszego niz zakup dobrych perfum w okazyjnej cenie;)

Aktualnie trwa promocja na stronie sklepu IPERFUMY

                      DUZE POJEMNOSCI DO 120 ZL







Brzmi zachecajaco wiec zobaczmy co znajdziemy w tej ofercie;);)


Gloria Vanderbilt Vanderbilt woda toaletowa dla kobiet


''GLORIA VANDERBILT to zapach kobiecy i klasyczny, wylansowany w 1982. Dla silnej, zdecydowanej, dojrzałej kobiety.
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: aldehydy, bergamotka, zielone akordy, neroli, ananas.
Nuta serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, róża, tuberoza, ylang-ylang.
Nuta bazy: cynamon, piżmo, opoponax, wetiwer, drzewo sandałowe, wanilia.''

Akurat te perfumki mam w swoim posiadaniu .Zapach maja dosyc mocny w rozwijajacej sie nucie glowy zapewne za sprawa aldehydow wiec ten pierwszy uderzenie jest intensywne.Na szczescie po paru minutach zapach sie uspokaja i pojawiaja sie stopniowo pozostale,przyjemne nuty zapachowe.Moj nos najbardziej wyczuwa nuty jasminu w tych perfumach.Na samym koncu perfumy maja  delikatny,pudrowy zapaszek;)

Zapach niekoniecznie moze podobac sie  bardzo mlodym dziewczynom,wydaje mi sie ze lepiej pasuje troszke starszym kobietkom;)


Cena promocyjna 33 zl za 100ml



Elizabeth Arden Green Tea woda perfumowana dla kobiet





''Green Tea to świeży zapach, orzeźwiający ciało i umysł, który poprawia samopoczucie i dodaje energii. To moc zielonej herbaty, która już w starożytności była uważana za cudowną roślinę.
Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, cytryna, pomarańcza, mięta;
nuta serca: rabarbar, jaśmin, nasiona selera, goździk;
nuta bazy: mąkla tarniowa, ambra, piżmo.''

Zapach ktory wachalam  podczas pobytu w perfumerii,jest bardzo delikatny,czuje w nim cytrusy ktore nadaja im lagodnosci;)


Cena promocyjna 55zl za 100ml.




Guess Seductive woda toaletowa dla kobiet



''Te seksowne perfumy uosabiają kobiecy magnetyzm, figlarność i urzekający styl, będące synonimem marki GUESS. Seductive to zapach, któremu nie można się oprzeć, który emanuje pokusą, tworząc zalotną aurę wokół kobiety. W śmiałej nucie głowy odnajdziemy bergamotkę, czarną porzeczkę i gruszkę, które hipnotyzują i powodują, że chce się więcej. W sercu zapachu są kwiaty pomarańczy, egzotyczny jaśmin i szlachetny irys florentyński – legendarna nuta zbierana we Florencji i od wieków używana w przemyśle perfumeryjnym, by uwodzić zmysły. W nucie bazowej zmysłowe ślady zostawiła wanilia i ostra agarowa żywica. Całość została wykończona mocno wyróżniającą się piżmową esencją drzew .''

Nuty zapachowe:



Glowa: bergamotka, czarna porzeczka, gruszka

Serce: korzeń irysa, jaśmin, kwiat pomarańczy
Podstawa :wanilia, kadzidło.
Zapach blizej mi nie znany choc przyciaga wzrok elegancka ,klasyczna butelka 
Cena promocyjna 59zl za 75ml


Nikos Sculpture pour Homme woda toaletowa dla mężczyzn




''Sculpture pour Homme marki Nikos to orientalno - fougere perfumy dla mężczyzn.Sculpture pour Homme został wydany w 1995 roku. Nutami głowy są kwiat pomarańczy, mandarynka, bergamotka i cytryna; nutami serca są jaśmin, konwalia, róża i geranium.Nutami bazy są fasolka tonka, zywica bursztynowa,ambra, benzoes i cedr.

Ten nietuzinkowy zapach, w doskonały sposób oddaje magię charakteru i stylu bycia nowocześnie patrzącego na świat gentelmana. ''

Uwielbiam ambre w perfumach,zapach mogby mi sie podobac na moim mezczyznie;)
Oryginalny flakonik przyciaga uwage swoim niebanalnym kszaltem;)

Cena promocyjna 69 zl za 100ml


Salvatore Ferragamo Incanto Shine woda toaletowa dla kobiet


''Salvatore Ferragamo Incanto Shine - zapach inspirowany szczęściem. Jak odkrycie raju, pieści Twoje zmysły i prowadzi ku innemu, promiennemu przeznaczeniu.Już od pierwszej kropli wybucha kaskada barw i zachwyca swą różnorodnością. Ta pełna harmonii, kwiatowo owocowa kompozycja wprost tryska radością i optymizmem.''

Nuty zapachowe:


- nuta głowy: ananas, passiflora, bergamotka
- nuta serca: brzoskwinia, frezja, peonia
- nuta podstawy: drzewo cedrowe, ambra, piżmo


Piekna kolorowa buteleczka zacheca do powachania tego zapachu,obecne w perfumach  nuty ambry i pizma kusza mnie wyprobowania tego zapachu;)


Cena promocyjna 79zl za 100ml





Lady Gaga Fame woda perfumowana dla kobiet




''Perfumy Lady Gagi "Fame" koncentrują się wokół trzech głównych akordów: ciemnego, zmysłowego oraz jasnego. Inspiracją dla ciemnego były owoce belladonny. Te śmiertelnie trujące rośliny, zwane również wilczymi jagodami były stosowane w XVIII wieku przez nawiedzone kobiety. Z ciemnej otchłani zapachu wyłania się bogaty akord zmysłowości. Przepełniony jest kapiącym miodem, szafranem oraz nektarem z moreli. Ostatnie, jasne tony to wonny bukiet zgniecionych kwiatów tygrysiej orchidei oraz jaśminu sambac, które uosabiają ponadczasowe piękno. Akordy, współdziałając ze sobą, tworzą kwiatowo-owocowy zapach, którego motywem przewodnim jest tajemnicza aura, jaką roztacza belladonna. Płyn zamknięty we flakoniku ma czarną barwę, ale po rozpyleniu w powietrzu staje się przezroczysty''


Kiedys skusilam sie na perfumy Fame Lady Gaga,przyciągnęły moj wzrok swoim czarnym ,tajemniczym kolorem.Zapach spodoba sie kobietkom lubiacym slodkie zapachy gdyz taki wlasnie jest slodziutki jak miodek ale takze troche zmyslowy jak przystalo na Lady G.Czarny eliksir na szczescie nie brudzi ubran i swietnie prezentuje sie we flakoniku;) 

Cena promocyjna 79 zl za 100ml



Roberto Cavalli Serpentine woda perfumowana dla kobiet



''Serpentine marki Roberto Cavalli to orientalno - kwiatowe perfumy dla kobiet.Serpentine został wydany w 2005 roku. Twórcą kompozycji zapachowej jest Jacques Cavallier. Otyginalny flakon zwany -zlotym klejnotem ,skrywa w sobie wyjatkowy zapach,ktory jest w stanie podkreslic osobowosc kazdej kobiety.

Nuty zapachowe

Głowa: mango, mandarynka, gardenia, bylica pospolita

Serce: pieprz, Plumeria, kiwiat Tiare, liście fiołka

Podstawa: bursztyn, balsam tolutański, drzewo sandałowe''


Taki flakonik wygladalby pieknie na kazdej kobiecej toaletce i jak przystalo na niepoprawna sroke uwielbiam wszystko co blyszcace a taki klejnocik moglby mnie zachwycic nie tylko swoim pieknym wygladem ale tazke zapachem;)
Cena promocyjna 95 zl za 100ml

One Direction Our Moment woda perfumowana dla kobiet



''Pulsująco-soczysty i niezwykle kobiecy zapach kusi świeżymi owocami i skąpanymi w słońcu pąkami kwiatów, wśród których wibrują tony białego piżma. Róża, grejpfrut i czerwone porzeczki, otulone delikatnymi płatkami jaśminu i plumerii idealnie łączą się ze szlachetnymi nutami drzewnymi, piżmem i paczulą, tworząc uwodzicielską kompozycję zapachową.

Nuty zapachowe



Głowa :owoce leśne, grejpfrut, porzeczki

Serce :Plumeria, jaśmin, frezja

Podstawa :piżmo, paczuli, drzewo''


Our Moment to debiutancki zapach  zespołu One direction storzony dla ich fanow.Czlonkowie grupy stworzyli zapach zlozony ze swoich ulubionych nut zapachowych.Nie jestem wielka fanka tej grupy ale te perfumy prezentuja sie pieknie w tym rozowym flakonie zwienczonym mala korona w roli zatyczki;)Po prostu slodziak;)
Cena promocyjna 105 zl za 100ml

Burberry London for Women (2006) woda perfumowana tester dla kobiet



"Kobieta Burberry London prowadzi kosmopolityczny
 londyński styl życia, kupuje na Bond Street, jada w
 Knightsbridge, i ogląda najnowsze wystawy w Tate Modern.
 Jej brytyjski styl jest odpowiedni na każdą okazję, ale
 zawsze jest wyrafinowany i naturalnie czarujący – kobieta
 Burberry London odzwierciedla elegancję i ducha nowoczesności.
Innowacyjny design flakonu stanowi połączenie mody i zapachu. 
Owinięty w ponadczasowe płótno w kratkę flakon i zapach staja
 się akcesoriami Burberry."
Burberry London jest eleganckim, kwiatowym zapachem.

Nuty zapachowe:

Głowa :róża, wiciokrzew, margaretka

Serce :polne kwiaty, piwonia, jaśmin

Podstawa :drzewo sandałowe, piżmo, paczuli

Flakon perfum przyciaga swoim oryginalnym opakowaniem w stylu angielskim az by sie chcialo posmakowac troche z tego londynskiego stylu:)
Cena promocyjna 115 zl za 100ml
W ofercie promocyjnej sklepu dostepne sa rowniez inne 
ciekawe zapachy;);)

Czy mialyscie ktorys z tych zapachow??

Miłego wieczoru;)

49 komentarzy:

  1. nic nie miałam ale dobre ceny:) musze podesłac linka lubemu w koncu dzien kobiet bedzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie nie skuszę się na żadne perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na razie nie skuszę się na żadne perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też,muszę się powstrzymać :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jest nawet ładna, slodziutka taka :-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak,można upolować coś taniej :-)

      Usuń
  6. Nie moje typy a i tak wolę male flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek lepsza mała pojemność :-)

      Usuń
  7. Nie zamierzam kupować perfum oryginalnych, są strasznie drogie. Wolę wydać te 20 zł :P

    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam i takie i takie,ostatnio kupiłam z FM :-)

      Usuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś jakiś wpadnie Ci w oko a raczej węch :-D

      Usuń
  9. Puk, puk ... czy ktoś tu nie chce nagrody odebrać? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nic nie miałam. Na razie mam ogromne zapasy zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sterylizowałaś króliczka? I jak to zniósł? Moja walczy namiętnie z kubraczkiem. 20/7 :(

      Usuń
    2. Nie królika ale dwie kotki, no z tą starsza to miałam masakre żeby utrzymać ja w Kubraku i tak zdarla a potem sobie szwy powyciagala na szczęście nic się nie stało, druga trochę lepiej ale też kombinowała nieźle trzebabylo nianczyc jak dzidziusia :-) Najgorzej było znieść widok na początku po narkozie gdy zwierzę jest nacpane jednym słowem, okropnie to przeżywałam ale nie miałam wyjścia :$

      Usuń
  11. bardzo bym chciała perfum gagi dorwać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LG to Perfumy dla lubiących słodziaki:-)

      Usuń
  12. ciekawa promocja, musiałabym tylko wiedzieć jakie nuty mnie interesują żeby z zapachem trafić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak dobrze jest znać ulubione nuty zapachowe,wtedy łatwiej trafić na perfumy które się spodobają :-)

      Usuń
  13. W tej internetowej perfumerii jeszcze nie kupowałem, ale lubię takie oferty cenowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prócz E.Arden nie znam żadnego z tych zapaszków :(

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zapachów mam tak dużo, że długo nie skusze się na nic nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tych perfum o zapachu zielonej herbaty. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. zamierzam kupić sobie perfumy gagi i Green Tea

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam żadnej wody toaletowej/perfumowanej z powyższych.

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze wiedzieć, jednak ja poluje na pędzle dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  20. LG pachnie zachecajaco - ciekawe jest w niej to że ma kolor czarny ale po chwili od popsikania utlenia sie i staje się przezroczysta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ostatnia jakoś królują perfumy z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście promocja ale jakoś nie lubię kupować perfum przez internet, chyba że sprawdzone zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie znam żadnego z zapachów :( póki co jestem zakochana w la vie est belle ale kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie znam żadnego z zapachów :( póki co jestem zakochana w la vie est belle ale kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie znam żadnego z zapachów :( póki co jestem zakochana w la vie est belle ale kto wie... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie szukam perfum! chętnie zajrzę na tą stronę :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam tylko Green Tea. Zapach ładny, ale swoją "trwałością" sprawia, że nawet tych 55 zł nie jest wart.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wiedziałam że one direction mają swój zapach

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)

Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)