czwartek, 31 grudnia 2015

Puder brązująco rozswietlający Mariza



Hej Kochani;)

Puder w kulkach marki Mariza to już drugi produkt brazujący tej marki który miałam przyjemność testować.Wcześniej w moje ręce wpadł puder brązujący o którym możecie poczytać o tutaj

Tym razem dzięki portalowi TRUSTED COSMETICS mogłam poznać walory pudru brązująco rozswietlającego ciemnego Soft & Colour Mariza

Opis produktu:

Puder w kulkach Soft & Colour brązujący.Idealny do stosowania na twarz,dekolt oraz całe ciało.Rewelacyjny do modelowania twarzy,rozświetlania kości policzkowych i nosa.Pozostawia efekt rozświetlonej,zdrowej skóry,który utrzymuje się przez cały dzień.
Dostępny w 4 wariantach: rozświetlająco -korygujący,rozświetlający jasny,rozświetlający ciemny,brązujący.Wybierz zestaw odpowiedni dla Ciebie.
                                                                              ******

Puder podobnie jak w poprzedniej wersji zamknięty jest w prostym plastikowym opakowaniu z przezroczystym wieczkiem z logo marki.Wielkość opakowania 17g.Pod pokrywką znajdziemy zabezpieczajacą kulki membrane



Kulki występują w dwóch kolorach -brazowym i rózowym


Na skórze dają dosyć subtelny efekt glow ale dodatkowo wzbogacony   malutkimi blyszczącymi drobinkami,które ukazują się w słońcu .





Puder brązująco rozświetlający ciemny jest dosyć podobny do swojego brata pudru brązującego.
W tej wersji dodatkowo mamy połączony z bronzerem rozświetlacz.
Kulki pudru są dosyć miękkie i łatwo jest je zaaplikować na pędzel.Efekt na twarzy można stopniować od lekkiego do mocnego ale już nieduża ilość wystarczy do wymodelowania twarzy.Efekt na twarzy jest ładny,nie muszę dodatkowo nakładać rozswietlacza choć ze względu na błyszczące drobinki nie nakładam go na całą twarz a jedynie na kości policzkowe.
Brązujące kulki mają cieplejszą barwę,która mi akurat pasuje ale nie każdemu może odpowiadać do konturowania twarzy tym bardziej,że różowe kulki zawierają błyszczące drobinki.Puder utrzymuje się na twarzy wiele godzin co jest dobrym wynikiem.
Puder dostępny na stronie sklepu Mariza w cenie 21 zł


Co myślicie o takich produktach 2 w 1?


W związku z faktem, że jest to mój ostatni post w tym Starym Roku chciałabym Wam pożyczyć kochani mile spędzonej nocy Sylwestrowej. Czy to na hucznej imprezie czy zaciszu domowym :-) 
I oczywiście dużo szczęścia i pomyślności a także wiele kreatywnych i ciekawych postów w Nowym Roku :-) 
Buziaki :-* 




14 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku :*

    _________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie przepadam za produktami w kulkach, jakoś nie specjalnie do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam w swoich zbiorach produktów w kulkach. Ten jest dość ciekawy, ale raczej go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. Drobinkek nie lubię, więc rozświetlający puder nie dla mnie. Ale brązujący całkiem ciekawy. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ładny efekt, te ciemne kulki byłyby dla mnie zbyt ciemne. wszystkiego dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny efekt, ale kolor nie dla mnie!

    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek super! Wszystkiego dobrego Kochana w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tego rodzaju pudry. Wystarczy muśnięcie pędzelkiem, a twarz od razu jest rozświetlona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam kiedyś szminkę tej firmy, ale była kompletnym niewypałem :( dobrze, że z tym produktem nie było podobnie ;) Szczęśliwego Nowego Roku :*
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudny look na twarzy daje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te kulki :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego dobrego w 2016 roku. ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)