środa, 6 kwietnia 2016

Moje nowości


Hej wszystkim:-)

Piękny mamy dzisiaj dzień aż nie chcę mi się siedzieć w domu.
Dawno już nie pokazywałam Wam moich nowości kosmetycznych ale to dlatego, że bardzo dzielnie powstrzymuje się od zakupów aby zużyć swoje zapasy :-)

Dużym dla mnie wyróżnieniem jest propozycja współpracy ze sklepem PERFUMESCO, gdzie wybrałam do testów perfumy Wish Chopard.
Zapach już mi się podoba, taka mleczna krówka, słodziak :-)


Dotarła do mnie przesyła z wygraną z bloga KOSMETYCZNE OBSESJE
Dziękuję kochana, same przydatne produkty :-)


Niedawno zapragnelam ponownie kupić podkład Revlon Colarstay wykorzystać kupon na allegro. Dorzuciłam jeszcze cień do brwi z woskiem Paese


I na ostatki kupiłam w Rossie szampon Alterra a w zielarskim peeling Himalaya Herbals.


I to na tyle moich nowości. Nie szaleje i czekam na kwietniowe promocje w Rossmannie :-)

Miłego dzionka kochani :-)





37 komentarzy:

  1. Też chciałam zakupić ten szampon z Alterry, ale zobaczyłam na miejscu w Rossku, że jego skład taki dobry nie jest :P Niestety mam wrażliwą skórę głowy i muszę uważać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten cień do brwi podoba mi się kolorystycznie :) ja również jestem na etapie zużywania tego co mam dlatego u mnie praktycznie brak nowości :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam podkład z Revlona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości, ciekawią mnie te perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z podkładem Revlon nigdy się nie rozstaje :)

      Usuń
  5. Mi alterra na ogół nie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jak pachną perfumki :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też czekam na rossmannowe promocje i ograniczam się z zakupami :D Miałam możliwość wybrania tych perfum, ale się nie zdecydowałam - jak przeczytałam, że to słodka krówka, to trochę żałuję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Po szamponach i odżywkach Alterry potwornie wypadają mi włosy. Teraz używałam odżywkę z tej serii co masz szampon i znowu to samo. Nie kumam o co chodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa zapachu perfum :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie alterra się nie sprawdza ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ALterrę, jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Delikatnie widzę z tymi nowościami :)) Bez szaleństw :) tez staram się ostatnio ograniczać zakupy kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatnie widzę z tymi nowościami :)) Bez szaleństw :) tez staram się ostatnio ograniczać zakupy kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam perfumy w podobnym kryształku ale od Katy Perry ;D Polecam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanych testów! ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny jest ten flakonik perfum ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też ostatnio kupiłam nowego Revlona, a promocje chyba sobie odpuszczę kolejny raz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. oooooo ten perfum mnie ciekawi :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się zastanawiałam nad tymi perfumami :) ale bałam się że dla mnie będą za słodkie :) wybrałam sobie w końcu róż Shiseido :) Podkład Revlonu za mną chodzi ale jakoś nie mogę się na niego zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfum i podkład mnie intrygują.

    OdpowiedzUsuń
  21. O, ile tego! Ten perfum wygląda super :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. super nowości, jestem ciekawa zapachu tych perfum . gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  23. Z podkładu będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem tego zapachu :) a Revlon CS bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też czekam na kwietniowe promocje;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Perfum idealny ;3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne nowości! :) Ja również czekam na promocje w Rossmanie, ciekawe czy coś będzie (w sensie czy mi nie wykupią. hihi) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. no nie kuś mnie perfumami xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe nowości :) Niech Ci wszystko dobrze służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  30. podkłady z Revlon rewelacja :) pokochałam je od pierwszego nałożenia na twarz :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)