poniedziałek, 23 maja 2016

Holika Holika Sweet Cotton krem BB dla cer problemowych


Hej kochani;)

Azjatyckie kremy BB ciągle zachwycają mnie stopniem krycia i wytrzymałością.
Tym razem postanowiłam przetestować krem BB marki Holika Holika,której produkty bardzo lubię i cenię za jakość i właściwości.

HOLIKA HOLIKA SWEET COTTON KREM BB REDUKUJĄCY PORY



OPIS PRODUKTU:

Matujący kryjąco-wygładzający krem,wyrównujący pory o lekkiej formule,która szybko stapia się ze skórą nadając jej gładkości i delikatności.Formuł kremu zawiera cukier,który matuje i ekstrakt z bawełny bogaty w proteiny i węglowodany ,który nawilża,odżywia i regeneruję skórę oraz kontroluje wydzielanie sebum i zapewnia skórze matowe wykończenie.Obecne w składzie wyciągi z rośliny Lotus i Owocu Noni zapewniają skórze odpowiednie napięcie oraz wspomagają łagodzenie stanów zapalych i niedoskonałości.Krem zapewnia dobre krycie niedoskonałości,przebarwień i zaczerwienień a delikatny cukierkowy zapach umila aplikację kremu.Krem wyrównuje kolor skóry i dobrze wtapia się w jej strukturę dzięki czemu wygładza i zmniejsza widoczność porów.
Posiada filtr przeciwsłoneczny SPF 30 PA++ zapewniajacy wysoką ochronę przed niekorzystnym wpływem promieni słonecznych.Produkt dostępny w dwóch odcieniach )#1 soft beige i #2 natural beige.Pojemność 30ml.


Krem BB znajduje w ładnym,kolorowym opakowaniu w postaci miękkiej tubki, z której łatwo wydobywa się produkt.Szata graficzna jest słodka i cukierkowa.



Krem BB Holika Holika Sweet Cotton podsiadam aktualnie w najjaśniejszym odcieniu  01 soft beige czyli jasno beżowy odcień raczej w chłodnej tonacji.Pomimo ,że wolę podkłady które posiadają bardziej żółty odcień to ten  krem ładnie stapia się z odcieniem mojej skóry jak każdy dobry krem BB.



Konsystencja kremu jest gęsta ale lekka,krem ładnie sunie po skórze i wystarczy nieduża ilość do pokrycia całej twarzy.Zapach delikatny lekko cukierkowy.


SKŁAD:

WATER, CYCLOPENTASILOXANE, CYCLOMETHICONE, TITANIUM DIOXIDE, DIPROPYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PEG-10 DIMETHICONE, TALC, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, ZINC OXIDE, VINYL DIMETHICONE/METHICONE SILSESQUIOXANE CROSSPOLYMER, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, IRON OXIDES(CI 77492), MAGNESIUM SULFATE, DIMETHICONE, C12-14 PARETH-3, PORTULACA OLERACEA EXTRACT, PHENOXYETHANOL, IRON OXIDES(CI 77491), METHICONE, TRIHYDROXYSTEARIN, FRAGRANCE, IRON OXIDES(CI 77499), ETHYLHEXYLGLYCERIN, TOCOPHERYL ACETATE, ALUMINUM HYDROXIDE, AMINOPROPYL DIMETHICONE, ALUMINUM STEARATE, POLYMETHYLSILSESQUIOXANE, ALUMINA, ACRYLATES/ETHYLHEXYL ACRYLATE/DIMETHICONE METHACRYLATE COPOLYMER, VACCINIUM MYRTILLUS FRUIT EXTRACT, MY ASIA BEAUTY, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, SILICA, GOSSYPIUM HERBACEUM (COTTON) EXTRACT, SACCHARUM OFFICINARUM (SUGAR CANE) EXTRACT, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) FRUIT EXTRACT, CITRUS LIMON (LEMON) FRUIT EXTRACT , MY ASIA BEAUTY, ACER SACCHARUM (SUGAR MAPLE) EXTRACT, MORINDA CITRIFOLIA EXTRACT, NELUMBO NUCIFERA FLOWER WATER



Krem BB dobrze sprawdził się w kamuflowaniu niedoskonałości mojej lekko suchej ale nadal podatnej  na niedoskonałości  skóry na której pozostały jeszcze lekkie przebarwienia,zaczerwienienia i slady po "niespodziankach ".
Krem BB Holika Holika dorównuje kryciem wielu średnio kryjącym podkładom i dodatkowo zastosowany w niewielkiej ilości wygląda na twarzy  delikatnie i naturalnie,jest lekki gdyż nie czuję go na swojej skórze.

Od lewej
1. bez makijażu,
2.nałożony jedynie krem BB Holika Holika,
3.pełny makijaz


Nadaje skórze matowy efekt co odróżnia go od innych kremów BB,które nadają cerze głównie satynowe wykonczenie i efekt glow.Na mojej cerze mat utrzymuje się cały dzień gdyż moja skóra już sie nie przetłuszcza tak jak dawniej.Przypudrowany nie ściera się ,nie spływa,nie ciemnieje  i trwa na swoim miejscu od rana do wieczora.Nie wysusza skóry a wprost przeciwnie wspomaga utrzymanie jej dobrego nawilżenia.
Krem BB może być stosowany u osób z cerą normalną czy suchą ale pod warunkiem że  skóra jest dobrze nawilżona i użyjemy jako bazy dobrze nawilżającego krem  gdyż "bebik Holiki" może podkreślić suche skórki i załamania skory.
Krem czasami potrzebuje chwili czasu aby odpowiednio połączyć sie  ze skórę i może sprawiać wrażenie ,że trochę się" marze"ale po paru minutach uspokaja się i ładnie układa sie na skórze.
Nie zastyga na skórze od razu wiec mamy chwilę aby dopracować jego wykończenie.
Krem BB dobrze pokrywa i wygładza pory więc będzie najlepiej sprawdzał się u posiadaczy cery tłustej,mieszanej i ogólnie problemowej.
Jeśli chodzi o utrzymanie  zmatowienie skóry tłustej to w tej kwestii jest rożnie ,wszystko jest indywidualną sprawą gdyż wiadomo że tłusta skóra ma to do siebie ,ze szybciej zaczyna się błyszczeć.Kremu używa tez moja siostrzenica ,która posiada cerę bardzo tłustą i jest z niego zadowolona gdyż  długo utrzymuje się na jej skórze i dobrze kryje choć wiadomo,że po paru godzinach musi na nowo zmatowić skórę pudrem.
Krem oprócz dobrego krycia takze wspomaga pielęgnacje naszej skóry dzięki zawartym w składzie wyciągom roslinnym. Oczywiście skład nie jest naturalny ale na pewno lepszy niz wielu innych podkładów.Krem posiada równiez wysoki filtr SPF 30,który rzadko znajdziemy w zwykłym podkładzie.

Jeśli macie skórę tłustą,problemową i szukacie lekkiego podkładu ,który wyrówna koloryt waszej skóry,zakryje niedoskonałości, ładnie pokryje pory i zmatuje cerę polecam Wam tego "bebika"

Krem BB mozecie znależć w ofercie sklepu Iperfumy.


Jakie są Wasze ulubione kremy BB?


28 komentarzy:

  1. Efekt końcowy świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie na pewno byłby zbyt jasny. Moim ulubieńcem jest Dr G hydra intensive oraz Mizon compact.

    OdpowiedzUsuń
  3. to chyba coś dla mnie! I jeszcze ten jasny odcień *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy niesamowicie do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt, choć niestety dla mnie byłby o wiele za jasny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt wow!!!! :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, naprawdę widać efekt. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli podkreśla suche skórki, to nie moja bajka, bo mam suchą cerę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jednka azjatycie BB są lepsze bez dwóch zdań od tych naszych

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne krycie, ja tez się rozkochałam w BB azjatyckich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawdzałam ostatnio w drogerii tester i ten krem bb pachnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. great post as usual :)
    kisses,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i delikatny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglada swietnie na Twojej buzce! Ja jednak potrzebuje mocno zoltych tonow w podkladach, czy kremach, bo jesli jest tylko odrobina rozu, wyglada to u mnie tragicznie :(

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny efek, pierwszy raz widze ten krem tak szczerze :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam w ogóle tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt jest super, takie lubię!

    OdpowiedzUsuń
  19. no i jaki genialny krem BB chce ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za kremami BB , wolę lekkie podkłady.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znałam wcześniej tego kremu, ale prezentuje się super na Twojej cerze ;) ja od siebie mogę polecić serię kremów bb skin79 - super się nakłada, dopasowuje do cery no i ma filtr spf30! Testowałaś może ich kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam nic ze skin79 ale kuszą mnie te bebiki w końcu muszę wypróbować :-)

      Usuń
  22. Kuszą mnie zarówno krem jak i puder z tej serii. Niestety na razie mam bana na zakupy :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie czekam na tego bebika :) mam nadzieję, że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę że będziesz zadowolona 😄

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)