sobota, 3 wrze艣nia 2016

Oprozniamy kosmetyczki - perfumy


Hej kochani 馃槃

Dzisiaj kolejny post z cyklu Opr贸zniamy kosmetyczki.

ulubione_perfumy_wyzwanie_dla_blogerek

Tym razem poka偶e Wam swoje ulubione zapachy.
Jestem fanka mocnych kwiatowych aromat贸w.Lubie perfumy kt贸ra d艂ugo wytrzymuj膮 na sk贸rze i umilaja mi moja codzienno艣膰.Uwielbiam poznawa膰 nowe zapachy,to dla mnie straszna frajda;)
Jak na ta chwil臋 mam swoich faworyt贸w choc nie m贸wi臋 ,偶e nadal nie eksperymentuje z nowymi zapachami;)
Moi aktualni ulubie艅cy czyli Wielka Pi膮tka 馃槝



Moim podstawowym i niezmiennym od ostatnich lat ulubie艅cem s膮 perfumy Balmain Amber Gris, kt贸re ci膮gle zachwycaj膮 mnie swoj膮 genialna trwa艂o艣ci膮 i cudownym zapachem tuberozy i ambry.

Nuty g艂owy :
r贸zowy pieprz, benzoes, cynamon, mirra 
Nuty serca :
tuberoza, kocanka 
Nuty podstawy:
ambra, benzoes, drzewo gwajkowe, bia艂e pi偶mo 



Kolejne perfumki Victor & Rolf Flowerbomb, cudny pudrowy zapaszek, zarazem subtelny i wyrazisty.

Nuty g艂owy:herbata,bergamotka,osmantus
Nuty serca:jasmin,kwiat afryka艅kiej pomara艅czy,frezja,r贸偶a,orchidea
Nuty bazy:pizmo i paczula


Nast臋pnym faworytem jest Alien Tierry Mugler. Zbieram si臋 aby w ko艅cu napisa膰 o nim wi臋cej s艂贸w. Zapach dosy膰 intryguj膮cy,tajemniczy, mocny, kwiatowy.Nazwa w sam raz do niego pasuje;)


Lolita Lempicka tak偶e zajmuje honorowe miejsce w moim rankingu. Zapach Lolity jest bajkowy, lekki i pudrowy.

Nuty g艂owy:bluszcz, any偶 gwia藕dzisty, czere艣nia

Nuty serca:Lukrecja, irys, fio艂ek, amarylis

Nuty podstawy:czekoladka, wetiweria, wanilia, pi偶mo, fasola Tonka



I ostatni ulubieniec to zapach Celine Dion Sensational Luxe Blossom.
Uroczy slodkawy i dziewcz臋cy zapaszek a do tego ta艅szy od poprzednik贸w.

Nuty g艂owy:frezja, 艣liwka

Nuty serca:ja艣min, magnolia, r贸偶a

Nuty podstawy:pi偶mo, wetiweria, paczuli, drzewo sanda艂owe


I oto moi faworyci zapachowi 馃槃
Ch臋tnie poczytam o Waszych:)

10 komentarzy:

  1. podoba mi si臋 Twoja kolekcja, aliena mam i kocham ponad wszystko, lolit臋 te偶:)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Hymm interesuj膮ca BALMAIN ;>


    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  3. aliena nigdy nie w膮cha艂am, ale chyba Ewa Red Lipstick Monster go rozs艂awi艂a ;p

    OdpowiedzUsu艅
  4. niestety chyba 偶adnych spo艣r贸d nich nie znam :) ale patrz膮c na nuty zapachowe mysl臋, 偶e mog艂yby zyska膰 uznanie mojego nosa :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋kne zapachy, kusi mnie Flowerbomb :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. wi臋kszo艣膰 moich perfum pochodzi z Avonu :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Z tych wszystkich zapach贸w znam tylko Lolit臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)