sobota, 10 wrze艣nia 2016

Oprozniamy kosmetyczki - produkty do piel臋gnacji r膮k i st贸p


Hej kochani 馃槃

To ju偶 ostatni tydzie艅 wyzwania OPR脫ZNIAMY KOSMETYCZKI organizowanego przez Trusted Cosmetics

Tym razem w roli g艂贸wnej wyst臋puj膮


pielegnacja_dloni_i_stop_wyzwanie_dla_blogerek

Ze wzgl臋du na chroniczny brak czasu i tak偶e przez lekkie lenistwo nie przyk艂adalam si臋 bardzo do piel臋gnacji st贸p i d艂oni. Najcz臋艣ciej si臋gaj膮c po balsam do cia艂a i  po wieczornej k膮pieli smarowalam nim tak偶e i r臋ce i stopy. Skutek wiadomo by艂 r贸偶ny ale bez sza艂u.
Niedawno rzuci艂am do koszyka w Rosie krem do rak Isany do sk贸ry bardzo suchej i stwierdzam 偶e by艂 to dobry wyb贸r



Og贸lnie lubi臋 produkty z mocznikiem a dodatkowo lubi臋 mark臋 Isany wi臋c mam dwa w jednym a mo偶e nawet trzy w jednym....
Dlaczego?
Gdy偶 Kremik Isany z mocznikiem smaruje tak偶e stopki i efekt na obu ko艅czynach mojego cia艂a jest bardzo dobry B-)


Krem ma same zalety. Nie do艣膰 偶e jest tani to 艣wietnie nawil偶a i wyg艂adza sk贸r臋 i dodatkowo 艂adnie pachnie. Moje d艂onie i co najlepsze stopki r贸wnie偶 s膮 bardzo zadowolone z tej piel臋gnacji i sta艂y si臋 g艂adsze i 艂adniejsze:-)


A jakich Wy u偶ywacie kosmetyk贸w?

18 komentarzy:

  1. Nigdy nie mia艂am tego kremu, musz臋 wypr贸bowa膰:)

    Pozdrawiam,
    MONIQUE

    OdpowiedzUsu艅
  2. te偶 bardzo lubi臋 kosmetyki z mocznikiem do r膮k,

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nigdy nie stosowa艂am nic do st贸pek ;p A do r膮k to chyba podstawa.
    M贸j blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mia艂em i dobrze si臋 sprawdza艂

    OdpowiedzUsu艅
  5. R贸wnie偶 lubi臋 produkty z mocznikiem, fajny nawil偶aj膮 i delkikatnie z艂uszczaj膮 nask贸rek. Tego produktu nie mia艂am, ale chyba sp贸rbuj臋 tym bardziej 偶e produkty Isany s膮 ca艂kiem okej :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Te偶 lubi臋 kremy z mocznikiem, wi臋c by艂by to produkt dla mnie ;)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Produkty Isana s膮 tanie i bardzo przyzwoite :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Mam ten krem i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Lubi臋 Isan臋 wi臋c mo偶e sobie kupi臋.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Do r膮k u偶ywam tylko kremu do r膮k, obecnie Kneipp i Eos. Stopom musz臋 ju偶 po艣wi臋ci膰 nieco wi臋cej czasu, opr贸cz kremu dochodz膮 maski i peelingi :D

    OdpowiedzUsu艅
  11. Na swoje r膮czki daje kremik z AVONU kaowy a na n贸偶ki l膮duje evree :)

    ZAPRASZAM na mojego bloga gdzie nominuj臋 Ci臋 do lba :)
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  12. Musz臋 w ko艅cu wypr贸bowa膰 ten krem z Isany :) Mo偶e on da sobie rad臋 z moj膮 wymagaj膮c膮 sk贸r膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Nie widzia艂am nigdy wcze艣niej tego kremu mimo iz rzeczy z tej marki czesto przechodza przez moje r臋ce :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  14. no tego si臋 nie spodziewa艂am, bardzo kr贸tko i na temat :) ja niestety lubi臋 dogadza膰 st贸pkom i 艂apkom i mam wi臋cej tobo艂u kosmetycznego do tych cz臋艣ci cia艂a ;p

    OdpowiedzUsu艅
  15. Znam ten krem - u偶ywa艂am go zar贸wno do r膮k jak i do st贸p - na noc. By艂am zadowolona z poziomu nawil偶enia, jaki mi dawa艂 - rano budzi艂am si臋 bez suchych i bol膮cych miejsc :) Kiedy艣 jeszcze do niego wr贸c臋.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Mia艂am ten krem, ale nie wywar艂 na mnie wielkiego wra偶enia.
    Obserwuj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Od niedawna mam ten krem z mocznikiem do r膮k, ale jak na razie mnie nie zachwyci艂.

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)