艣roda, 30 listopada 2016

Bourjois Healthy Balanse puder prasowany


Hej kochani 馃槃

Kosmetyki francuskiej marki Bourjois trafi艂y do mojej kosmetyczki dosy膰 niedawno i nie przypuszcza艂am 偶e b臋d臋 a偶 tak zadowolona z ich dzia艂ania na mojej sk贸rze.
Mia艂am ju偶 podk艂ad Bourjois Healthy Mix oraz Bourjois 123 Perfect i z obu jestem bardzo zadowolona. Zar贸wno podk艂ad roz艣wietlaj膮cy i matuj膮cy dobrze kamufluj膮 moja problematyczna sk贸r臋 i utrzymuj膮 si臋 na niej ca艂y dzie艅 w dobrym stanie. Zapragn臋艂am wi臋c wypr贸bowa膰 puder tej marki i wybra艂am puder Bourjois Healthy Balance



OPIS PRODUKTU:

"Roz艣wietlaj膮cy puder 艂膮cz膮cy piel臋gnacj臋 z makija偶em daje bardzo naturalny efekt bez wysuszania sk贸ry ani efektu maski. Cera roz艣wietlona, ujednolicona i matowa przez 10 godzin. Wzbogacony w drobinki nylonu i kaolinu, puder jest wyj膮tkowo delikatny i 艂atwo wch艂ania si臋 w sk贸r臋, pozostawiaj膮c uczucie lekko艣ci bez efektu maski. Odcienie pudr贸w Healthy Balance zosta艂y specjalnie opracowane aby si臋 dostosowa膰 do ka偶dej karnacji, nie s膮 ani zbyt 偶贸艂te ani zbyt r贸偶owe. Ich naturalny odcie艅 zosta艂 specjalnie wybrany by skorygowa膰 i ujednolici膰 ka偶d膮 karnacj臋. Nie powoduje podra偶nie艅.

Puder zamkni臋ty jest w 艂adnym, czerwonym opakowaniu z grubego solidnego plastiku. W 艣rodku znajdziemy lusterko ale bez dodatku puszka(troch臋 szkoda ale trudno).Zapach delikatny lekko owocowy .Pojemnos膰 9g.



M贸j odcie艅 to najja艣niejszy 52Vanille. Mam wra偶enie 偶e jest delikatnie ciemniejszy od najja艣niejszego odcienia podk艂adu roz艣wietlaj膮cego Bourjois. Posiada on 艂adny, jasny kolorek z 偶贸艂tymi tonami czyli to co lubi臋



SK艁AD:



Sk艂ad pudru jest nawet ciekawy cho膰 przyznaje ze je艣li chodzi o kolor贸wke nie zwracam na to tak du偶o uwagi jak przy kosmetykach piel臋gnacyjnych.

Co w nim znajdziemy z bardziej ciekawych sk艂adnik贸w?

  • Kaolin czyli bia艂a glink臋, kt贸ra zawiera wiele mikroelement贸w. Kaolin polecany jest g艂贸wnie do cery t艂ustej, mieszanej gdy偶 wch艂ania on sebum a zawarty w nim glin powoduje 艣ci膮gni臋cie por贸w.
  • Cynk zmniejsza wydzielanie 艂oju i sebum i zapobiegania 艣wi臋ceniu si臋 sk贸ry. Przeciwdziala powstawaniu tr膮dziku, dzia艂a 艣ci膮gaj膮co i antybakteryjnie
  • Witamina E w formie estru to przeciwutleniacz, dzia艂a antyoksydacyjne, hamuje proces starzenia si臋 sk贸ry. Wp艂ywa na nawil偶enie sk贸ry,poprawia jej ukrwienie.
  • Ekstrakt z li艣ci hurmy wschodniej (heban wi艣niowy) potocznie zwanym owocem Kaki. Pochodzi z Chin, zawiera g艂贸wnie flawonoidy. Dzia艂a przeciwzmarszczkowo, antybakteryjnie, uj臋drniaj膮co. Ma silne w艂a艣ciwo艣ci tonizuj膮ce, antyoksydacyjne. 艁agodzi podra偶nienia i obrz臋ki, przy艣piesza proces gojenia si臋 stan贸w zapalnych.
  • Owoc Yuzu to owoc z Dalekiego Wschodu zwany grejpfrutem japo艅skim. Zawiera trzykrotnie wi臋cej witaminy C ni偶 cytryna. Posiada w艂a艣ciwo艣ci oczyszczaj膮ce, antyseptyczne i nawil偶aj膮ce.

Sk艂ad sk艂adem ale przejd藕my do konkret贸w;)

Puder jest drobno zmielony, nie pyli si臋 podczas aplikacji. Nie zauwa偶y艂am aby oksydowa艂, zachowuje on jasny ,偶贸艂ty odcie艅.Osoby o jasnej,ciep艂ej cerze powinny by膰 zadowolone cho膰 w膮tpi臋 czy pasowa艂by do cer bardzo jasnych .Puder 艂adnie wyg艂adza sk贸r臋, delikatnie kryje a raczej wyr贸wnuje sk贸r臋. Nadaje sk贸rze matowo - satynowe wyko艅czenie, dla mnie bardzo naturalne. Nie wchodzi w pory,czy w zmarszczki ,nie podkre艣la jako艣 szczeg贸lnie suchych sk贸rek. Nadaje aksamitn膮 g艂adko艣膰 cerze i efekt jej zdrowego roz艣wietlenia. Utrzymuje si臋 na mojej sk贸rze ca艂y dzie艅 w dobrym stanie cho膰 podkre艣lam 偶e nie mam cery bardzo t艂ustej. Nie mam problemu z jej b艂yszczeniem ale mam co nieco do ukrycia ale to ju偶 zadanie dla korektora i podk艂adu.
Bardzo udany puder w dobrej cenie. Na Iperfumy kosztuje ok 25z艂

Znacie?

16 komentarzy:

  1. nie znam ;)
    ale wydaje si臋 przyjemny :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie znam i nie uzywa艂am jeszcze takich pudr贸w :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ja w wprawdzie nie u偶ywam takich drogeryjnych pudr贸w, ale kolorek ma 艂adny :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. nie znam, ale mam bia艂y pudrr innej firmy bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsu艅
  5. S艂ysza艂am sporo dobrych opinii na temat tego pudru .
    Jeszcze nie skusi艂am si臋 na jego przetestowanie, ale przy nast臋pnych promocjach skusz臋 sie .

    Tej linii mia艂am podk艂ad i mi艂o wspominam :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Znam go tylko z widzenia. Teraz u偶ywa mineralnego pudru

    OdpowiedzUsu艅
  7. Widzia艂am i wydawa艂 si臋 wart uwagi :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ja wybieram tylko neutralne pudry albo w odcieniu lekko wpadaj膮cym w r贸偶:)

    OdpowiedzUsu艅
  9. ma fajny kolor, ale nie lubi臋 kosmetyk贸w z Bur偶uja :P

    OdpowiedzUsu艅
  10. Nigdy nie mia艂am, cho膰 kilka razy bardzo mnie kusi艂 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Wydaj臋 si臋 by膰 fajny ale nie wiem czy by mi pasowa艂 skoro nie nadaje si臋 dla bladzioch贸w.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Nigdy nie mia艂am. Ja zdecydowanie preferuje sypkie pudry:)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ja jednak wol臋 sypkie pudry :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. U偶ywam go od dawna i bardzo go lubi臋 :) U mnie sprawdza si臋 idealnie.

    OdpowiedzUsu艅
  15. Mam go, ale u mnie ciemnieje, dlatego srednio go lubie :(

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)