środa, 30 listopada 2016

Bourjois Healthy Balanse puder prasowany


Hej kochani 😄

Kosmetyki francuskiej marki Bourjois trafiły do mojej kosmetyczki dosyć niedawno i nie przypuszczałam że będę aż tak zadowolona z ich działania na mojej skórze.
Miałam już podkład Bourjois Healthy Mix oraz Bourjois 123 Perfect i z obu jestem bardzo zadowolona. Zarówno podkład rozświetlający i matujący dobrze kamuflują moja problematyczna skórę i utrzymują się na niej cały dzień w dobrym stanie. Zapragnęłam więc wypróbować puder tej marki i wybrałam puder Bourjois Healthy Balance



OPIS PRODUKTU:

"Rozświetlający puder łączący pielęgnację z makijażem daje bardzo naturalny efekt bez wysuszania skóry ani efektu maski. Cera rozświetlona, ujednolicona i matowa przez 10 godzin. Wzbogacony w drobinki nylonu i kaolinu, puder jest wyjątkowo delikatny i łatwo wchłania się w skórę, pozostawiając uczucie lekkości bez efektu maski. Odcienie pudrów Healthy Balance zostały specjalnie opracowane aby się dostosować do każdej karnacji, nie są ani zbyt żółte ani zbyt różowe. Ich naturalny odcień został specjalnie wybrany by skorygować i ujednolicić każdą karnację. Nie powoduje podrażnień.

Puder zamknięty jest w ładnym, czerwonym opakowaniu z grubego solidnego plastiku. W środku znajdziemy lusterko ale bez dodatku puszka(trochę szkoda ale trudno).Zapach delikatny lekko owocowy .Pojemnosć 9g.



Mój odcień to najjaśniejszy 52Vanille. Mam wrażenie że jest delikatnie ciemniejszy od najjaśniejszego odcienia podkładu rozświetlającego Bourjois. Posiada on ładny, jasny kolorek z żółtymi tonami czyli to co lubię



SKŁAD:



Skład pudru jest nawet ciekawy choć przyznaje ze jeśli chodzi o kolorówke nie zwracam na to tak dużo uwagi jak przy kosmetykach pielęgnacyjnych.

Co w nim znajdziemy z bardziej ciekawych składników?

  • Kaolin czyli biała glinkę, która zawiera wiele mikroelementów. Kaolin polecany jest głównie do cery tłustej, mieszanej gdyż wchłania on sebum a zawarty w nim glin powoduje ściągnięcie porów.
  • Cynk zmniejsza wydzielanie łoju i sebum i zapobiegania święceniu się skóry. Przeciwdziala powstawaniu trądziku, działa ściągająco i antybakteryjnie
  • Witamina E w formie estru to przeciwutleniacz, działa antyoksydacyjne, hamuje proces starzenia się skóry. Wpływa na nawilżenie skóry,poprawia jej ukrwienie.
  • Ekstrakt z liści hurmy wschodniej (heban wiśniowy) potocznie zwanym owocem Kaki. Pochodzi z Chin, zawiera głównie flawonoidy. Działa przeciwzmarszczkowo, antybakteryjnie, ujędrniająco. Ma silne właściwości tonizujące, antyoksydacyjne. Łagodzi podrażnienia i obrzęki, przyśpiesza proces gojenia się stanów zapalnych.
  • Owoc Yuzu to owoc z Dalekiego Wschodu zwany grejpfrutem japońskim. Zawiera trzykrotnie więcej witaminy C niż cytryna. Posiada właściwości oczyszczające, antyseptyczne i nawilżające.

Skład składem ale przejdźmy do konkretów;)

Puder jest drobno zmielony, nie pyli się podczas aplikacji. Nie zauważyłam aby oksydował, zachowuje on jasny ,żółty odcień.Osoby o jasnej,ciepłej cerze powinny być zadowolone choć wątpię czy pasowałby do cer bardzo jasnych .Puder ładnie wygładza skórę, delikatnie kryje a raczej wyrównuje skórę. Nadaje skórze matowo - satynowe wykończenie, dla mnie bardzo naturalne. Nie wchodzi w pory,czy w zmarszczki ,nie podkreśla jakoś szczególnie suchych skórek. Nadaje aksamitną gładkość cerze i efekt jej zdrowego rozświetlenia. Utrzymuje się na mojej skórze cały dzień w dobrym stanie choć podkreślam że nie mam cery bardzo tłustej. Nie mam problemu z jej błyszczeniem ale mam co nieco do ukrycia ale to już zadanie dla korektora i podkładu.
Bardzo udany puder w dobrej cenie. Na Iperfumy kosztuje ok 25zł

Znacie?

15 komentarzy:

  1. Anonimowy20:11:00

    nie znam ;)
    ale wydaje się przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam i nie uzywałam jeszcze takich pudrów :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w wprawdzie nie używam takich drogeryjnych pudrów, ale kolorek ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale mam biały pudrr innej firmy bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam sporo dobrych opinii na temat tego pudru .
    Jeszcze nie skusiłam się na jego przetestowanie, ale przy następnych promocjach skuszę sie .

    Tej linii miałam podkład i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam go tylko z widzenia. Teraz używa mineralnego pudru

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam i wydawał się wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wybieram tylko neutralne pudry albo w odcieniu lekko wpadającym w róż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ma fajny kolor, ale nie lubię kosmetyków z Burżuja :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie miałam, choć kilka razy bardzo mnie kusił ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaję się być fajny ale nie wiem czy by mi pasował skoro nie nadaje się dla bladziochów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam. Ja zdecydowanie preferuje sypkie pudry:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jednak wolę sypkie pudry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam go od dawna i bardzo go lubię :) U mnie sprawdza się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go, ale u mnie ciemnieje, dlatego srednio go lubie :(

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)