艣roda, 16 listopada 2016

"Male艅stwo " Tutti Frutti Figi & daktyle


Hej kochani 馃槃

Regularny peeling twarzy i cia艂a jest bardzo wa偶ny w naszej piel臋gnacji i powinni艣my o nim pami臋ta膰.
Dzisiaj Przedstawiam Wam peeling do cia艂a Tutti Frutti Figa daktyle


OPIS PRODUKTU :




Peeling zamkni臋ty jest w ma艂ej, przezroczystej plastikowej buteleczce z " owocowa "etykiet膮. Buteleczka zawiera 100 ml peelingu o ciemno czerwonej barwie i 艂adnym owocowym zapachu.

Peeling nie jest za rzadki ani te偶 g臋sty, powiedzia艂abym ze konsystencj臋 ma w sam raz. W peelingu zatopione s膮 ostre drobinki, kt贸re odpowiedzialne s膮 za dobre z艂uszczenie sk贸ry z martwego nask贸rka.

 I faktycznie drobinki 艣wietnie si臋 w tej roli sprawdzaj膮. Z ciekawo艣ci spojrza艂am w sk艂ad produktu i okazuje si臋 偶e znajdziemy w nim puder z nasion simondsii kalifornijskiej inaczej zwanej jojoba :-) Nie znalaz艂am w sk艂adzie ani figi ani daktyla, wida膰 tylko zapach zosta艂 zawarty w kosmetyku.
Dla mnie wa偶ne 偶e nie ma parafiny w sk艂adzie wi臋c za to du偶y plus. Peeling ma ma艂膮 pojemno艣膰 ale jest dosy膰 wydajny, niedu偶o ilo艣膰 wystarczy do masa偶u ca艂ego cia艂a. Peeling bardzo dobrze oczyszcza i z艂uszcza sk贸r臋, nie podra偶nia jej, nie pozostawia po sobie 偶adnej warstewki,艣wietnie wyg艂adza sk贸r臋.
Do tego jego cena wynosi ok 5 zl wi臋c czego chcie膰 wi臋cej.
Fajny i tani produkt, to lubi臋 i polecam ;-)

Znacie te mini peelingi?

24 komentarze:

  1. Kocham tutti frutti <3 Ma cudowne zapachy i dzia艂a r贸wnie 偶e bardzo dobrze :)
    M贸j blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶 lubi臋 ich kosmetyki i to g艂贸wnie za zapachy ;)

      Usu艅
  2. Nie mia艂am go, ale wydaje si臋 ciekawy :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Kocham ca艂膮 t臋 seri臋 , g艂贸wnie za zapach ale tej wersji jeszcze nie mia艂am .

    OdpowiedzUsu艅
  4. bardzo lubi臋 te kosmetyki za nietuzinkowe zapachy :-)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ta firma ma zapachy swoich produkt贸w na pi膮tk臋 ! ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. My艣l臋, 偶e za t膮 cen臋 warto wypr贸bowa膰.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bardzo lubi臋 te peelingi, cho膰 akurat Twojej wersji zapachowej nie znam :>

    OdpowiedzUsu艅
  8. doskonale znam peelingi z tej serii zar贸wno Farmony jak i Joanny

    OdpowiedzUsu艅
  9. Widzia艂em w sklepie, ale nie mia艂em okazji sprawdzi膰 na w艂asnej sk贸rze :P

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ja je bardzo lubi臋 :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  11. mam jeden z peeling贸w Tutti Frutti i balsam, ob艂臋dnie pachn膮 :D

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ja to uwielbiam ca艂膮 seri臋 Tutti Frutti <3

    Uwielbiam j膮 za wszystkooooo!

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ja nie lubi臋 kosmetyk贸w tej marki. Zapachy jak dla mnie s膮 sztuczne, a i konsystencja nie zawsze jest dobra i przyjemna.

    OdpowiedzUsu艅
  14. Od dawna przymierzam si臋 do wypr贸bowania tych maluszk贸w, ale gdy jestem na zakupach kompletnie o nich zapominam ;) Fajnie, 偶e w sk艂adzie nie maj膮 parafiny!

    OdpowiedzUsu艅
  15. Amazing product! Thanks for sharing**
    And such a great blog! I'm following you, follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsu艅
  16. Musz臋 przyzna膰, 偶e cena produktu jest naprawd臋 dobra. Kosmetyki z tej firmy s膮 naprawd臋 niczego sobie. Peelingu nie posiadam, ale wypr贸bowa艂am balsam oraz p艂yn do k膮pieli i s膮 naprawd臋 fajne. No i maj膮 cudowne zapachy! :)
    + zapraszam do siebie, b臋dzie mi mi艂o je艣li odwiedzisz moje blogi :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. mia艂am kiedy艣 podobne cudo mi艂e by艂o

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)