wtorek, 20 grudnia 2016

Kontynuacja wsp贸艂pracy Fryzomania -nowe produkty do test贸w


Hej kochani 馃槂

Wczoraj w ramach kontynuacji wsp贸艂pracy ze sklepem FRYZOMANIA


otrzyma艂am nowe produkty do test贸w.
A s膮 to produkty do piel臋gnacji w艂os贸w  marki (Kativa) Novex z Brazylii .W asortymencie tej marki dominuj膮 kosmetyki z keratyn膮.


Dosta艂am od偶ywk臋 Novex Brazillian Keratin, od偶ywk臋 bez sp艂ukiwania Brazillian Keratin i mask臋 do w艂os贸w tak偶e tej samej serii Brazillian Keratin. 
Testy ju偶 rozpocz臋te wst臋pnie ale zabior臋 te kosmetyki do domu na 艣wi臋ta aby wi臋cej os贸b mog艂o oceni膰 ich dzia艂anie. I na pewno podziel臋 si臋 z Wami moja opinia 馃槉

Pozdrawiam Was ciep艂o 馃槞

Znacie ta mark臋? 

17 komentarzy:

  1. 艢wietnie馃槏
    Gratuluj臋!
    A marki nie znam kompletnie...

    OdpowiedzUsu艅
  2. Marki nie znam. Kiedy艣 te偶 wsp贸艂pracowa艂膮m z Fryzomani膮:)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie znam tej ,marki, ale produkty zapowiadaj膮 si臋 ciekawie. Przyjemnych test贸w;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Przyznam, 偶e nie znam akurat tej marki.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pierwszy raz s艂ysz臋 :). Ciekawa jestem od偶ywki bez sp艂ukiwania, tak wi臋c czekam na efekty test贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie znam dla mnie to kompletna nowo艣膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Nie wygladaja jako艣 max zacheajaco jednak gratuluj臋 :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/christmas-is-coming.html

    OdpowiedzUsu艅
  8. Moje w艂osy nie przepadaj膮 niestety za keratyn膮.
    Mi艂ego testowania :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Nie znam tej marki kosmetycznej.
    呕ycz臋 mi艂ych test贸w.
    :*

    OdpowiedzUsu艅
  10. A czy s艂ysza艂a艣 o filtrze prysznicowo-k膮pielowym z systemem kdf? Filtr zmi臋kcza wod臋 dzi臋ki czemu nie przesusza ona sk贸ry.

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)