wtorek, 31 stycznia 2017

Eveline Celebrities Beauty


Hej kochani 馃槂

Puder matuj膮co wyg艂adzaj膮cy Eveline Celebrities go艣ci w mojej kosmetyczne ju偶 od d艂u偶szej czasu i u偶ywam go na zmian臋 z innymi pudrami.
Dzisiaj chcia艂am Wam troch臋 o nim opowiedzie膰 tym bardziej 偶e jest to dobry puder w niskiej cenie czyli co艣 co lubi ka偶dy z nas 馃槉


OPIS PRODUKTU :

"Nowy luksusowy puder w kamieniu Celebrities Beauty z wysok膮 zawarto艣ci膮 naturalnych sk艂adnik贸w zapewnia cerze ol艣niewaj膮cy wygl膮d i kompleksow膮 piel臋gnacj臋. Delikatna aksamitna struktura pudru u艂atwia jego r贸wnomierne rozprowadzanie, doskonale dostosowuje si臋 do struktury Twojej sk贸ry, nadaj膮c jej 艣wie偶y, jedwabisto - matowy wygl膮d na ca艂y dzie艅. Doskonale maskuje niedoskona艂o艣ci i poch艂ania nadmiar sebum nie wysuszaj膮c sk贸ry.
Formu艂a nie zawiera szkodliwych paraben贸w, natomiast zastosowane w pudrach Celebrities Beauty pigmenty s膮 naturalnego pochodzenia. Poza efektem upi臋kszaj膮cym puder Celebrities Beauty posiada r贸wnie偶 niezr贸wnane walory od偶ywcze i ochronne dzi臋ki bogatemu zestawowi sk艂adnik贸w niezb臋dnych do prawid艂owego funkcjonowania sk贸ry:
- wyci膮g z jedwabiu – utrzymuje wod臋 w nask贸rku, uelastycznia i uj臋drnia sk贸r臋, minimalizuj膮c oznaki zm臋czenia,
- wyci膮g z zielonej herbaty i kakaowca - bogate 藕r贸d艂o polifenoli i flawonoid贸w, intensywnie nawil偶a oraz zapobiega utracie wody przywracaj膮 sk贸rze zdrowy koloryt i blask dzi臋ki  od偶ywczemu i regeneruj膮cemu dzia艂aniu. Chroni膮 sk贸r臋 przed negatywnym wp艂ywem wolnych rodnik贸w." 



Puder zamkni臋ty w eleganckiej granatowo z艂otej puderniczce ze z艂otym logo marki Eveline.
W 艣rodku znajdziemy du偶e lusterko i puszek do aplikacji pudru, kt贸ry d艂ugo mi dobrzs艂u偶y艂.Pojemnosc 9 gr.


Odcie艅 pudru to 24 Golden Caramel, be偶owy kolorek wpadajacy troch臋 w r贸偶owe tony. Odcie艅 nie do ko艅ca dla mnie ale w ma艂ej ilo艣ci dobrze stapia si臋 z moj膮 sk贸ra i prezentuje si臋 na niej przyzwoicie.


Puder 艂adnie wyg艂adza i matuje moja sk贸r臋.Posiada r贸wnie偶 delikatne i 艂adne krycie i przyjemna aksamitna konsystencj臋, nie pyli si臋 na艂o偶ony przez p臋dzel.


W sk艂adzie znajdziemy jedwab i wyci膮g z zielonej herbaty i kakaowca ale te偶 znajdziemy tam parafine. Osobi艣cie nie przepadam za tym sk艂adnikiem ale w tym przypadku nie zauwa偶ylam jej negatywnego wp艂ywu na moj膮 sk贸r臋. Puder d艂ugo utrzymuje si臋 na mojej twarzy, nie podkre艣la suchych sk贸rek, nie chodzi w pory ani w zmarszczki a lekko je wyg艂adza i kamufluje. Sk贸ra po jego aplikacji jest g艂adka i mi臋kka w dotyku. Wydajno艣膰 r贸wnie偶 na plus.
Przyjemny i tani puder w cenie  ok 29 z艂 na Iperfumy.

A jakie Wy znacie tanie i dobre pudry? 

23 komentarze:

  1. nie mia艂am jeszcze tego pudru :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja nie uzywam takich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/jak-zrobic-artystyczny-niead-na-gowie.html

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie mia艂am go jeszcze :) Ja natomiast odkry艂am ostatnio wod臋 z filtra redox fitaqua, kt贸ra niweluje w organizmie dzia艂anie wolnych rodnik贸w- jest to woda pomagaj膮ca zapewni膰 m艂ody wygl膮d i zdrowie.

    OdpowiedzUsu艅
  4. U偶ywa艂am go kiedy艣 i bardzo mi艂o wspominam :) Ch臋tnie do niego wr贸c臋 jak zu偶yj臋 aktualny puder.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋knie wygl膮da, ja od d艂u偶szego czasu u偶ywam pudru z Ingrid ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Obecnie u偶ywam puder z Mac ale przyznam, 偶e Eveline wielokrotnie mnie mi艂o zaskoczy艂o, wi臋c kto wie...

    OdpowiedzUsu艅
  7. Mia艂am kiedy艣 wersj臋 transparentn膮, ale bardziej nadawa艂a si臋 do br膮zowienia... Strasznie ciemnia艂.

    OdpowiedzUsu艅
  8. Jak za tak膮 cen臋 to wygl膮da naprawd臋 艂adnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. sama si臋 dziwi臋 temu, co teraz pisz臋, ale ten puder prezentuje si臋 ca艂kiem ciekawie :)
    jedynym produktem ze wszystkich co wcze艣niej testowa艂am, przypad艂 mi tusz do rz臋s z艂oty:) najlepszy , polecam

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsu艅
  10. powiem Ci, 偶e ten puder wygl膮da pi臋knie, lusterko + puszek nadaj膮 mu uroku :-)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Nie mia艂am go nigdy :) Mo偶e kiedy艣 si臋 skusz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. mam go w kolorze transparentnym, kt贸ry wcale nie jest transparentny ale mimo to go lubi臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Wygl膮da pi臋knie, ale musz臋 przyzna膰, 偶e nie jestem wielka fank膮 produkt贸w Eveline... pomijaj膮c ich produkty do rz臋s i ust :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ja w sumie jeszcze 偶adnego pudru nie mia艂am z kt贸rego by艂abym w pe艂ni zadowolona :/ Albo za ciemne odcienie albo podkre艣laj膮 suche sk贸rki. Tego jeszcze nie mia艂am, ale obawiam si臋, 偶e nawet najja艣niejszy wariant by艂by dla mnie za ciemny :(

    OdpowiedzUsu艅
  15. mia艂am go chyba i lubi艂am;)

    OdpowiedzUsu艅
  16. 艢wietnie wygl膮da, ja u偶ywam puder z Rimmel. :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. My艣l臋, 偶e polubi艂abym si臋 z nim, wydaje si臋 by膰 naprawd臋 godny uwagi :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)