poniedzia艂ek, 13 lutego 2017

Peeling i ochrona ust z Sylveco


Hej kochani 馃槂

Kupuj膮c kosmetyki piel臋gnacyjne do twarzy  zwracam szczeg贸ln膮  uwag臋 na sk艂ad danego produktu wi臋c staram si臋 wybiera膰 produkty bardziej naturalne ale te偶 w rozs膮dnej cenie. Od dawna znam ju偶 mark臋 Sylveco i coraz bardziej cenie ich produkty w艂a艣nie za jako艣膰, sk艂ad i przyst臋pna cen臋.
Mamy jeszcze zim臋 wi臋c wa偶ne jest zadba膰 w tym okresie nie tylko o sk贸r臋 twarzy czy cia艂a ale r贸wnie偶 odpowiednio od偶ywi膰 i ochroni膰 usta przed niekorzystnymi czynnikami zewn臋trznymi. Wa偶ne jest u偶ywanie balsam贸w ochronnych do ust bo chyba ka偶dy zmaga艂 si臋 w suchymi i pop臋kanymi wargami. Wyb贸r kosmetyk贸w tego typu jest ogromny i przez moje r臋ce przesz艂o sporo takich produkt贸w ale tym razem chcia艂am pozna膰 si臋 bli偶ej z dosy膰 znanym i lubianym produktem jakim jest OD呕YWCZA POMADKA Z PEELINGIEM SYLVECO



OPIS PRODUKTU :

''Hypoalergiczna, od偶ywcza pomadka, zawieraj膮ca naturalne drobinki 艣cieraj膮ce w postaci br膮zowego cukru trzcinowego. Ten delikatny peeling delikatnie z艂uszcza i doskonale wyg艂adza usta. W sk艂adzie pomadki znajduje si臋 bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesio艂ka dwuletniego o w艂a艣ciwo艣ciach silnie regeneruj膮cych.''


Pomadka zamkni臋ta w tradycyjnym wysuwanym sztyfcie o bia艂o 偶贸艂tej szacie graficznej. Pojemno艣膰 4,6g. Na do艂膮czonym kartoniku mamy wypisane najwa偶niejsze informacj臋 dotycz膮ce sk艂adu i dzia艂ania.


Pomadka ma ciemno 偶贸艂ta barw臋 z zatopionymi peelingujacymi kryszta艂kami cukru trzcinowego.Zapach i smak s膮 bardzo przyjemne, migda艂owo marcepanowe .Mniam 馃槤



SK艁AD :



  • Olej sojowy - nawil偶a, ochrania przed utrat膮 wody, tworzy ochronny film, chroni przed wolnymi rodnikami, dzia艂a przeciwstarzeniowo
  • Wosk pszczeli - nawil偶a, regeneruje
  • Cukier trzcinowy - nawil偶a, jest dobrym 艣rodkiem 艣ciernym, usuwa martwe warstwy kom贸rki,
  • Lanolina - nawil偶a
  • Olej z nasion wiesio艂ka - bogaty w nienasycone kwasy t艂uszczowe, nawil偶a
  • Wosk karnauba - wosk ro艣linny, sk艂adnik konsystencjotworczy
  • Mas艂o z nasion kakaowca - nat艂uszcza, ochrania sk贸r臋
  • Mas艂o Shea - nawil偶a, regeneruje
  • Betuina - naturalny antyoksydant, chroni sk贸r臋 przed wolnymi rodnikami.
  • Ekstrakt z kory brzozy - dzia艂a przeciwzapalnie, antybakteryjnie,
  • Olej z gorzkich migda艂贸w - regeneruje, koi, 艂agodzi, od偶ywia sk贸r臋. W przemy艣le spo偶ywczym nadaje zapach i smak marcepanu.

Dzia艂anie pomadki oceniam bardzo dobrze 馃槂
Dobrze rozsmarowuje si臋 na wargach,jest bardzo delikatna, drobinki cukru delikatnie masuj膮 wargi ,usuwaj膮c suche sk贸rki i wyg艂adzaj膮c wargi.Drobinki cukru szybko si臋 rozpuszczaj膮 pod wp艂ywem ciep艂a wiec nie musimy si臋 przejmowa膰 偶e zostan膮 na ustach. Pomadka nie ma mocno t艂ustego wyko艅czenia, pozostawia na ustach delikatny, nat艂uszczaj膮cy,ochronny film i bezbarwny kolorek.
Pomadka pomaga utrzyma膰 usta w dobrej kondycji,mi艂y smak i zapach umilaj膮 aplikacje.Usta s膮 po ka aplikacji pomadki s膮 nawil偶one ,zregenerowane i od偶ywione a wszelkie podra偶nienia i pieczenie z艂agodzone;)
Sk艂ad pomadki zas艂uguje na pochwal臋 gdy偶 znajdziemy tam wiele dobroczynny sk艂adnik贸w czynnych bez zb臋dnej chemii.
Marka Sylveco udowadnia ze mo偶na stworzy膰 prosty produkt o dobrym sk艂adzie i dobrej cenie.
Jestem na tak i testuje ch臋tnie inne produkty tej marki 馃槂
Pomadka dost臋pna r贸wniez w sklepie Iperfumy


Lubicie produkty Sylveco /Vianek /Biolaven?




26 komentarzy:

  1. Tak, tak ,tak 馃挆
    To m贸j numer jeden je艣li chodzi o piel臋gnacj臋 ust馃槏
    Nawet nie wiem ju偶 kt贸re opakowanie mam z kolei :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie mia艂膮m jeszcze tego produktu, a teraz na moje straszne usta by si臋 przyda艂 ;D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie mia艂am jej jeszcze, aczkolwiek mam zamiar j膮 na mojej li艣cie zakupowej :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. bardzo ciekawie wyglada :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo lubi臋 te pomadke. Zawsze jest w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Peeling jest bardzo popularny. Mo偶e kiedy艣 do mnie trafi :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Mam tylko dla mnie niestety niestety jest troch臋 za ostra i rysuje mi usta.

    OdpowiedzUsu艅
  8. To moja ulubiona pomadka. Musz臋 j膮 w艂a艣nie kupi膰, bo wczoraj zuzy艂m ju偶 chyba 4 sztuk臋;)

    OdpowiedzUsu艅
  9. ja najbardziej lubi臋 peelingowa膰 usta szczoteczk膮 elektryczna ale podejrzewam , 偶e ta pomadka te偶 by mi si臋 spodoba艂a.

    OdpowiedzUsu艅
  10. t膮 pomadk臋 peelinguj膮c膮 mam i uwielbiam

    OdpowiedzUsu艅
  11. Znam i bardzo lubi臋. Zu偶y艂am ju偶 kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Przyda艂aby mi si臋. Te mrozy da艂y mocno w ko艣膰 moim ustom :/

    OdpowiedzUsu艅
  13. czyta艂am o tej pomadce ju偶 kilka razy, chyba sie skusz臋

    OdpowiedzUsu艅
  14. Chyba bym si臋 z ni膮 'polubi艂a' :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. nie za cz臋sto u偶ywam peeling贸w do ust, praktycznie wcale :P

    OdpowiedzUsu艅
  16. Mia艂am t膮 pomadk臋, spodziewa艂am si臋 ni膮 zachwytu, ale by艂a tylko ok.. bez efektu wow.

    OdpowiedzUsu艅
  17. Peeling贸w do ust nie stosowa艂am... S艂ysza艂am wiele o tej pomadce i to samych pozytywnych s艂贸w jednak moje usta chyba nie potrzebuj膮 takich pomadek :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. wydaje si臋 produkt bardzo interesuj膮cy .... ;) ch臋tnie jak b臋d臋 w PL go kupie ..
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsu艅
  19. Nie znam niestety produkt贸w tych marek, ale na ten balsam do ust czaj臋 si臋 ju偶 od dawna ;)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Ju偶 od dawna zastanawiam si臋 nad jej zakupem :-)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Ja uwielbiam t膮 pomadk臋 :) ostatnio uda艂o mi si臋 kupi膰 j膮 za 5z艂 :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. zawsze sobie m贸wi臋, 偶e znajdzie si臋 u mnie, ale jeszcze si臋 nie znalaz艂a :D

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)