czwartek, 27 kwietnia 2017

Zakupy kwietniowe czyli co nowego mi przybyło


Hej kochani;)

Powoli kwiecień dobiega końca i muszę przyznać ,że obrodził w parę nowości kosmetycznych.:)
Pierwszy raz zamówiłam pudełko Shinybox i muszę stwierdzić że nie żałuję choć takie kosmetyczne niespodzianki nie do końca mnie przekonują ale pudełko wypadło całkiem fajnie;)
W środku znalazłam żel do mycia twarzy z lufą  - 417,pierwszy raz spotykam się z tą marka ale żel już mi się podoba.
Krem rozświetlający pod oczy Krynickie Spa, może się przydać nie powiem choć nie mam skóry naczynkowej.
Faberlic balsam tlenowy bardzo mnie zainteresował bo również o nim nie słyszałam ale na testy jeszcze przyjdzie czas.
Śliczny róż Joko w złocisto brzoskwiniowy kolorku też prezentuje się ładnie.
Błyszczyk Irena Eris Provoke Lovely Coral ,odcień nie do końca dla mnie ale jeszcze zobaczę czy się z nim polubie.
Voucher na prezent Katalog marzeń, ciekawa sprawa,choć nie wiem czy to go wykorzystam.
Lab One No 1- regenerujący szampon do włosów w saszetce .



Na promocji w Rossmannie udało mi się dorwać parę rzeczy choć łatwo nie było. Przeraża mnie to co się dzieje wówczas w Rossie, aż trudno uwierzyć;)

Pierwszego dnia kupiłam tusz Maybelline Colossal, balsam do ust Nivea, (Eosa już nie było,niestety)paletke cieni Lovely, kredke kohl  kajal Miss Sporty, eyeliner Maybelline, szminke Lovely w komplecie z kredka.


Do koszyka wpadły też balsam do ust Lip Balm, rozświetlacz Miss Sporty Insta Glow ,puder rozswietlający Bell, eyeliner Eyeline Liquid Precision


Dostałam również za pośrednictwem portalu Uroda i zdrowie olejek rumiankowy ze sklepu Afandi 


Na razie wystarczy zakupów;)
A jak Wasze łowy zakupowe?

14 komentarzy:

  1. Wow, ile kosmetyków. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam k'lips ale nr 5.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości, tez byłam w Rossmannie - trudno przejść obojętnie obok takiej promocji. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nowości. Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile świetnych produktów!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rossmanna omijam szeroki łukiem, szkoda mi nerwów :P pudełko Shiny całkiem udane, ja zrezygnowałam z niego, nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja skorzystałam z promocji w Rossmannie i udało mi się kupić wszystko co chciałam. Ale to co tam sie działo...

    OdpowiedzUsuń
  9. TEŻ MAM TEGO sHINYbOXA, FAJNE NOWOŚCI

    OdpowiedzUsuń
  10. No, no świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja testuję olejek cedrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm nic nie znam :D nic nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad tą paletką Lovely ale ostatecznie się nie skusiłam. Ciekawe jak się będzie spisywać. Olej rumiankowy też prezentuje się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe nowości. W tym miesiącu Shinybox pozytywnie mnie zaskoczył.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)