wtorek, 6 czerwca 2017

Jeszcze majowe zakupy


Hej kochani 馃槂

Jeszcze nie pokazywa艂a Wam co nowego do mnie zawita艂o w pi臋knym miesi膮cu maju 馃槂

Skusilam si臋 na majowe pude艂ko ShinyBox, to moje drugie pude艂ko i raczej by艂am bardziej zadowolona z kwietniowego ale te偶 og贸lnie dzi臋ki kremowi Naobay box nie wypada tak cho膰 ciekawe czy trafi mi si臋 kiedy艣 jaki艣 krem do pielegnacki sk贸ry t艂ustej.


Ze sklepu Skarby Afryki przywedrowaly do mnie 3 buteleczki Perfum Arabskich w promocyjnej cenie wi臋c skorzystalam z okazji.


Buteleczki mo偶e i s膮 niewielkich rozmiar贸w ale perfumy zawarte w olejku maj膮 moc馃憤 O perfumach zapewne jeszcze Wam opowiem w innym po艣cie 馃槉

Dosz艂a te偶 do mnie moja
wygrana z bloga detectivebeauty  czyli 偶el krem aloesowy FM. Bardzo ciekawy produkt ch臋tnie go przetestuje 馃憣


Zakup贸w nie robi艂am zbyt wielkich, pokusilam si臋 jedynie na mgie艂ke ze srebrem koloidalnym Argentum 200 do piel臋gnacji sk贸ry twarzy i s贸l do k膮pieli BeBeauty 


Maj juz za nami, teraz ciekawe co przyniesie m贸j miesi膮c czerwiec 馃槈Jak na razie to b臋dzie on dla mnie pracowity gdy偶 zbli偶aj膮 si臋 egzaminy zawodowe w studium kosmetycznym . Trzymajcie kciuki 馃榿
Mi艂ego dnia kochani 馃槝

27 komentarzy:

  1. O 偶el-krem wpad艂 mi w oko :D Jestem bardzo ciekawa jak si臋 sprawdzi. Czekam na recenzj臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo lubi臋 s贸l do k膮pieli z Biedronki, ale tej jeszcze nie mia艂am :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ciekawa jestem zapach贸w tych arabskich perfum :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. jestem ciekawa tego kremu aloesowego, fajne nowo艣ci

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢wietne rzeczy <3 Uwielbiam!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  6. Te偶 czekaj膮 mnie teraz egzaminy na kierunku Technika Us艂ug Kosmetycznych. Powodzenia nam 偶ycz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Uwielbiam t膮 s贸l do k膮pieli :-)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Super zawarto艣膰 :) Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Perfumy arabskie...jestem ciekawa zapach贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Czekam na recenzj臋 tego 偶el-kremu! :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Ciekawe zestawy :) sama dawno nie robi艂am zakup贸w i moja torebka 艣wieci pustkami, b臋d臋 musia艂a uzupe艂ni膰 wolne miejsce jakimi艣 nowymi nabytkami. Na sezon letni do tej kolekcji doda艂abym od siebie kilka element贸w, przede wszystkim warto zaopatrzy膰 si臋 w 艣wietn膮 od偶ywk臋 do rz臋s od bodetko lash https://bodetkolash.pl/ na kt贸r膮 trafi艂am niedawno i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. S艂ysza艂am o niej cho膰 jeszcze nie mia艂am 馃槉

      Usu艅
  12. bardzo fajny post :) uwielbiam pude艂ka shinybox :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. R贸wnie偶 kupi艂am t膮 mgie艂k臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. ci膮gle si臋 zastanawiam nad boxami i nie mog臋 si臋 na nie zdecydowac

    OdpowiedzUsu艅
  15. amazing post dear :)
    happy Monday :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsu艅
  16. ciekawe jak pachn膮 afryka艅skie perfumy

    OdpowiedzUsu艅
  17. te perfumy mnie bardzo korc膮:)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Nie znam 偶adnego z tego produkt贸w, ale mam wra偶enie, 偶e majowe zakupy si臋 uda艂y :)

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)