pi膮tek, 30 czerwca 2017

Nawil偶enie ust ze szminka Nyx


Hej kochani馃槉

Podczas ostatniego zam贸wienia na iperfumy wrzuci艂am par臋 kosmetyk贸w z kolorowki marki Nyx. Jednym z nich jest szminka NYX BLACK LABEL.


Akurat trafi艂am na wyprzeda偶 ,kt贸ra nadal trwa, wi臋c tym bardziej warto by艂o zainteresowa膰 si臋 t膮 ameryka艅ska mark膮 o kt贸rej du偶o si臋 s艂yszy chyba g艂贸wnie za spraw膮 matowych szminek, kt贸rymi zainteresowanie nie s艂abnie a firmy prze艣cigaj膮 si臋 w wyprodukowaniu jeszcze lepszych egzemplarzy.Tym razem nie chodzi o szmink臋 matowa a z satynowym wyko艅czeniem 馃槉

"NYX BLACK LABEL. 
Szminki maj膮 wyko艅czenia kremowe, jedwabiste, satynowe i posiadaj膮 w艂a艣ciwo艣ci nawil偶aj膮ce. Wielk膮 zalet膮 jest bardzo du偶y wyb贸r kolor贸w- w ofercie jest a偶 95 odcieni"Produkt hipoalergiczny i cruelty free.


Szminka zamkni臋ta jest w grafitowym opakowaniu.Na kartoniku jak i na samym opakowaniu namalowany jest czarny, koronkowy wz贸r, kt贸ry pi臋knie ozdabia szminke.Na spodniej stronie szminki widzimy jej kolor w przezroczystym okienku.
Wybra艂am odcie艅 CANCUN PINK, delikatny r贸偶 przyznaj臋 偶e celowalam w ciemno, po prostu szuka艂am szminki w r贸偶owym kolorze i nawet trafi艂am dobrze cho膰 najcz臋艣ciej si臋gam po ciemniejsze odcienie r贸偶u.


Konsystencja szminki jest bardzo kremowa wr臋cz powiedzia艂abym 偶e maselkowa. 艁atwo pokrywa usta i nadaje im subtelny po艂ysk ale bez jakiegokolwiek brokatowego b艂ysku. Smak szminki jest delikatny lekko s艂odki podobnie jak zapach, szminka pachnie troch臋 olei艣cie, migda艂owo 馃憣
Pigmentacja szminki w tym odcieniu jest dobra  cho膰 mo偶e nie fenomenalna ale wystarcza dwa poci膮gni臋cia aby dobrze pokry膰 usta.


Maselkowa konsystencja u艂atwia aplikacje ale nale偶y uwa偶a膰 gdy偶 ma tendencj臋 do lekkiego rozlewania si臋 tym bardziej gdy jest gor膮co i wyjmuje si臋 j膮 z torebki 馃榿.Szminka nie jest kosmetykiem d艂ugotrwa艂ym wi臋c zjada si臋 dosy膰 szybko podczas picia i jedzenia co nie ka偶dego ucieszy ale jak dla mnie ma jedn膮 podstawowa zalet臋,kt贸ra rekompensuje mi t膮 niedogodno艣c, 艣wietnie nawil偶a usta. 馃憤 W sk艂adzie na pierwszych miejscach znajdziemy naturalne woski kt贸re dbaj膮 o w艂a艣ciw膮 piel臋gnacj臋, od偶ywienie, nawil偶enie naszych ust.

Szybko polubi艂am si臋 z t膮 szminka, cho膰 musz臋 cz臋艣ciej ja poprawia膰 w ci膮gu dnia to du偶ym plusem dla mnie jest efekt nawil偶enia kt贸ry daje na ustach, dlatego ch臋tnie po ni膮 si臋gam aby da膰 odpocz膮膰 ustom od ci臋偶kich, d艂ugotrwa艂ych pomadek 馃槉

Czy znacie kosmetyki marki Nyx?

26 komentarzy:

  1. Kolor fajny, ale mi nie pasowa艂by :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. My艣l臋, 偶e mog艂aby mi si臋 spodoba膰 ze wzgl臋du na w艂a艣ciwo艣ci nawil偶aj膮ce :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Bardzo podoba mi si臋 ten kolor, jest taki "m贸j" :D JE艣li jeszcze co艣 usta nawil偶a, to super! wr臋cz idealnie, bo moje ustauwielbiaj膮 wycycha膰

    OdpowiedzUsu艅
  4. wow, mnie si臋 bardzo podoba, nie mia艂am jeszcze szminek tej marki

    OdpowiedzUsu艅
  5. Nie mia艂am nigdy pomadek NYX ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Znam t臋 firm臋 niestety nigdy nie mia艂am ich produkt贸w, ale szminki pono膰 maj膮 艣wietne! Pi臋kny kolorek. Mnie ciekawi jednak jak zrobi艂a艣 tak pi臋kne kreski?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, Nie zawsze mi wychodz膮 takie 艂adne ale dla mnie kreska to podstawa w makija偶u wi臋c jak si臋 j膮 robi codziennie i si臋 cz艂owiek wprawia 馃榾

      Usu艅
  7. Kolorek bym wolala jeszcze bardziej cieply :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Opakowanie ma cudowne a kolorek idealnie do Ciebie pasuje <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ca艂kiem fajny kolor chocia偶 sama pewnie bym si臋 na niego nie odwa偶y艂a ;)

    OdpowiedzUsu艅
  10. WOW, ale ten kolor Ci pasuje! :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Nie b臋d臋 oryginaln膮 pisz膮c, 偶e pasuje Ci ten kolor, ale naprawd臋 tak jest :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. zgadzam si臋! : )
      Dla mnie kolor nieodpowiedni, ale Tobie pasuje :)

      Usu艅
  12. 艢liczny kolorek ;p Chyba te偶 taki kupi臋. Pozdrawiam!
    M贸j blog ♥

    OdpowiedzUsu艅
  13. kolor co prawda nie m贸j, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Na ustach prezentuje si臋 艣wietnie. Lubi臋 takie kolory ☺

    OdpowiedzUsu艅
  15. Bardzo podoba mi si臋 odcie艅, a samej pomadki nie mia艂am okazji jeszcze u偶ywa膰.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Bardzo lubi臋 pomadki firmy NYX,ale tej jeszcze nie mia艂am :) 艁adny kolorek ♥

    OdpowiedzUsu艅
  17. 艁adny kolor pomadki i te w艂osy :)

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)