艣roda, 28 czerwca 2017

Zapach sycylijskich pomara艅czy ukryty w peelingu Organic Shop

Hej kochani 馃榾

Ostatni egzamin ju偶 za mn膮 wi臋c czas na wakacje od nauki bo niestety od pracy wakacji nie mam  ale mo偶e w ko艅cu b臋d臋  mia艂a troch臋 wi臋cej czasu na blogowanie 馃槤

Dzisiaj przedstawiam Wam organiczny peeling cukrowy do cia艂a ORGANIC SHOP POMARA艃CZA SYCYLIJSKA.


OPIS PRODUKTU :


SK艁AD:


Peeling Organic Shop jest wdzi臋cznym okazem do fotografowania ju偶 sam jego wygl膮d kojarzy si臋 z czym艣 soczystym i s艂odkim. 馃槣
Peeling zamkni臋ty  jest w 艂adnym, prostym,przezroczystym pojemniku o pojemno艣ci 250 ml. Konsystencja peelingu jest g臋sta,przypomina pomara艅czowy mus z drobinkami cukru. Zapach -bajka, peeling pachnie cudownie pomara艅czami i nie jest to chemiczny zapach ale bardzo 艣wie偶y i naturalny.


Peeling opr贸cz walor贸w zapachowych posiada r贸wnie偶 艣wietne dzia艂anie. Dobrze peelinguje sk贸r臋 cia艂a, wyg艂adzaj膮c ja,od艣wie偶aj膮c i przygotowuje sk贸r臋 na lepsz膮 absorbcje sk艂adnik贸w aktywnych zawartych w produktach piel臋gnacyjnych. Peeling w kontakcie z wod膮 podczas masa偶u na sk贸rze zmienia si臋 w bia艂a kremowa emulsje kt贸ra dodatkowo 艣wietnie nawil偶a. Sk贸ra po peelingu jest g艂adka, mi臋kka  i nawil偶ona. 馃憤



 Peeling pomimo drobinek cukru nie podra偶nia sk贸ry cia艂a a jedynie lekko ja pobudza i uelastycznia,nie jest mocnym zdzierakiem ale dobrze radzi sobie ze zluszczeniem sk贸ry. Organic Shop to rosyjska marka kt贸ra bazuje na naturalnych sk艂adnikach. Sk艂ad peelingu jest kr贸tki i dobry na bazie olejku eterycznego z pomara艅czy,mas艂a shea i cukru trzcinowego.
Wydajno艣膰 r贸wnie偶 jest na plus podobnie jak cena gdy偶 za to cudo zap艂acilam ok 10 zl.
Zdecydowanie m贸j ulubieniec 馃榾馃憣

Znacie ta marke?

14 komentarzy:

  1. Kupi艂em sobie z tej marki pi臋knie pachn膮ce 偶ele z dobrym sk艂膮dem pod prysznic :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie lubi臋 tych peeling贸w. Zapachy ju偶 w og贸le jak dla mnie to pora偶ka :P

    OdpowiedzUsu艅
  3. ten zapach na pewno skrad艂by moje serce

    OdpowiedzUsu艅
  4. Czekoladowy peeling z tej serii ma strasznie chemiczny zapach :P

    OdpowiedzUsu艅
  5. Bardzo lubi臋 peelingi tej marki :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Oj mog艂膮bym si臋 rozp艂yn膮膰 podczas u偶ytkowania go ;D Chcia艂am zawsze spr贸bowa膰 ich peeling贸w :D

    OdpowiedzUsu艅
  7. Z OS mam peeling truskawkowy, ale z innej serii :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. My艣l臋, 偶e zapach by mi si臋 spodoba艂.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Mam peeling Organic Shop malinowy. Jest przecudowny- ma 艣liczny zapach, od偶ywia sk贸r臋 i nie podra偶nia.
    Pozdrawiam~
    http://mykartoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  10. Jeszcze nie mia艂am nic tej firmy, a sporo o niej czytam :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Chcia艂abym go kiedy艣 wypr贸bowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Lubi臋 peelingi cukrowe, zapach te偶 kusi :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ja bardzo lubie ich kosmetyki :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-outfit.html

    OdpowiedzUsu艅

Wszystkie wasze komentarze czytam cho膰 nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzie膰.

Dzi臋kuje 偶e do mnie zagl膮dacie;)

Zapraszam ch臋tnych do wsp贸lnej obserwacji;)

Pozdrawiam ;)