czwartek, 31 sierpnia 2017

Bielenda Skin Clinic Professional aktywna maska korygująca.


Hej kochani

Produkty z kwasami do pielęgnacji skóry twarzy są dobrym rozwiązaniem gdy borykamy się z różnymi problemami skórnymi jak trądzik,przebarwienia ,blizny potrądzikowe czy po prostu zmarszczki,brak jędrności czy suchość skóry.
Tym bardziej w okresie jesiennym możemy pozwolić sobie na różne mocniejsze zabiegi kwasami w gabinetach kosmetycznych ale również możemy wprowadzić kwasy do swojej codziennej pielęgnacji domowej.
Takim właśnie produktem pielęgnacyjnym z 10% kwasem migdałowym jest maseczka na noc BIELENDA SUPER POWER SLEEPING MEZO MASK



OPIS PRODUKTU:

Aktywna maska korygująca skutecznie podnosi jakość cery z niedoskonałościami -tlustej,mieszsnej,b błyszczącej,szarej, z rozszerzonymi porami,z przebarwieniami,z widocznymi zmianami trądzikowymi.Eksfoliuje,zmniejsza widoczność porów,redukuje błyszczenie i zaczerwienienie cery,dodaje blasku.Poprawia jędrność,nawilzenie oraz koloryt skóry,wygladza zmarszczki.

SKŁAD:



  • Woda 
  • Kwas laktobionowy - antyoksydant,wiąże wodę w skórze i ogranicza jej utratę,zapobiega tworzeniu się teleangiektazji (sieci naczynek). Nawilża,regeneruje,lagodzi podrażnienia.
  • Kwas migdałowy jeden z łagodniejszych kwasów,ktore można używać przez cały rok gdyz nie uwrażliwia skóry na czynniki zewnętrzne . Wygładza zmarszczki ,ujedrnia ,nawilza,  uelastycznia skórę.Antyoksydant ,rozjasnia,wybiela  skórę działa zluszczajaco na wierzchnie warstwy naskórka, dziala przeciwzapalnie.W wyższych stężeniach rozjaśnia piegi ,ostude ,przebarwienia, wygladza zmarszczki,reguluje prace gruczolow łojowych,oczyszcza pory
  • WitaminaB stymuluje syntezę kolagenu,dziala przeciwzmarszczkowo, antyoksydant. Rozjaśnia przebarwienia,goi rany, dziala przeciwzapalnie
  • Gluconolacton kwas polihydroksylowy silne działanie nawilżające,lagodzi zaczerwienienia,podraznienia,wzmacnia naczynia krwionośne,regeneruje i uelastycznia.Silny antyoksydant.
  • Polyacrylate crosspolymer -6 - substancja konsystencjotworcza
  • Uwodorniony olejek rycynowy emulgator,substancja powierzchniowo czynne,usuwa zanieczyszczenia
  • Konserwanty
  • Substancje zapachowe


Maseczka zamknięta w miękkiej tubce o pojemności 50ml.Konsystencja maseczki jest żelowa o przyjemnym cytrusowym zapachu charakterystycznym dla produktow tej linii.


Maseczkę nakłada się cienka warstwa na skórę na twarzy na noc (nie zmywajac jej )nawet 1-3 razy w tygodniu.
Żelowa konsystencja łatwo rozprowadza się po skórze,dosyc szybko się wchłania choc pozostawia na skórze trochę klejąca się warstwe ale wszystko zależy od ilości jaką zaaplikujemy gdyż im grubsza warstwa tym bardziej  będzie wyczuwalna na skórze.
Po aplikacji maseczki odczuwa się również lekkie ściągnięcie skóry.
Rano skóra twarzy jest ładnie rozświetlona,koloryt skóry wyrównany,podraznienia , zaczerwienienia złagodzone,pory lekko zwezone a cera jest matowa ale też odpowiednio nawilżona i jędrna.Maseczka pomaga rozjaśniać przebarwienia czy ślady po trądziku.
Ja dodatkowo używam serum rozjaśniające Bielendy ,o nim też pojawi się post
Co najważniejsze maseczka nie wysusza skóry gdyż zawiera,składniki odpowiedzialne za nawilżenie jak kwas laktobionowy , który wiąże wodę w skórze, kwas polihydroksylowy silne nawilżający czy witamina B3 .Oczywiscie kwas migdałowy oprócz właściwości złuszczających, przeciwzapalnych i rozjaśniajacych skórę  również nawilża właśnie w stężeniu do 10%.
W czasie stosowania maseczki nie odczuwam żadnych negatywnych doznań,niektore osoby moga przy pierwszej aplikacji wyczuć lekkie mrowienie czy szczypanie , moja gruba skóra przyzwyczajona jest już do kwasów.
Nie należy również obawiac się efektu złuszczania gdyż następuje ono niewidocznie w wierzchniej warstwie rogowej skory.Kwas stymuluje głębsze warstwy skóry , pobudza fibroblasty do regeneracji skóry.
Przy stosowaniu produktów z kwasami mozna zaobserwowac wiekszy wysyp niespodzianek ale jest to najczęściej znak że skóra się oczyszcza .
Myślę że trudno jest nią zrobić sobie krzywdę ale wiadomo osoby z cerą wrażliwą,naczyniowa ,podrazniona powinny uważać i dobrać czestotliwosc aplikacji indywidualnie.
Maseczka dobrze sprawdza się w pielęgnacji skóry tłustej,problemowej choc wiadomo że stanowi uzupełnienie pielęgnacji,sama wszystkiego nie zrobi.Wazne jest jej regularne stosowanie aby zauważyć efekty.
Wydajność dobra , cena ok 19zl Iperfumy

Używacie kosmetykow z kwasami?

17 komentarzy:

  1. Wspominam ją dobrze aż do czasu kiedy pewnego wieczoru zamieniła moją cerę w twarz okropnie czerwoną, dobrze, że szybko to zobaczyłam bo gdyby to pozostało na całą noc to nie wiem.. i tak miałam potworny problem z uratowaniem twarzy, mimo że maseczka na niej była bardzo krótko..

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie mam maskę z kwasem migdałowym z Perfecty (taka z serii sleep) i jestem z niej bardzo zadowolona. Kwasy stosuję regularnie, aby pozbywać się starego naskórka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na temat tej serii czytałam wiele pozytywów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię maseczki z Bielendy, kusi mnie też ich serum do twarzy :) ogólnie mam miłe wspomnienia z tą marką

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie się zastanawiam, czy by nie wprowadzić do swojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubie ich firme ale maseczki akurat nie znam :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego słyszałam o tej maseczce. Nie mam na teraz potrzeby jej stosować, jednak chciałabym wypróbować jakichś produktów od Bielendy.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tego rodzaju produkty.

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie zamierzam wrócić do kwasów i chyba kupię sobie ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powinna być ok dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie niestety uczuliła :/
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znać :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam już 3 opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem skłonna do zakupu tego produktu. Chyba to coś dla mnie :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)