środa, 30 sierpnia 2017

Sierpniowa dżungla shinybox


Hej kochani🤗

Większość z Was dodalo już post z sierpniowym pudełkiem od Shinybox
Ja mam trochę opóźnienie ale stwierdziłam że i ja wrzuce zawartość swojego pudełka.


I co... dżungla 😎
Fanfaf nie było choc miało być tak pięknie,wartosc pudełka miala wynieść min.400zl  a tu klops😈. Największym rozczarowaniem jest farba do włosów Delia,kolor powiedzmy ze podchodzi pod moje włosy choc nie jestem ruda tylko maluje się na czerwienie ale w kwestionariuszu wyboru była dostępna tylko opcja rudości więc mam co mam a miałam nadzieję na jakiś kosmetyk pielęgnacyjny do włosów.
Dobra farba jak farba ale dieta dr Barbary za ponad 300zl to zupełnie dla mnie strzał w stopę🤔Wątpie żebym skorzystała😒
Nie przepadam też za produktami w saszetkach jak chusteczka brazująca do ciała Efectima,tego typu produkty najczęściej leżą i się kurza (ewentualnie próbka kremu przeciwzmarszczkowego Mincera może się przydac)czekając na swoja kolej a nazywanie saszetki Sheefoot do pielęgnacji stóp produktem pełnowymiarowym to już konkretna przesada i mydlenie oczu ludziom !
Reszta kosmetyków jest nawet spoko jak maska nawilżająca Unani choc chciałabym w końcu dostać coś do cery tłustej, Kueshi emulsja do twarzy też jest dosyć sympatyczna choc mam jeszcze nie zużyty krem Naobay również z aloesem.
Balsam do ciała Cztery Pory Roku i emulsja pod prysznic AA to mazidla które zawsze się przydadzą,mozna je zużyć.
Gabeczka do podkładu też się nawet przyda gdyż porzuciłam swoje paluszki na rzecz gabeczek do aplikacji podkładu😎
Ogólnie pudełko może i nie jest tragiczne ale gdyby zastąpić ta farbę i dietę innymi produktami mogłoby być super😎

A jakie jest Wasza zdanie?

19 komentarzy:

  1. powiem szczerze, że niczym mnie to pudełeczko nie zaskoczyło.. zawartość według mnie 'marna" ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. dieta mi tu w ogóle nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że farby były dobierane losowo. Ja dostałam ciemny kolor, a stosuję tylko jasne blondy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby dzięki wypełnieniu ankiety miało się dostać produkt dobrany dla siebie ale jakoś im to nie wyszło

      Usuń
  4. Same cudeńka! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z diety też nie skorzystam i wolałabym jakiś fajny produkt zamiast niej dostać :P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam tego pudełka, ale nie żałuję. Zawartość dla mnie dość słaba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tą farbą to bardzo szkoda. I ten "pełnowymiarowy" kosmetyk...brak słów

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem zadowolona z tego zestawu, trafiło mi się dokładnie to co chciałam mieć. i farba w moim kolorze włosów

    OdpowiedzUsuń
  9. Z farby w takim pudełku nie byłabym zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakos mało atrakcyjne to pudełko :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście słabo, ta dieta bezsensu.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)