piątek, 29 września 2017

Beauty school czyli wrześniowy Shinybox


Hej kochani😊

Przez ostatnie parę miesięcy subskrybuje pudełko od Shinybox, przyznaje nie jestem w pełni zadowolona z ich zawartości ale to w dużej mierze też zależy od miesiąca, niektóre edycję były udane.Sierpniowe pudełko nie zrobiło na mnie wielkiego wrażenia więc z dużymi nadziejami czekałam na wrześniowy box.
Co się w nim znalazlo?

Nawet sporo kolorowki 😊

Paleta do kontynuowania twarzy Smart Girl -fajny produkt na pewno zużyje, cieszę się że nie trafi mi się błyszczyk.

Lakier do paznokci Delia - zupełnie mi się nie przyda, liczyłam na hybrydę ale niestety

Dax Cosmetics baza pod cienie -przyda się na pewno, akurat nie mamy bazy pod cienie

Bella Pierre rozświetlacz mineralny do ciała i twarzy  roll-on - bardzo fajny produkt, daje piękne rozświetlenie skóry,w sam raz na wieczorne wyjścia.

Cleanhands mydło w płynie do mycia rąk antybakteryjne - nie wiem po co ten produkt znalazł się w pudełku , wiadomo że zużyć go zużyje ale nie pasuje on do całości nocą.

Novex maska do włosów z olejem arganowym -maska zawsze się przyda, miałam już styczność z tą marką więc ja zapewne wykorzystam

Cougar Perfect Pout Lip Plumber czyli kosmetyk powiększający usta - nie jestem do niego przekonana gdyż nie wierzę w takie cuda dziwy

Face charta rysownik do tworzenia makijażu - można puścić wodze fantazji i poćwiczyć robienie makijażu, taki sobie nazwijmy to gadżet .

W pudełku była też próbka Biały Jeleń kompres do opuchniętych nóg nie skomentuje tego nawet .
W pudełku dołączona była zniżka na zakupy Pakamera.pl - mogę udostępnić jak ktoś chce oraz magazyn Shiny.

Niby powinnam dostać też cień Pierre Rene ale nie znalazłam go w pudełku 🤔



Pudelko raczej wypada średnio i coraz bardziej zastanawiam się nad kontynuowaniem subskrypcji 🤔 Jedynym porządnym kosmetykiem jest rozświetlacz mineralny,reszta to produkty które bez większego problemu kupie w drogerii za parę złotych.

A jak Wam podoba się ten box?

5 komentarzy:

  1. nie powinnaś dostać cienia bo masz Cougar Perfect Pout Lip Plumber- ja mam cień ale nie mam produktu do ust

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko raczej średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słabiutko oceniam tę zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie trochę słabo.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo słabe pudełko, kosmetyki byle jakie jak dla nastolatki nie znającej się jeszcze na kolorówce :-/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)