czwartek, 14 września 2017

Uwaga! Uwaga! Szansa na wygranie weekendu w SPA i zestawu dermokosmetykow -Sukces jest kobietą


Kochani

Ruszyl plebiscyt o którym Wam już wspominałam na TESTERKE SUKCESU w którym biorę udział dzięki portalowi SUKCES JEST KOBIETĄ



OCZYWIŚCIE I WY DZIĘKI ODDANEMU GŁOSOWI ZAWALCZYCIE O WSPANIAŁE NAGRODY

3 WEEKENDOWEGO POBYTY W SPA

10 ZESTAWÓW DERMOKOSMETYKOW

ZASADY SA PROSTE:


  • NALEŻY POLUBIĆ FANPAGE SUKCES JEST KOBIETĄ
  •  POZOSTAWIĆ KOMENTARZ POD ZDJĘCIEM DANEGO KANDYDATA (UCIESZE SIĘ GDY YO BĘDĘ JA😎) Z ODPOWIEDZIĄ NA PYTANIE 

JAKA JEST TWOJA DEFINICJA SUKCESU....


  • UDOSTĘPNIĆ PUBLICZNIE ZDJECIE Z INFORMACJA O KONKURSIE
Głosowanie trwa do 6 października do godz.12 . Dokładniejsze informacje znajdziecie w poście konkursowym na FB

Link do konkursu ➡➡klik


SZCZĘŚLIWA TRZYNASTKA AUTORÓW NAJCIEKAWSZYCH DEFINICJI OTRZYMA JEDNA ZE WSPOMNIANYCH NAGRÓD

MYŚLĘ ŻE WARTO ZAWALCZYĆ A DZIĘKI WAM I JA MAM SZANSE NA WYGRANIE WEEKENDU W SPA .TO BYŁBY SUPER PREZENT ROCZNICOWY DLA MNIE I MOJE DRUGIEJ POŁÓWKI😊

LICZĘ NA WAS KOCHANI🤗

3 komentarze:

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)