środa, 11 października 2017

Lirene żel pod prysznic z olejkiem makadamia i monoi


Hej wszystkim😁

Okres jesienno zimowy to czas gdy z przyjemnością cieszymy się z zalet gorących kąpieli.Warto do tego wieczornego rytuału dodać jakiś umilacz kąpielowy, który dobrze ale łagodnie oczyści skórę i przyjemnie pachnie.
Jednym z moich ostatnich ulubieńców kąpielowych jest Lirene Shower Oil z olejkiem makadamia i monoi



OPIS PRODUKTU:
Makadamia& Monoi żel pod prysznic. Unikalne połączenie żelu pod prysznic z odżywczymi olejkami. Żel zawiera dwa cenne olejki o silnym działaniu odżywczym i nawilżającym. Olejek makadamia, bogaty w kwasy Omega 3, 6, 9, zmiękcza i wygładza skórę, pozostawiając ja aksamitną w dotyku. Olejek monoi to źródło cennych witamin i kwasu foliowego. Poprawia wygląd skóry, nawilża i intensywnie odżywia. Żel ma doskonałe właściwości myjące oraz przyjemny zapach, sprawiając, że kąpiel staje się przyjemnością. Pozostawia na skórze delikatną, nietłustą warstwę, chroniąc przed wysuszeniem.
Produkt testowany dermatologicznie.



Żel marki Lirene zamknięty jest w przezroczystej plastikowej butelce o pojemności 400ml


Konsystencja żelu jest trochę gęstsza od innych żeli i posiada bursztynowa barwę i cudny, słodki olejkowy zapach.

SKŁAD:


Nie będę się bardzo rozwodziła nad składem jeśli chodzi o kosmetyk pod prysznic ale wiadomo na początku składu znajdziemy substancje myjące, konsystencjotworcza, zapach, trochę szkoda że tak wysoko , konserwant , potem o niebo lepsze składniki allantoina , która wykazuje działanie przeciwzapalne, silnie nawilża, regeneruje skórę,olej z orzechów makadamia o właściwościach nawilżających, natłuszczających, wygładzających,olej kokosowy o właściwościach odżywczych, silnie natłuszcza, zmiękcza, chroni skórę przed odparowywaniem wilgoci , ekstrakt z gardenii tahitańskiej o słodkim aromacie, działaniu łagodzącym, wygładzającym, regenerującym, antyoksydant.
Dalej mamy filtry UV , konserwanty, składniki kompozycji zapachowych.
Skład nie taki najgorszy i znajdziemy w nim fajne składniki odżywcze i nawilżające skóry .

A jak działanie?

Żel ma gęstsza troche olejową konsystencje ale jest i tak dosyć wydajny choć zapewne szybciej się skończy niż inny rzadszy żel, trochę mniej się też pieni.
Zapach jak wspominałam jest bardzo przyjemny , lubię takie słodkości.Zel dobrze oczyszcza skórę ale jej nie wysusza.Skora po kąpieli jest miękka i gładka bez efektu ściągnięcia skóry.Zel nie pozostawia po sobie tlustej warstwy na skórze jedynie delikatna odżywcza otoczke.Ostatnio nie używam balsamu do ciała i skóra jest w dobrej kondycji więc jest żel przyczynia się do zachowania jej dobrego stopnia nawilżenia😋
Jeden z fajniejszych żeli, polecam osobom które lubią słodkie zapachy.
Żele Lirene Shower Oil z olejkami znajdziecie też na iperfumy.pl.

Kto zna tą serię zeli Lirene pod prysznic?

PRZYPOMINAM I TRWAJĄCYM ROZDANIU.
BANER NA PASKU BOCZNYM 😁


12 komentarzy:

  1. Fajnie, że się u Ciebie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam jeszcze żelu z Lirene, ale po ten chętnie bym sięgła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach chyba by mi się spodobał :D Lubię słodkie! :D
    Ale żelu z Lirene już bardzo dawno nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam, ale kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam wersję z jaśminem i bardzo lubię ten żel,

    OdpowiedzUsuń
  6. Marka jest popularna, ale nie miałam jeszcze żadnego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego ale mi sie bardzo podoba <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy, moje zapasy się kończą więc czas na coś nowego- chyba ten będzie kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach boski! Na składniki aktywne w żelach nawet nie zwracam uwagi, tam i tak nic nie zdziałają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z Lirene miałam tylko kosmetyki do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze żadnego żelu marki Lirene (pozostaję wierna mojem ulubionemu La Petit Marseillais )

    Mój bolg

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)