piątek, 27 października 2017

Testy Pharma Nord Bio Magnez


Hej kochani🤗

Suplementy diety wspomagają nas w uzupełnieniu niedoborow pierwiastków w organizmie. Choć osobiście nie jestem wielką fanką tego typu produktow i czasami po nie sięgam.Mysle,że obecnie w okresie jesienno zimowym warto wspomóc i wzmocnić swój organizm choć należy zachować zdrowy rozsądek przy zażywaniu tego typu produktów gdyż suplementy nie powinno się łykać jak dropsy.
Na okres jesieni postanowiłam sięgnąć po BIO MAGNEZ PHARMA NORD


Pierwsze parę słów o samym producencie:

Pharma Nord jest jednym z najważniejszych europejskich producentów suplementów diety, produktów leczniczych oraz preparatów ziołowych .Produkty Pharma Nord wytwarzane są w naszym własnym zakładzie produkcyjnym w Danii Każdy z nich wytwarzane jest zgodnie z zasadami GMP( Dobra Praktyka Produkcyjna) HACCP oraz zgodnie z duńską kontrola farmaceutyczną. GMP jest zbiorem zasad które muszą być spełnione aby produkcja leków i aktywnych składników farmaceutycznych odbyła się sposób gwarantujący wysoką jakość .Reguły te muszą być przestrzegane przez wszystkie firmy farmaceutyczne produkujące leki. Pharma Nord mimo że produkuje suplementy diety także podlega zasadą GMP. Zdecydowaliśmy się podporządkować tym surowym zasadom szczegółowej kontroli aby zagwarantować że nasze suplementy diety spełniają najwyższe możliwe standardy.

BIO MAGNEZ


Bio-Magnez zawiera kompleks złożony z trzech różnych soli magnezu dzięki czemu jest szybko rozpuszczalny i łatwo się wchłania
Pomaga w utrzymaniu zdrowych kości i zębów
Przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego i prawidłowych skurczów mięśni.Przyczynia się do redukcji uczucia zmęczenia.


Bio-Magnez jest kompleksem trzech różnych soli magnezu. Każda tabletka dostarcza 200 mg czystego magnezu. Bio-Magnez to połączenie organicznych i nieorganicznych związków magnezu, dzięki temu tabletka rozpuszcza się całkowicie w ciągu kilku minut- nawet u osób o obniżonej zawartości kwasów żołądkowych - gdzie zawartość magnezu jest przekształcana do przyswajalnej postaci jonowej. Bio-Magnez nie musi być spożywany w czasie posiłku.


Magnez przyczynia się do:
-prawidłowego funkcjonowania mięśni
prawidłowego metabolizmu energetycznego
-utrzymania zdrowych kości i zębów
utrzymania prawidłowych funkcji psychologicznych i równowagi elektrolitowej
-utrzymania prawidłowego funkcjonowania układu nerwowego
-zredukowania uczucia zmęczenia i znużenia
-odgrywa rolę w procesie podziału komórki

Składniki:
Węglan magnezu
Wodorotlenek magnezu
Octan magnezu
Celuloza mikrokrystaliczna
Fosforan diwapniowy
Hydroksypropylometyloceluloza
Stearynian magnezu
Dwutlenek krzemu


Magnez występuje w różnych produktach spożywczych. Dobrymi źródłami magnezu są:

zielone warzywa
migdały
orzechy
nasiona
owoce
jarmuż



To nie moje pierwsze spotkanie z suplementami Pharma Nord,już kiedyś pisałam Wam o kuracji↪  BIO SELEN CYNK


Magnez jest ważnym dla funkcjonowania naszego organizmu makroelementem, którego niedobór może powodować trudności z koncentracją, zmęczenie, trudności z zasypianiem, skurcze łydek i faktycznie od dłuższego czasu
borykam się z tego typu dolegliwościami więc to był znak aby uzupełnić magnez w organizmie.


Od firmy Pharma Nord otrzymałam 2 opakowania Bio magnezu na 2 miesięczna kurację
Dobra wiadomościa dla osób które tak jak ja nie lubią łykać pigułek jest fakt,że zażywamy jedynie jedną tabletke Bio magnezu dziennie, możemy ją również rozpuścić w wodzie,co najczęściej praktykuje.Tabletka jest dosyć duża ale rozpuszcza się bardzo szybko , nie trzeba długo czekać.Smak może nie jest najlepszy jak większości leków ale nie jest źle, jakby łykać aspirynę 😎

Po 2miesiacach dosyć regularnego stosowania gdyż czasami zdażalo mi się zapomnieć mogę stwierdzić że magnez wspomógł pozytywnie mój organizm 😊
Przede wszystkim od początku kuracji nie miałam skurczów łydek, które były dokuczliwe szczególnie nocą czy nad ranem.Czuje się mniej zmęczona niż zazwyczaj choć pogoda nie wpływa na przypływ energii. Nawet po pracy mam siłę pójść poćwiczyć na Zumbie 😁
Zasypia mi się troszkę lepiej ale w tej dziedzinie chyba nie osiągne w pełni satysfakcjonujących efektów gdyż jestem dosyć nerwowa choć faktycznie ostatnio lepiej panuje nad nerwami więc może i to też zasługa magnezu,kto wie 😎
Wiadomo kluczem to zobaczenia efektów kuracji jest systematyczność w przyjmowaniu leku.
Jeśli chodzi o cenę to za opakowanie 30 tabletek zawsze zapłacimy ok 30zl.

Odsyłam Was na stronkę Pharma Nord, możecie poczytać sobie o innych suplementach a także zachęcam do polubienia stronki Pharma Nord na FB ↪klik

Miłego i spokojnego weekendu 😉

11 komentarzy:

  1. używałam właśnie ten magnez :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam że mają świetny ten magnez

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego magnezu nie miałam, ale ogólnie zażywam i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię suplementy tej firmy, ale magnezu nie zażywałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o suplementy to przez ostatni miesiąc używałam drożdży piwowarkich od Lewitan. Przedstawione przez Ciebie to dla mnie nowość, którą jak tylko będę miała okazje wypróbuje ;)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na uzupełnianie magnezu z jedzenia i kosmetyków (magnez lepiej wchłania się przez skórę)

    Mój bolg

    OdpowiedzUsuń
  7. Suplementy nie dla mnie, bo ja ciągle zapominam ich brać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy05:56:00

    Ja zdecydowanie wolę zadbać o dietę zamiast faszerować się chemią w postaci supli

    OdpowiedzUsuń
  9. Również nie jestem za suplementami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również jestem bardzo nerwowa i zasnąć pomaga mi melisa wypita przed pójściem do łóżka. A jeśli chodzi o suplementy to cynk daje u mnie najlepsze rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie przepadam za braniem suplementów :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)