wtorek, 21 listopada 2017

Matowy róż Gosh Velvet Touch Matt


Hej kochani

Szminki w ciemnym różowym odcieniu królują w mojej kosmetyczce . Nawet gdy kupuję nowa szminkę to i tak zazwyczaj sięgam po odcień różu, taka lekka obsesja a może po prostu przyzwyczajenie, choć prawde mówiąc najbardziej pasuje mi ten kolorek i w nim czuję się najbardziej komfortowo.A przecież o to chodzi aby czuć się w czym dobrze i wygodnie i nie tylko znajduje to swoje odzwierciedlenie w ubraniach 😊
Podczas składania zamówienia na Iperfumy.pl mój wybór padł na szminkę z matowym wykończeniem GOSH VELVET TOUCH MATT



Przyznaje że nie używałam w nadmiarze produktów tej duńskiej marki więc to byl odpowiedni moment aby to nadrobić.
Moda na matowe szminki ciągle trwa i wcale się temu nie dziwie,mimo tego że lubię błyszczące kosmetyki to matowa szminka ma w sobie to coś , taką delikatna elegancję i chyba nigdy mi się nie znudzi.

Szminka Gosha zamknięta jest w klasycznym , czarnym, matowym sztyfcie z czarną połyskująca wstawka z logo marki.Opakowanie wydaje się myć solidne, zamykane na klik, dzięki czemu nie otwiera się w torebce.Na dole opakowania widnieje naklejka w odcieniu szminki z jej numerem.


Mój kolorek  to 06 raspberry czyli ciemniejszy róż .Po aplikacji na usta wpada troche w czerwień, szczególnie na zdjęciach.
Na szmince również widnieje wytłoczone logo GOSH, ładnie się to prezentuje.

Szminka posiada zbita, twarda lekko sucha konsystencje ale dosyć łatwo sunie po wargach nadając im mocny, matowy kolorek.Pigmentacja szminki jest dobra ,po dwóch pociągnięciach mamy mocno podkreslone usta.Szminka nie klei się ,choc po aplikacji wyczuwa się ochronna powłokę na ustach .Posiada delikatny , pudrowy zapach.Dosyć długo utrzymuje się na ustach gdy nic nie jemy czy nie pijemy.Po posiłku ściera się stopniowo ,nie jest w całości "zjadana"

W składzie szminki znajdziemy naturalne woski i nawilżający kwas hialuronowy.
Nie zauważyłam po jej aplikacji nadmiernego wysuszenia ust,nie bardziej niż w inny matowych szminkach ale daleka jestem od twierdzenia że mocno je odżywia.

Przyjemna szminka , dosyć wydajna i stosunkowo przystępnej cenie.

Lubicie kosmetyki marki GOSH? Macie swoje perełki?

Na FB trwa rozdanie z 👉glinkami rosyjskimi.Zapraszam😊

21 komentarzy:

  1. piękny odcień i ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam styczności jeszcze z produktami tej marki :)
    Kolor bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor naprawde świetny :3

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko używam takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor bardzo ładny, mnie jednak by on nie pasował

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny ma kolorek, z gosha mam tylko produkty do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny odcień - mój kolor zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor :) Nie miałam nic z tej firmy, ale słyszałam od koleżanek, że mają dobre jakościowo kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity jest ten kolorek!!! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)