poniedziałek, 6 listopada 2017

Wyniki rozdania


Hej wszystkim

Mam dzisiaj w pracy leniwy, spokojny poniedziałek więc stwierdzilam,że ogłosze dzisiaj wyniki rozdania z okazji 5rocznicy istnienia bloga 😊

Dziękuję Wam serdecznie za życzenia , jestem mi bardzo miło że wiele z Was jest już ze mną niemal od początku ale oczywiście cieszę się bardzo z poznawania nowych osób 😘 Przesyłam Wam buziaki 🤗

Mam też nadzieję,że będę mogła poznać nowych obserwatorów i ich odwiedzić nim ktoś zniknie po rozdaniu😎 Liczę że zostaniecie tutaj na dłużej 😊

Każdej osobie przydzielilam numerek , chronologicznie według zgłoszeń.
W rozdaniu wzięło udział 42 osoby.

1.Zaneta Serocka
2.Iwona
3.Beauty B
4.Czerwona filiżanka
5.Marysia Familia
6.Natalia Górniak
7.MagdalenaB
8.AnitaB
9.Anna Domagała
10.Kinga 18
11.Izebela Cetera
12.Cossandra de Lune
13.Anna Zierold
14.Agnieszka
15.Paulina Chojnacka
16.Paulyna
17.MD BZ
18.Barbara Danielewska
19.KlaudiaM
20.Jasmine Vise
21.Nadia
22.Regazza
23.Sylwia Orzechowska
24.Lady Blue
25.Truskavkowe Love
26.Lizzie
27.Cieply kącik
28.Miss Lelitka
29.Hair World
30.Ivi
31.Klaudia Kowalska
32.Izabela Rejman
33.Haniabilas
34.Monika S
35.Ada Norman
36.Anna Szychowiak
37.Monika Szypa
38.Wero Nika
39.Emerycia
40.Verierra
41.xxxstokrotkaxx
42.Saszka K


Szczęśliwy numerek to 


Gratuluję Monika Szypa !!!

Pisze do Ciebie wiadomośc😘

Dziękuję jeszcze raz za udział w rozdaniu.
Niedługo rozdanie na FB 😋

Pozdrawiam 🤗


12 komentarzy:

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)