wtorek, 5 grudnia 2017

Kosmetyki Isana - niska cena i świetne zapachy.


Hej kochani

Mało kto nie zna Rossmann-owskich kosmetyków marki Isana.W ich asortymencie znajdziemy kosmetyki pielęgnacyjne do ciała i włosów.
Szczególnie lubię limitowane serię zeli pod prysznic po które często sięgam ale szamponem ,odżywka czy innym produktem  tej marki też nie pogardzę😊

Aktualnie w posiadaniu mam dwa żel pod prysznic, jeden Isana Warning Sugar Plum i Isana Cosy Dreams oraz  szampon Polysk Koloru z Granatem i Guarana i odżywkę Intensywnie pielęgnująca z miodem i wanilia .


Isana Warming Suger Plum z limitowanej serii ma słodki, mocny śliwkowo karmelowy zapaszek i za to głównie lubię żele Isany za fajne połączenia zapachowe bo jest chodzi o skład to zazwyczaj nie znajdziemy w nim ekstraktów , witamin czy substancji aktywnych, jedyne podstawowe składniki myjące, oczyszczajace , zmiękczające  skórę z dodatkiem nawilżaczy .


Podobnie jest w żelu Isany o zapachu mandarynki i drzewa sandałowego , skład jest prosty i dosyć ubogi ale zapach świetny,żel pachnie jak świeży, pyszny sernik... mniam 😋 W dodatku samo opakowanie przywołuje przytulne , ciepłe skojarzenia.Poza tym żel ma po prostu oczyscic nasza skórę bez jej nadmiernego wysuszenia i w tej roli żele spisują się dobrze .


Na prawdę uwielbiam ta różnorodność zapachów ,za każdym razem sięgam po inny tym bardziej że ich cena jest bardzo niska koło 3-4zl więc tym bardziej warto.👍

Jeśli chodzi o produkty do pielęgnacji włosów to w składzie znajdziemy więcej dobrych dodatków.


Szampon do włosów farbowanych z ekstraktem z guarany i granatu faktycznie ma te składniki w składzie wzbogacone hydrolizowanymi proteinami pszenicy i witamina B3. 
Szampon  dobrze się pieni, porządnie oczyszcza włosy i posiada świeży ,lekko słodki zapach owocu granatu.


Odżywka do włosów ma słodki waniliowo śmietankowy zapach a w składzie ekstrakt z wanilii , witaminę B3, pantenol i miód oraz inne substancje nawilżające , odzywcze ,renatluszczajace . Dobrze nawilża i wygładza włosy.

A jakie produkty z Isany wpadły Wam do koszyka??

19 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego kosmetyku tej marki ale zapachy muszą być cudowne. Z rossmannowskich produktów polecam również Alterrę. Składy całkiem fajne, zapachy przyjemne i ceny bardzo kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te żele. Mają cudowne zapachy, są mega tanie i dobrze myją :) czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam kosmetyków z Isany, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:10:00

    O dziwo nie miałam jeszcze żadnych żeli pod prysznic z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię żele Isany, innych produktów jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych produktów, ale jeszcze są w sprzedaży, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo często kupuję ich żele, zawsze zaskakują mnie zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusi mnie Sugar Plum :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię produkty Isany. Kiedyś regularnie sięgałam po żele, głównie kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te limitowane serie z Isany!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię żele z Isany ❤👍
    Pięknie pachną i ładnie wyglądają w łazience 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne sa te zapachy <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/12/trendy-wings-uniwigscom.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten mandarynkowy żel pod prysznic to moje odkrycie roku <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne jest to, że mają tak dużą gamę zapachową ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam szampon do włosów z Isany i więcej już nie sięgam...kompletnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety, z powodu składu to nie mój klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam limitowane zapachy Isany.. szczególnie te zimowe. Żele pod prysznic kuszą szczególnie.. ach te zapachy 😍😍

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)