czwartek, 4 stycznia 2018

Co nowego...w kosmetyczce


Hej kochani

Witam Was po świątecznej przerwie 😊
Trochę miałam nerwowy koniec roku ale powoli wszystko się uspokaja i trzeba znaleźć chwilę na blogowe życie 😁
W grudniu przybyło mi parę nowości ,a że nie miałam kiedy o nich napisać w starym roku to teraz nadrabiam zaległości 😎


Jeszcze przed świętami dzięki szybszej wysyłce trafiło w moje rece grudniowy Shinybox Magic Happens .


W pudełku znalazłam parę fajnych produktow jak żel pod prysznic Bernangen wraz z balsamem do ciała .


Oba produkty pełnowymiarowe.Peeling do ciała Kueshi o świetnym bananowym zapachu również pełnowymiarowy.


Krem do rąk The Secret Soap Store z masłem shea, idealny do torebki i pieknie pachnie pomarańczami😊
Hydrożelowe płatki pod oczy Exclusive Cosmetics, Delia krem BB korygujący niedoskonałości,Farmona Dermacos zel punktowy na niedoskonałości,w końcu coś  dla mojego typu cery.W saszetkach peeling i maska Efectima oraz baton by Ann oraz próbka kremu Orphica i kartka zapachowa Elysium że zniżka do sklepu maxbenjamin z naturalnymi świecami ,która miała być pachnąca ale nic nie pachnie niestety ale to szczegół.



Ogólnie pudełko na plus, chętnie wszystko przetestuje może oprócz kremu BB ,bo to produkt nie dla mojej cery ale komuś innemu posłuży 😊

Kolejna przesyłka dotarła do mnie dzięki akcji testowania produktow Cosnature do których testów załapałam się na blogu Michała Twoje Źródło Urody.


Do testów wybrałam olejek do ciała z owocem granatu Cosnature oraz piankę do mycia twarzy oczyszczająca  z melisa i cytryną.Dodatkowo znalazłam w pudełku miniaturkę szamponu do włosów Cosnature oraz sporo próbek kremów.
Recenzja pod koniec stycznia 😋

Do grudniowego koszyka wpadlo mi parę produktow do stylizacji paznokci, kupiłam stylograf do rysowania wzorków, dwa tusze,mały stempel i blaszkę, szablony do paznokci , naklejki, cążki do skórek.Na razie ciągle nie mam kiedy ich porządnie przestestowac więc czekają na luźniejszy czas.


Z Ali po 2 miesiącach przyszła do mnie mini lampka led na telefon do selfie,taki śmieszny gadżet , też czeka w kolejce , sprawdzałam ja tylko przez chwilę , zobaczymy jak się sprawdzi przy pstrykaniu zdjęć.😊


Do koszyka wpadlo też parę produktow pielęgnacyjnych jak płyn micelarny AA, tonik Bielenda Ogórek i Limonka,maska do włosów Kallos Multiwitamina, płyn do kąpieli Isana i żel do higieny intymnej Femina


No i tym zakupowy rok 2017 uważam za zamknięty , teraz ciekawe jakie nowości przyniesie Nowy Rok,mam nadzieję że dosyć obfite czego i Wam życzę 😁
Czekam jeszcze na podkład w pudrze Polka który udało mi się upolować w grudniu na FB , jestem go bardzo ciekawa😋

A jak Wam zakończył się stary rok a zaczął nowy?

28 komentarzy:

  1. Kosmetyki Cosnature bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam trochę bardziej ubogą wersję shinyboxa ale i tak jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam Cosnature, ale wyglądają ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki Cosnature bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Selfie ring jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile nowości :P

    OdpowiedzUsuń
  7. super nowości uwiebiam kosmetyki cosnature :D

    OdpowiedzUsuń
  8. z pudełka w oko mi wpadły jedynie kosmetyki Barnängen

    OdpowiedzUsuń
  9. Przybyło Ci kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo swietnych i ciekawych produktów :*

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie tego typu pudełeczka, zawartość na plus! ☺ A co do narzędzi do pazurków to - chciałabym! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie najbardziej zainteresowały produkty do stylizacji paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  13. zapomniałam tej lampki zamówić a już bym ją miała... gdybym odrazu zamówiła ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama zamówiłam teraz prenumeratę shiny boxa :D już nie mogę się doczekać styczniowego pudełka! :D miałam listopadowe i jestem nim zachwycona! :D

    u mnie na blogu właśnie pojawił się nowy wpis - zapraszam :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Noo no sporo tych dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja zaopatrzyłam się trochę w Baleę, bo koleżanka mi z niemiec przyziozła

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nowości, zaciekawiła mnie ta lampka

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kupić ten ring na telefon ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poważnie myślę, o tej lampce małej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lampka wygląda mega kosmicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo ciekawych rzeczy! :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech dobrze służą ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)