środa, 28 lutego 2018

Bielenda Neuro Glicol Vit C


Hej kochani

Wprowadzenie kosmetyków z kwasami do naszej codziennej pielęgnacji to dobry krok tym bardziej w jesienno zimowych miesiącach gdzie mamy deficyt słońca ,na które należy uważać podczas kuracji kwasami.
Na rynku jest wiele firm mających w asortymencie tego typu kosmetyki,ja w ostatnim czasie upodobałam sobie kosmetyki marki Bielenda do których lubię wracać,czesto wrzucam cos do koszyka na Iperfumy by Notino.Testowalam już serum rozświetlające Bielendy z którym się polubiłam więc podczas kolejnych zakupów postanowiłam sięgnąć po kolejne produkty tym razem z serii BIELENDA NEURO GLICOL VIT C, Eksfoliujacy krem na noc oraz serum odmładzające.


OPIS PRODUKTU:

Eksfoliujący krem korektor zmarszczek i przebarwień do cery pozbawionej blasku z widocznymi niedoskonałościami: szarej, zmęczonej, mieszanej, tłustej, z przebarwieniami i rozszerzonymi porami, z objawami utraty jędrności i widocznymi zmarszczkami.

Krem skutecznie podnosi jakość i kondycję skóry. Dzięki zawartości KWASU GLIKOLOWEGO w stężeniu 2% i w 100% stabilnej witaminy C gwarantuje podwójną, nowoczesną eksfoliację, w wyniku czego skóra zostaje dogłębnie zrewitalizowana i odnowiona, zmarszczki wygładzone, a przebarwienia zredukowane. Zawarty w kremie NEUROPEPTYD ma na celu wywołanie podobnych procesów w skórze, jak zabiegi medycyny estetycznej z użyciem toksyny botulinowej, która blokuje skurcze mięśni twarzy odpowiedzialne za powstawanie zmarszczek. Preparat skutecznie opóźnia procesy starzenia, zwęża pory, redukuje błyszczenie cery mieszanej, ujędrnia i optymalnie nawilża. Wyrównuje koloryt i dodaje blasku cerze.


Krem mieści się w szklanym pojemniku o pojemności 50ml.Konsystecja kremu gęsta o cytrusowym zapachu.


SKŁAD:

Aqua (Water), Isohexadecane, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Tocopheryl Acetate, Glycolic Acid, Sorbitan Palmitate, Ethylhexyl Stearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, 3-0-Ethyl Ascorbic Acid, Acetyl Hexapeptide-8, Allantoin, Tocopherol, Squalene, Ascorbyl Palmitate, Beta-Sitosterol, Dimethicone, Lecithin, Hydrogenated Vegetable Glycerides Citrate, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Polycrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Propylene Glycol, Caprylyl Glycol, Potassium Hydroxide, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Methylparaben, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

W składzie kremu znajdziemy 2% kwas glikolowy ktory wspomoże wygładzenie, odnowę skory i pobudza syntezę kolagenu, zmniejsza problemy trądzikowe , opóźnia procesy starzenia się skóry.Do tego stabilna postać witaminy C  daje skórze ochronę przed wolnymi rodnikami , rozjaśnia i dodaje  energii .Skladniki odżywcze , nawilżające jak masło shea, olej z orzechów makadamia, witamina E, alantoina ,skwalen, lecytyna, olejek pomarańczowy dodatkowo wspomagają pielęgnację skóry.W składzie znajdziemy  również składniki ropopochodne, silikon, parabeny, substancje zapachowe, konserwanty.

Krem pomimo gęstej konsystencji łatwo rozprowadza się po skórze, dosyc szybko się wchłania , pozostawia na skórze lekki nawilżający film ale również dobrze wygładza skórę. Nie podrażnia mojej tłustej cery.Stosuje go na zmianę z serum lub razem z nim na noc.Pojemnosc 50ml.

OPIS PRODUKTU:

Eksfoliujące neuromimetyczne serum odmładzające do cery pozbawionej blasku z widocznymi niedoskonałościami: szarej, zmęczonej, mieszanej, tłustej z przebarwieniami i rozszerzonymi porami, z objawami utraty jędrności i widocznymi zmarszczkami.

Serum skutecznie podnosi jakość i kondycję skóry. Dzięki zawartości KWASU GLIKOLOWEGO w stężeniu 4,5% i w 100% stabilnej witaminy C, gwarantuje podwójną, nowoczesną eksfoliację, w wyniku czego skóra zostaje dogłębnie zrewitalizowana i odnowiona, zmarszczki wygładzone, a przebarwienia zredukowane. Zwarty w serum NEUROPEPTYD ma na celu wywołanie podobnych procesów w skórze, jak zabiegi medycyny estetycznej z użyciem toksyny botulinowej, która blokuje skurcze mięśni twarzy odpowiedzialne za powstawanie zmarszczek. Preparat skutecznie opóźnia procesy starzenia, zwęża pory, redukuje błyszczenie cery mieszanej, ujędrnia i optymalni nawilża. Wyrównuje koloryt i dodaje blasku cerze.


Serum zamknięte w szklanej butelce z pompką w roli aplikatora o pojemnosci 30ml.
Konsystencja lekko wodnista, żelowa , zapach podobny jak kremu choć mniej wyczuwalny, bardziej wyczuwa się obecność kwasu .


SKŁAD:

Aqua (Water), Glycolic Acid, Sodium Lactate, 3-0-Ethyl Ascorbic Acid, Panthenol, Citric Acid, Disodium Phosphate, Acetyl Hexapeptide-8, Caprylyl Glycol, Hydroxyethylcellulose, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.



W składzie mamy większą dawkę kwasu glikolowego 4,5% a także jak w kremie witaminę C , nawilzajacy i zluszczajacy mleczan sodu, łagodzący pantenol, przeciwzmarszczkowy związek peptydowy , substancje pomocnicze regulujące pH,emolienty,nośniki substanci aktywnych, zagęstnik i konserwanty na końcu.
Sklad krótki i dosyć treściwy.
Serum szybko wchłania się w skórę,nie pozostawia po sobie żadnej warstwy, podczas aplikacji możemy odczuwać lekkie mrowienie skóry co jest normalne przy kwasach.

A jak z działaniem obu kosmetykow?

Ogólnie jestem zadowolona choć nie ma co się spodziewać od razu cudów, wygładzenia zmarszczek czy buzi jak pupa niemowlaka 😋 To po prostu dobre pielęgnacje kosmetyki które mogą nas wspomóc w walce z niedoskonałościami, przebarwieniami czy szarą , mało jędrna skóra.Regularne stosowanie wpływa na lepsze ujedrnienie, ujednolicenie i wygładzenie skóry.Staje się ona bardziej rozświetlona i mnie szara.Z tego duetu najbardziej lubię serum , dobrze napina skórę i pomaga mi rozjaśnić przebarwienia , ślady po trądziku.Na początku stosowałam serum codziennie na noc potem już 2-3 razy w tygodniu i to w zupełności wystarczy.Czasami zamiennie z kremem który dobrze dodatkowo nawilża, odżywia skórę dzięki zawartości oleju makadamia i masła shea.
Kosmetyki polecane do pielęgnacji skóry tłustej, szarej, pozbawionej blasku, mało jędrnej z widocznymi zmarszczkami.
Kosmetyki nie są przystosowane do pielęgnacji skóry naczynkowej.
Cena kosmetyków około 20-23 zł na Iperfumy by Notino

Czy lubicie kosmetyki z kwasami?
Jakich używacie?

27 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować tą serie od Bielendy. Bardzo lubię ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cera dobrze reaguje na produkty z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie widziałam jeszcze tej serii.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam teściowej ten krem i jest bardzo zadowolona po kilku zastosowaniach, zauważyła że skóra już nie jest taka szorstka jak była. Sama zastanawiam się nad tym serum. Szukam czegoś do cery naczynkowej ale i mam mocno widoczne rozszerzone pory, mam nadzieję że u mnie również sprawdzi się świetnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum nie jest wskazane do pielęgnacji cery naczynkowej więc trzeba zachować ostrożność

      Usuń
  6. Nie widziałam tej serii, ale gdzies mam próbkę tego serumn więc zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki do twarzy z zawartością witaminy C, bardzo dobrze działają na moją cerę.

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nic nie mialam z Bielendy. czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam to serum i w sumie jakoś mnie nie zachwyciło, nawet nie wiem dlaczego, ale po kilku miesiącach nieużywania wylądowało w koszu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja starań się wykorzystać do końca choć nie używam go regularnie 😊

      Usuń
  10. JEszcze nie miałam okazji poznać, ale chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej chwili używam serum z kwasem hialuronowym. Tych kosmetyków nie miałam okazji poznać, ale zawartość wit. C brzmi obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne delikatne kosmetyki lubię :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/02/wishlista-inspiracje-wiosna-lato-2018r.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej serii, ale raczej nie są one dla mojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ukrywajmy, witamina C sprawdzi się wszędzie i na pewno nie zrobi szkód! Muszę zaopatrzyć się w produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę fajnie wygląda ta seria od Bielendy.Chetnie o niej pomyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam tych kosmetyków, aczkolwiek jestem ciekawa. Zmarszczek nie mam póki co, a przynajmniej żadnej jeszcze nie zauważyłam, więc może poprawi ogólnie kondycję mojej skóry twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kosmetyki z Bielendy! A im więcej mam okazję wypróbować tym więcej lubię! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubie produkty z witaminą C ale z Bielendy jeszcze nic nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi by sie przydaly takie kosmetyki teraz zwlaszcza zima :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj takie kosmetyki teraz są na wagę złota

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię kosmetyki o cytrusowym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie widziałam tego produktu

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy serum powinno mieć żółty kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze pamiętam serum ma lekko żółte zabarwienie.

      Usuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)