poniedziałek, 19 lutego 2018

Bielenda tonik matujący Ogórek Limonka


Hej kochani🤗

Od jakiegoś czasu bardzo lubię sięgać po produkty Bielendy.Ich receptury rozwinęły się w ciągu ostatnich lat i mają coraz lepsze i ciekawsze składowo kosmetyki i te zwykłe i te do użytku profesjonalnego.
Bohater dzisiejszego posta istnieje na rynku już od wielu lat i może nie powala naturalnym składem ale ma o swoje zalety czyli TONIK MATUJĄCY BIELENDA OGÓREK I LIMONKA


OPIS PRODUKTU:

Antybakteryjny bezalkoholowy tonik pomaga zwalczyć problemy:

– błyszczącej skóry narażonej na powstawanie wyprysków
– rozszerzonych i zablokowanych porów
– pryszczy, zaskórników, przebarwień.

Działanie
Tonik usuwa brud, tłuszcz i zanieczyszczenia. Zwęża i zamyka pory, osusza wypryski, zmniejsza wydzielanie sebum, doskonale nawilża.

SKUTECZNIE I DŁUGOTRWALE MATUJE –  pozostawia skórę bez błyszczenia przez cały dzień. Łagodzi podrażnienia, rozjaśnia przebarwienia.

Tonik zamknięty w przezroczystej butelce o pojemności 200ml.Posiada zielona barwę i świeży ,cytrusowy,delikatny zapach.



SKŁAD:


Tonik przeznaczony jest do pielęgnacji skóry tłustej i mieszanej i do tego typu skóry mogę po polecić.Dobrze tonizuje, matuje,odświeża, oczyszcza skórę,nie wywołał u mnie żadnych podrażnień i negatywnych skutków.Nie zauważyłam żeby zostawiamy po sobie jakiś film.
Robi to co do niego należy.
W składzie znajdziemy parę dobroczynnych składników choć są i te mniej dobre ,ale nie jest to produkt naturalny.Poczatek składu humektantowy , odpowiadający za nawilżenie skóry i utrzymanie wody w warstwie rogowej naskórka.
Dalej mamy witaminę B3 wykazująca właściwości antyoksydacyjne, przeciwzapalne, przeciwlojotokowe, łagodzące, nawilżające.Ekstrakt z ogórka o działaniu przeciwzapalnym, łagodzącym, złuszczającym i rozjaśniającym podobnie jak kolejny składnik czyli ekstrakt z limonki, oczyszczający, tonizujący i odświeżający skóre.Kwas salicylowy czyli substancja aktywna wykazująca działanie przeciwtradzikowe,zluszczajace.Alantolina odpowiedzialna za regenerację, nawilżenie, łagodzenie podrażnień, stymuluje proces gojenia się ran.Proszek z liści aloesu łagodzi i regeneruje skórę.Kwas mlekowy silnie nawilża skórę .
Resztę składu zajmują konserwanty, parabeny i substancje zapachowe.
Dobrze że nie znajdziemy w składzie alkoholu który staram się omijać w kosmetykach do codziennej pielęgnacji gdyż może wysuszać skórę.
Cenowo wypada dobrze gdyż kupimy go za ok 13 zł na Iperfumy by Notino
Mogę mu dać mocna 4 👍

Ps.Zdrowka Wam życzę kochani bo mnie dopadła grypa 😪😫

34 komentarze:

  1. lubię ogorkowe toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go. Mialam rozana wersja i bardzo ja lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go, ale już wiem, że byśmy się polubili ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam go, ale z tej serii znam krem do twarzy, który był całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy kosmetyk choć ja najczęściej w roli toników używam hydrolatów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Bielendę. Dobra jakość za dobrą cenę. Używam wielu kosmetyków tej marki :) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko co ogórkowe świetnie służy mojej cerze :) ten tonik wydaje się być bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosowałam tego produktu bo od pewnego czasu używam płynów micelarnych, ale na lato taki tonik do odświeżenia skóry myślę że by mi się przydał, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj w roli tonika stosuję hydrolaty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego toniku. Pewnie z uwagi na obecność kwasu salicylowego nie mogłabym go używać na co dzień, ale raz na kilka dni, czemu nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki poprawny się wydaje :)
    Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam go w wakachje, kupiłam na wyjeżdzie i nawet był fajny

    OdpowiedzUsuń
  14. tego toniku jeszcze nie znam, ale chętnie go wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam go, ale może kiedyś dam mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię produkty Bielendy! Tego akurat nie testowoalm. Kiedyś na pewno spróbuje!
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  17. przemawia do mnie ten zapach, chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego nie miałam. Ale zakochana jestem w peelingach do ciała tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bielęnde znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie miałam nic z Bielendy. Tonik jest niedrogi, więc może się skuszę na początek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Toniku nie znam, choć bielendę bardzo lubię i często po nią sięgam. Kiedyś nie przepadałam za zapachem kosmetyków w których składzie znaleźć można ogórek, ale z racji tego, że minęło od tego już bardzo dużo czasu, to chętnie przetestuję ten tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię toniki ogórkowe są zawsze takie odświeżające aczkolwiek tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś miałam tonik ogórkowy, ale innej firmy. : )

    OdpowiedzUsuń
  24. oj ja rzadko używam toników.
    Zdrowia życzę, ja obecnie jestem na zwolnieniu lekarskim, więc wiem jak to jest:P
    PS. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zastanawiam sie, czy nadawalby sie do skory suchej. Ale toniki lubie, ogoreczki tskze, a Bielenda jest mi doskonale znana marka. Brzmi kuszaco :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam już kilka kosmetyków Bielenda i nie zawiodłam się na nich.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam go jeszcze nigdzie, a szkoda, bo z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja wolę hydrolaty- mają skład idealny ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa jestem czy faktycznie zwęża pory i matuje na długie godziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze, że coraz więcej toników nie ma w składzie alkoholu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam, ale brzmi fajnie :-) Jeśli wpadnie w moje łapki - wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bielenda, czyli jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych, mam od nich inny tonik i bardzo lubię go używać

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)