wtorek, 27 lutego 2018

Shinybox Love oraz Create Your Style - czy podbiły moje serce?


Hej kochani

Powoli powracam do życia po grypie która dała mi w kość dlatego mało mnie tutaj było w ostatnim czasie.
Dzisiaj przedstawienie zawartości moich pudelek Shinybox, czyli wersji lutowej Love


 oraz pudełka z kosmetykami do pielęgnacji włosów marki Schwarzkopf Create Your Style .


W pudełku Love znalazły się wymienne kosmetyki pełnowymiarowe marki Floslek Pharma,mi przypadł Szampon zapobiegający wypadaniu włosów, ciekawy kosmetyk,nie miałam z nim wcześniej styczności więc chętnie zużyje tym bardziej że mam słabe włosy ale wątpię żeby pomógł na to sam szampon  ale szczegól.


Kolejny produkt pełnowymiarowy to tabletki odchudzające przeznaczone do szybkiej utraty wagi i przy problemach z cellulitem ThermLine Fast, cieszę się że znalazły się w pudełku z pewnością wykorzystam je na wiosnę wspomagająco przy drobnym odchudzaniu😎

W pudełku znalazła się również szminka w płynie Smart Girl Get More w ślicznym wiśniowo jagodowym  kolorku, jestem zadowolona ,ma śliczny kolor i  zapach😊


Cleanhands ochronny krem do rąk zawsze się przyda w pielęgnacji skóry dłoni, praktyczny dodatek.

Mini zestaw Simple I Want do cery mieszanej i normalnej zawiera próbki 5ml.toniku i emulsji nawilżającej,nie znam produktów tej marki więc chętnie je wypróbuje choć trochę razi ich wielkość starcza może na 2 razy.


Kueshi woda micelarna w rozmiarze travel size  jest u mnie mile widziana , lubię produkty tej marki.

Z maseczek w pudełku znajdziemy maskę w płachcie Purederm malinowo kolagenowa na twarz, jestem jej ciekawa .
Druga maska powędruje w inne ręce gdyż jest to maseczka Tolpa do cery naczynkowej.


Jak zwykle znajdziemy w pudełku i kupony zniżkowe , po raz kolejny voucher dr Barbara tym razem na kurs online na doradcę dietetycznego z certyfikatem oraz kod zniżkowy na kosmetyki Smartgirl.

Z próbek znalazły się w pudełku ampułka z serum że śluzu ślimaka Bergamo oraz saszetka kremu do twarzy Dna Winkle

W drugim pudełku mamy kosmetyki do włosów szampon Shauma Nature Moments,ma świetny kokosowy zapach 😁

Odżywka Gliss Kur z keratynowym serum, również fajny produkt, lubię wracać do drogeryjnych odżywek.


Suchy szampon Got 2b na pewno się przyda ,nie miałam go jeszcze.

Lakier do włosów Taft, dawno nie używam lakierów do włosów, bardziej przydałaby mi się pianka do włosów ale trudno .


Spray do włosów Live Color, którym możemy zmieniać kolor włosów a który zmywa się po jednym myciu.Mi trafiła się wersja z siwym kolorem ,nie bardzo dla mnie podobnie jak farba Pure Color w kolorze brązowym, chętnie bym wypróbowała gdyby była czerwona, szkoda że kolory farb nie były przydzielane indywidualnie.

Podsumowując pudełka nie są złe ale czuć w tym miesiącu mały niedosyt, bardziej jestem zadowolona z pudełka Creator niż Love,zabraklo mi w nim tego czegos ,mam nadzieję że wersja marcowa będzie bardziej udana 😊


A jak Wam podobają się pudełka?

26 komentarzy:

  1. Lubię szampony z Schaumy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:25:00

    Jak dla mnie super zawartość pudełeczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem zadowolona ponieważ w boxach znalazłam akurat to czego potrzebowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też jestem bardziej zadowolona z pudełka Schwarzkopfa. Jedyny nie wypał to kolor farby... dla mnie rudy? serio? Chociaż trochę powinni wracać uwagę na to, co komu dają... Bo jednak wiedzą, że mam blond włosy po ankiecie... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda dla mnie kolor też nie ten co używam

      Usuń
  5. widziałam te pudeleczka juz na kilku blogach i musze przyznac ze fajna zawartość

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczkę Purederm mam w swoich zapasach

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle dobroci ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pudełeczko :) Lubie maseczki Purederm :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna zawartość tych pudełęk, każdy coś znajdzie dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja trafiłam na farbę blond, a wolałabym brąz / czarny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę to głupie takie dawanie farb w ciemno 😒

      Usuń
  11. Mnie by nie zachwyciły te pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dużo ciekawych kosmetyków ;)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam już kilka razy te pudełka i mi bardziej podoba się to z kosmetykami do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna zawartosc z produktami do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mało miłosna zawartość. Jestem średnio zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się zawartość obu pudełek i w obu znalazłam kilka kosmetyków, które chętnie bym sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Te pudełka jakoś mnie nie przekonały :/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna te edycja, jak najbardziej udana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie nic specjalnego. Po takich pudełeczkach raczej oczekuję znalezienia nowości czy mało znanych kosmetyków, a nie tych z pierwszej lepszej drogerii (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trafi się na fajne kosmetyki ale nie zawsze niestety choć lubię takie po prostu praktyczne które przydają się w codziennej pielęgnacji 😊

      Usuń
  20. Szampon Shauma kokosowy musi pachnieć obłędnie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi sie akurat podoba ten box. Czytalam duzo opinii na jego temat. I sa mieszane uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten box akurat wpadł w moje gusta

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłego używania!

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)