wtorek, 6 lutego 2018

💞Walentynkowy czas - pomysły na prezent


Mamy już luty... A z jakimś wydarzeniem kojarzy nam się ten miesiąc ?
Oczywiście że świętem zakochanych , dniem sw Walentego, przypadającym co roku 14 lutego.💞
W ten dzień lubimy celebrować nasze uczucia, obdarowywac upominkami bliska osobe, to dzień gdy witryny sklepowe obwieszone są czerwonymi serduszkami i różnego rodzaju ozdobami walentynkowymi.Obchodzenie dnia sw.Walentego to piękna tradycja, choć stała się ona dosyć komercyjnym świętem jest to radosny i miły dzień w roku gdy szczególnie chcemy okazać uczucia drugiej osobie i nie na w tym nic zlego. Każdy dzień jest dobry na powiedzenie komuś KOCHAM CIĘ 💋❤

Ciekawa jestem czy Wy obchodzicie to święto a jeśli tak to w jaki sposób?

A ja dzisiaj przygotowałam propozycje upominków jakimi kusi nas sklep Iperfumy by Notino
Do wyboru mamy sporo pozycji wśród perfum które możemy zakupić w promocyjnych cenach i również kosmetykow czy gadżetów.


Co tym razem wpadło mi w oko 😁



❤Szczoteczka soniczna Foreo Luna w różnych wersjach do wyboru to praktyczny gadżet do pielęgnacji i oczyszczania skóry twarzy który zbiera wiele pozytywnych recenzji .Dobre oczyszczenie skóry to podstawa pielęgnacji A do tego szczotka wygląda  zachęcająco i bardzo kobieco , dostępna jest w paru wersjach kolorystycznych.

❤Pupa All You Need to wielofunkcyjna paleta do makijażu ust zawierająca 4 pomadki i dwa błyszczyki . Zamknięta w nietypowym, gadżeciarskim opakowaniu w kształcie sowy.

❤Suszarka do włosów Remington Dryers Bombshell Pink Retro z wymiennymi końcówkami zapakowana w ładny, różowy pokrowiec przyda się każdej kobiecie.Nie dość że prezentuję się świetnie
to jest to dosyć praktyczny prezent.


❤Scottish Fine Soap Pink Amber to szkockie ekologiczne mydełka z wersji luksusowej Pink Amber stworzone z oleju kokosowego, palmowego, bursztynu, wzbogacone witaminami, obwiniente kest w pergamin i  zamknięte w stylowej puszce ozdobionek szkockimi wzorami.

❤Spiritime to marka francuskich kosmetyków pielęgnacyjnych produkująca kosmetyki na bazie olejków , skladnikow  aktywnch,wyciagow  z owocow i ekstraktów kwiatowych.W ofercie posiadaja również świece zapachowe, wyrabiane na bazie naturalnych woskow roślinnych i esencji zapachowych.Rozowa wersja świeczki w puszce Flower Time jest o zapachu frezji,do wyboru mamy również inne wersje zapachowe

❤Issabelle Laurier pod tą nazwą kryja się produkty pielęgnacyjne do kąpieli, jak mydlane róże do kąpieli ukryte w opakowaniu w kształcie serca ,w sam raz nadają się na walentynkowy podarunek.



Perfumy to zawsze dobry pomysł na prezent.Gdy boimy się że nie trafimy w gust bliskiej osoby zawsze można kupić perfumy które ktoś używa lub używał.
Ja mogę polecić ❤Lancome Vie Est Belle, używam ich od niedawna ale już je pokochałam.Maja cudowny słodko pudrowy zapach, długo utrzymuja się na skórze i zamknięte są w ślicznym flakonie.

❤Perfumy Lolita Lempicka to również dobry wybór dla osób lubiących cieplejsze zapachy.Swiezy,kwiatowo owocowy zapach zamknięty w pięknym flakonie w kształcie jabłka.

❤Dolce Gabbana The One orientalno kwiatowy , subtelny i elegancki zapach zamknięty w klasycznym flakonie.Mialam próbkę i stwierdziłem że warto do niego wrócić i go lepiej poznać 😁




Jeśli chodzi o męskie prezenty to klasycznie sięgnęłabym bym po coś praktycznego dla naszej drugiej połówki choć oczywiście to kwestia indywidualna.

❤Zestaw do golenia Gillette zamknięty w opakowaniu w którym mamy maszynkę do golenia i żel do golenia . Do wyboru mamy sporo zestawow a dodatkowo jest promocja na kosmetyki Gillette,gdy wydamy 82zl ręcznik oraz przesyłkę mamy gratis 😊

❤Zestaw perfum Calvin Klein czyli woda toaletowa oraz żel pod prysznic.Zapach perfum jest świetny, mój mężczyzna bardzo je lubi więc dostanie go w prezencie 😁

❤Woda toaletowa Armani Emporio Stronger with you, aromatyczne fougere waniliowo korzenne perfumy wypuszczone na rynek w zeszłym roku, zapach polecany dla Panów lubiących słodsze zapachy.

Prezent prezentem ale ładne opakowanie też się liczy , świadczy też o szacunku dla obdarowywanej osoby.Na taka ewentualność sklep również wychodzi nam na przeciw dając nam możliwość dokupienia❤ opakowania na prezenty

A co Wy planujecie na Walentynki?💞

55 komentarzy:

  1. Zestawy kosmetykow to na pewno bardzo dobra opcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy, ale ja w tym roku daruję sobie Walentynkowe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie pomysly są świetne - ja w tym roku skorzystalam z pomyslu na prezent spersonalizowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. poznałam żel i balsam Spiritime to piękne zapachy, zamówię sobie świecę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post! Ciekawe pomysły na prezent :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym wybrała zestaw do golenia. Przydatne :) A coś typowo walentynkowego, to można czekoladki dorzucić :D
    Pozdrawiam! I zapraszam również do mnie. Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super 😊 Też muszę coś dokupić słodkiego 😉

      Usuń
  7. Podobają m isię te propozycje. Suszarka remingtona dobra rzecz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi to by się przydała suszarka do włosów. Moja już z pół roku temu się wykończyła i tak żyje bez suszarki do włosów. Jakby mi Walenty dał w prezencie to bym się bardzo ucieszyła

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post :) wiele przydatnych pomyslow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobaja mi się twoje pomysły sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysły :) Dla mnie perfumy to zawsze idealny prezent. Zestaw Gucci Bloom mogłabym dostac :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pomysły na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z Pupy mam poprzednia wersje, kotka - jest piekny ! <3 super pomysly

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałam wypróbować tę szczoteczkę soniczną :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj mi znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka cudna sowa <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku chyba postawię na zapachowe świece i woski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne propozycje i całkiem uniwersalne.Co prawda nie robimy sobie takich prezentów w ten dzień, wolimy iść do restauracji i miło spędzić wieczór w swoim towarzystwie. Choć kwiaty są zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja raczej się ograniczę do "zwykłego" spędzania czasu wspólnie z drugą połówką :P W końcu nie o prezenty w tym dniu chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne pomysły choć raczej z kategorii tych nieco bardziej zaawansowanych ;) Na pewno kobiecie sprawią sporo radości, ale moim zdaniem warto też pójść w klasykę totalną, czyli kwiaty. Są przecież takie fajne kompozycje, ostatnio na KwiatowyOgrod.pl widziałem serce z goździków, wygląda świetnie. Zastanawiam się, czy nie kupić swojej dziewczynie. Do tego może coś z kosmetyków i będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, kwiaty to zawsze dobry pomysł 😊

      Usuń
  21. Wiele ciekawych pomysłów na prezent. Dla mnie najlepszym pomysłem na prezent jest czas spędzony z Ukochanym :)

    OdpowiedzUsuń
  22. PERFUMY! RÓŻOWE PERFUMY! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeżeli chodzi o męski prezent na walentynki to u mnie w tym roku będzie to szalik (na drutach własnoręcznie robiony). Jeżeli chodzi o prezent dla dziewczyn...hm....kosmetyki zdecydowanie wygrywają u mnie (lubię praktyczne prezenty), ale ponieważ jestem bardzo wymagająca (składy to dla mnie podstawa), a niestety niewielu jest mężczyzn, którzy się na tym znają, dla mnie prezent najbezpieczniejszy to jakiś śliczny bibelocik.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I super, wiadomo że okazać uczucia można w różny sposób a pomysłów na upominek jest wiele,co kto lubi ,ja cieszę się
      z każdej nawet drobnej rzeczy, gestu 😁

      Usuń
  24. Całkiem fajne inspiracje ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczoteczka Foreo już od jakiegoś czasu za mną chodzi, więc pewnie byłaby dobrym prezentem, ale nie tylko - lubię biżuterię ;D A na Walentynki chcę wyciągnąć ukochanego na łyżwy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Już od jakiegoś czasu przebąkuję chłopakowi, że foreo jest taka suuuper I bardzo, bardzo by mi się przydała 😋 Mam nadzieję, że weźmie to pod uwagę robiąc prezent na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie pomysły mnie się spodobały, chociaż ja bym najlepiej podarowała perfumy

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niby obchodzę, ale bardziej symbolicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w tym roku stawiam na...
    Grę erotyczną :-D

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne pomysły :) ja bym się ucieszyła z fajnej świeczki zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mmm ja uwielbiam świeczki zapachowe , woski i inne pierdółki !
    Misiek mój dostanie jutro wymarzony zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Może to nie na miejscu ale potrzebuje wymiary tego czarnego opakowania :P

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)