wtorek, 20 marca 2018

Co nowego w marcu


Hej kochani

Dawno nie było postu zakupowego gdyż staram się ograniczyć zakupy i zużywać zapasy ale wiadomo czasami trzeba się na coś skusić bo człowiek by pękł jakby nie mógł 😂🤣

Zakupy i tak są dosyć skromne więc nie mam wyrzutów sumienia 😎

Od dawna miałam chęć sprawić sobie produkty Elisium, głównie byłam ciekawa żelo - akrylu w tubce więc gdy trafiła się okazja aby kupić je taniej skorzystałam



Termiczny lakier hybrydowy Elisium w odcieniu Hot N 'Cold 092 zmienia kolor że srebrnego gdy jest ciepło w lekko różowy gdy robi się zimno.Odcien jest połyskujący i ładnie prezentuje się na paznokciach, pędzelek jest zgrabny , dobrze jest nim operować , Konsystencja lakieru również w sam raz ,nie za rzadka nie za gęsta .
Flexy gel muszę jeszcze wypróbować porządnie aby móc coś więcej o nim powiedzieć ale zapowiada się ciekawie.
Do kompletu wzięłam też top Shiny , gdyż akurat kończył mi się poprzedni z Ness, zobacze jak się będzie sprawdzał 


Mojej uwadze nie uszła promocja w Rossmanie 2+2, do koszyka trafiła mała podrozna suszarka (nie ma jej na zdjęciu) dla mamy a dla mnie ulubiona farba Wellaton, pianka do włosów i odżywka 4 minutowa Pantene a także kolejny żel pod prysznic Isana.


Żel do mycia twarzy do cery tłustej Eco Lab od dawna mnie kusił i w końcu znalazłam go w Fajny żel z dobrym składem.


A na zapas kupiłam w obniżce ceny czarne mydło różane , jestem go również bardzo ciekawa 😋



Na razie to tyle nowości 😊
Znacie te produkty?

24 komentarze:

  1. Kompeltnie nie znam tych produktów :) czarne mydło różane mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten żel oczyszczający z ecolabu, piękny skład i bardzo fajne działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawił mnie ten żel do mycia twarzy do cery tłustej Eco Lab. Ja mam tłustą, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam iść na tę promocję w Rossmanie 2+2, ale ostatecznie odpuściłam. Mam spore zapasy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te czarne mydło różane mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Metaliczne lakiery domoznokci super wygladaja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. srebrny lakier termiczny wygląda super, takiego bajeru jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię czarne mydło, a wersja różana może być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zel do mycia twarzy wydaje sie byc fajny

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam termiczne hybrydy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej mnie ciekawi czarne mydło :). Uwielbiam je, a tej wersji jakoś wcześniej nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zakupy, a lakier jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja znam czarne mydło, jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Udane zakupy, ale produktu żadnego nie znam niestety

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe fajne rzeczy niektóre z nich juz miałam :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę ci przyznać, że zadnego produktu tutaj z twoich nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Isana bardzo lubię i chyba nie zrezygnuję z marki , to dobre i tanie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam produktów, ale nic straconego

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie używam hybryd, więc nie znam tych produktów do paznokci. No i nie uwierzysz, ale przegapiłam rossmanową promocję na produkty do włosów! Tzn. oczywiście wiedziałam, że trwa ale jakoś nie po drodze mi było do sklepu i niestety czas minął.. No trudno, widać nie były to dla mnie akurat produkty pilnej potrzeby. Ciekawi mnie maska trzyminutowa Pantene, czekam na Twoją opinię o niej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossmanie jest co jakiś czas jakaś promocja więc nic straconego 😎O masce na pewno będzie post 🤗

      Usuń
  22. O tym żelu Eco Lab czytałam wiele dobrego. Mydło różane widzę po raz pierwszy, ale kosmetyki marokańskie znam i są świetne:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie wasze komentarze czytam choć nie zawsze mam czas aby na nie odpowiedzieć.

Dziękuje że do mnie zaglądacie;)
Zapraszam chętnych do wspólnej obserwacji;) Zaobserwowałes -daj znać w komentarzu😘

Pozdrawiam ;)